Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de reparare si intretinere automobile


Detaliu pentru invitatia numarul 355113
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVA
Numar invitatie: 355113/28.10.2013
Denumire contract: Contract de servicii de reparare si intretinere automobile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE CRAIOVACod fiscal: 4416952, Adresa: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Telefon: +40 251410890, Fax: +40 251410890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Romania, cod postal: 200761, telefon: +40 251410890, fax: +40 251410890, persoana de contact: MIHAELA SORINA LUPU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova, strada Mitropolitul Firmilian, nr.2, Craiova, judetul Dolj, cod postal 200761, telefon : +40 251410890, fax : +40 251410890
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de reparare si intretinere automobile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de reparare si intretinere a autoturismelor conform Caietului de sarcini.Valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit fara suplimentari este de 64516.13 lei.Optiuni: In temeiul art.6(3) din H.G. nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 64, 516.13 - 88, 709.68 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Cuantumul garantiei de participare este de 782.26 lei, dupa cum urmeaza : lotul I - garantia de participare este de 40.32 lei, lotul II - garantia de participare este de 80.65 lei, lotul III - garantia de participare este de 274.19 lei, lotul IV - garantia de participare este de 40.32 lei, lotul V - garantia de participare este de 120.97 lei, lotul VI - garantia de participare este de 201.61 lei, lotul VII - garantia de participare este de 12.10 lei, lotul VIII - garantia de participare este de 12.10 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor). Modalitatea de constituire : - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (polita de asigurare, altele);
- ordin de plata in contul deschis la Trezoreria Craiova : RO09TREZ2915005XXX000140, cod fiscal 4416952, - prin virament bancar;Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr.346/2004, modificata si completata prin O.G.nr.27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate.Instrumentul de garantare se va prezenta in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor. In situatia in care garantia de participare se va constitui in alta moneda decat in lei, autoritatea contractanta va face echivalenta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive; autoritatea contractanta va retine un procent de 5% din valoarea manoperei facturate, fara TVA. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, pentru constituirea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile H.G. nr.1045/201 privind modificarea art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G.nr.34/2006. Acest cont va fi comunicat prin adresa autoritatii contractante. Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie a contractului conform prevederilor legale.Ofertantul va putea constitui garantia de buna executie si printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari conform art.90(1) din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul 9 ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in original.Cerinta nr. 2 Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) va prezenta formular 2A, completat, in original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 3: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentare ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?formular 2B, in original.Cerinta nr. 4 Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art 69^1Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 ?- formular 2C, in original.Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Nr. crt. Numele si prenumele Functia1.Pirvuletu SIlviu Mircea - Director General2.Matei Adrian Nicu - Director Executiv Servicii Interne3.Stanescu Constantin - Sef Serviciu Administrativ si AchizitiiCerinta nr. 5Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta minima obligatorie de calificare consta in prezentarea de catre operatorul economic (lider, asociat, operator economic) a formularului 3A in original, iar in cazul unui tert sustinator a formularului 3B in original.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane - a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor: ? structura actionariatului;? obiectul de activitate al ofertantului ;Forma de prezentare: original, copie legalizata, sau, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata ? in cazul in care acesta a prezentat documentul in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in vederea verificarii conformitatii acestuia cu cel prezentat in oferta.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCCerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere autorizata).ATENTIE: Toate certificatele/ documentele mentionate in cadrul sectiunii III.2.1.b) trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata conform cu originalul.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.A nu se folosi prescurtari.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Ofertantul va prezenta autorizatia emisa de Registrul Auto Roman care atesta faptul ca ofertantul este abilitat sa execute interventii conform Caietului de sarcini asupra autoturismelor din lotul I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII. In acest sens ofertantul va prezenta autorizatia emisa de Registrul Auto Roman in copie lizibila semnata si stampilata, cu specificatia "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara : informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani, in domeniul obiectului contractului;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Se vor prezenta CV-urile personalului direct implicat in derularea contractului.Ofertantul va trebui sa detina sau sa dispuna de statie ITP.Ofertantul va detine sau va dispune de service sau punct de lucru pe raza municipiului Craiova., Prestarea de servicii similare din ultimii trei ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001, sau alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 00:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.11.2013 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2013 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer