Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de service si intretinere echipamente IT


Detaliu pentru invitatia numarul 348289
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3
Numar invitatie: 348289/11.06.2013
Denumire contract: Contract de servicii de service si intretinere echipamente IT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: +40 372126100, Fax: +40 213400270
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Sector 3, parter cam.15 (registratura)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Sector 3, etaj 1, camera 39
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de service si intretinere echipamente IT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de service si intretinere IT din dotarea D.G.A.S.P.C. Sector 3.Achizitionarea serviciilor de service si intretinere echipamente IT are ca scop mentinerea in stare de functionare in anul 2013 a echipamentelor IT, prezentate in anexa caietului de sarcini, conform specificatiilor tehnice.Valoarea estimata este intre 50.750lei si 79.750 lei fara TVA. Conform art.6 din HG nr.925/2006, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la data de 31.12.2013, ( in functie de care se vor elabora si evolua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari prin act aditional ce nu depaseste data de 30.04.2014.Optiuni: Prelungire ctr. cu max. 4 luni in 2014, in functie de alocarile buget, conf art.6(3)/H.G. 925/2006
II.1.6) CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 750 - 79, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1000lei, respectiv 500lei pentru IMM-uri.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, respectiv: 1. Prin OP in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sectorului 3.Se va prezenta exemplarul verde (in original) cu viza bancii.CIF autoritate contractanta- 16762836. 2. Instrument de garantare conform legii de o societate bancara/asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se va redacta in limba romana, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state.Pentru a beneficia de prevederile art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, in cazul asociatilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta I.M.M. Garantia de partricipare se va constitui in lei, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro, se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, in conformitate cu prevederila art. 87 alin.(1) din HG nr.925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzant astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din situatiile urmatoare: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b. oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantie de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA, respectiv 2, 5% in cazul IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - scrisoare de garantie bancara/instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90 alin.(1) din HG nr. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formularul anexat.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat; (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.180 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat.(Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 ( Atragem atentia ca nici subcontractantul si nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare).- director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana, inspector specialitate-Iulian Gabriel David; inspector specialitate-Alexandru Andreev; consilier juridic- Georgeta Visan; inspector specialitate-Iulia David. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) - se prezinta in origina/ copie legalizata/copie lizibila "conform cu originalul". In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.-In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm, incheiat in forma autentificate, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Situatiile financiare (bilantul) intocmite la 31.12.2011, vizatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de documente prin care sa confirme/probeze calificarea personalului propus pentru service.Ofertantul va prezenta documente prin care sa confirme/probeze calificarea personalului propus pentru service., Informatii privind capacitatea tehnica-declaratie din care sa rezulte disponibilitatea operatorului economic de a asigura prezenta unui angajat specializat in service si intretinere IT (aspect dovedit cu diploma de studii sau certificate obtinute in urma specializarii)., - Declaratie care contine informatii privind numarul mediu , in ultimele 12 luni , al personalului angajat, precum si persoanele direct implicate in indeplinirea contractului.- Acreditare si certificare in original/copie legalizata sau copie "conform cu originalul" pentru echipamente IBM tip server.- Certificarepentru administrare aplicatie Document Management bazata pe platforma de dezvoltare Lotus Domino pentru compania prestatoare., Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Experienta similara vafi dovedita prin prezentarea certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea de servicii. Certificarea sistemului de management a calitatii conform SR EN iso 9001/2008 sau echivalent, intrun domeniu care include si obiectul contractului, asa cum se precizeaza in art. 193 din OUG nr.34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer