Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE


Detaliu pentru invitatia numarul 347405
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL LUPENI
Numar invitatie: 347405/27.05.2013
Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL LUPENICod fiscal: 4375054, Adresa: STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni, Telefon: 0254/560650, Fax: 0254/560307
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni, Romania, cod postal: 335600, telefon: +4 0254560650, fax: +4 0254560307, persoana de contact: NEAMTU DORU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI - STR, PADURARILOR NR.2, JUD. HUNEDOARA, Lupeni, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII DE REPARATII SI INTRETINERE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia servicii de intretinere si reparatii a instalatiilor dealimentare cu energie electrica, a retelei de termoficare si a instalatiilor sanitare, exploatarea cazanelor pe gaz ( fochisti ), intretinere si reparare tamplarie, igienizare ( zugravire, vopsire ) spital precum si curatenie in curtea spitalului ( muncitori necalificati ).valoarea minima a intervalului(84677.42) reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (133064.52 RON) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: art. din lege in baza caruia se face suplimentarea este: - art.6, alin3/HG925/2006
II.1.6) CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 84, 677.42 - 133, 064.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 1693.54 lei (care trebuie sa fie = decat 2% valoarea estimata, dar cel putin egal cu suma ce vatrebui sa fie retinuta in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006)? perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor? Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original;? Cont RO30 TREZ 3685 006X XX00 2504 Trezoreria Petrosani? Dovada constituirii garantiei de participare, va fi pusa la vedere, intr-un plic separat de documentatia de atribuire si inscriptionat?Garanatiede participare?.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pt. participare in cuantumul, forma si avand perioada devalabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse ca inacceptabile.pentru situatia in care se va dori depunerea garantiei de participare in valuta se va lua in calcul cursul de referinta leu-euro din data de 10.06.2013, banca la care se va face raportarea leu/valuta va fi BNR
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societatede asigurari, conform prevederilor art.90 alin. Din HGR nr.925/2006 actualizata , care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006- prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinitobligatiile fiscale de plata exigibile catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiilede plata exigibile catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.- prezentarea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare. Consiliul director al spitaluluiNume PrenumeFunctia1. Neamtu DoruManager2. Stanoiu GeorgetaDir. Medical3. Patalita SimonaDir. financiar contabil4. Miclea PusaSef birou ATA5. Cioflica ReminaComisia de evaluare6. Lazar Dan-CristianComisia de evaluare7. Hotea AlinComisia de evaluare8. Hotea NarcisaComisia de evaluare; Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depun/prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?Nota: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la data de 25 a lunii anterioare in care se depune oferta, catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor firespinse, dar avand in vedere art.9, alin1/Ordin ANRMAP 509/2011 "cerintele sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu"Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament deobtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu conditia ca acesta sa contina informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampilaofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate.Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederilelegale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitateCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, Bilantul contabil pe anul 2011 vizat de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 anio lista a principalelor prestari, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. prestarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;, Declaratia referitoare la efectivele medii anualepersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.se va permite, pe langa contractele de munca (pentru personalul angajat) si contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului si deasemenea prezentarea de angajamente/acorduri de participare., Cerinta nr.3? Informatii referitoare la utilajele, instalatiile echipamenteletehnice de care poate dispune operatorul ec. pt. indeplinireacorespunzatoare a contractului de servicii. Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 13:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer