Achizitie publica - contract de servicii de reparatii
Detaliu pentru invitatia numarul 334764
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334764/04.09.2012
Denumire contract: contract de servicii de reparatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATICod fiscal: 1644670, Adresa: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Telefon: 0236460016, INT. 300, Fax: 0236460847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 1236460016/300, fax: +40 1236460847, persoana de contact: Serviciul Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: GALATI, STR.PORTULUI NR.32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de servicii de reparatii
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE SERVICII DE REPARATII RC1 +cala la R/M Tg. Ocna 5 respectiv lucrari la corp nava, lucrari la liniile axiale si carma, lucrari la puntea navei, lucrari in CM (motoare principale 2 buc. MB 836 Bb, diesel generator 2 buc. motoare D107 cu generatoare 35 KVA), lucrari la instalatia de santina balast, lucrari la instalatia de apa potabila si incendiu, lucrari la instalatia de transfer combustibil, lucrari la instalatia electrica si amenajari in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 50241000-6 - Servicii de reparare si de intretinere a navelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
4300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800 deschis la BRD Galati, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prin depunere numerar la caseria unitatii care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care Ofertantul depune o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, se obliga fata de Administratia Fluviala a Dunarii de Jos R.A. Galati, sa plateasca suma de 2275 lei , conform Art. 2781 (1) din OUG 34/2006 actualizata.In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta (in exteriorul acesteia).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata prin documentatie vor fi respinse.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului fara TVA.Contractorul are oblig. de a constitui GBE in termen de 15 zile de la data semnarii contr. de ambele parti si inreg.la sediul achizitorului.GBE va avea valab. pana la finaliz. de drept a contr. plus 30 zile. GBE se constituie printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ. de asig.care devine anexa la contr.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii prin retineri succesive contr. are oblig. ca in termen de 15 zile de la data semnarii contra. de ambele parti si inreg. acestuia la sediul achiz. sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibildistinct la disp. autorit. contractantesi sa depuna in contul astfel deschis suma de 1% din pretul contr. cu TVA.Pe parcursul indepl. contr., autorit.contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contr., pana la concurenta sumei stabilite drept GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- se va prezenta Formularul nr.32.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- se va prezenta Formularul nr.4Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: director general Mircea Razvan Cristea, sef serv.achizitii Cristian Sendrea si cons. juridic Elena Bocaneala.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ?se va prezenta Formularul nr.1Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare ?se va prezenta Formularul nr.2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) respectiv: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-eliberat de Primarie siCertificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleAceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Cerificatul poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Documentele pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 300.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Indeplinirea de catre ofertant in ultimii 3 ani prin prezentarea a maxim 3 contracte cumulate, avand ca obiect servicii similare a caror valoare sa fie de 100.000 lei. Se vor prezenta copii de pe partile relevante ale contractului/contractelor sau o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Se vor prezenta recomandari sau documente constatatoare emise in conformitate cu art.97 indice 1 din HG 925/2006 pentru contractele care sunt mentionate in dovedirea indeplinirii cerintei privind serviciile similare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta lista. Valorile se vor exprima in lei si euro la cursul mediu anual comunicat de BCE, pentru fiecare an in parte (www.ecb.eu)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este publicata in SEAP www.e-licitatii.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2012 08:10