Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier si personal de specialitate aferent proiectului ?Trafic management si supraveghere video? , cod SMIS 40398


Detaliu pentru invitatia numarul 349884
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Timisoara
Numar invitatie: 349884/03.07.2013
Denumire contract: Contract de servicii de supravegherea lucrarilor de constructii prin diriginti de santier si personal de specialitate aferent proiectului?Trafic management si supraveghere video? , cod SMIS 40398
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: RO14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: +40 256408367, Fax: +40 256408477/+40 204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Serviciul Relationare Directa cu Cetatenii - camera 12, parter
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul C.D-Loga nr.1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, parter - Sala licitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de supravegherea lucrarilor de constructii prin diriginti de santier si personal de specialitate aferent proiectului?Trafic management si supraveghere video? , cod SMIS 40398
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta servicii de supravegherea lucrarilor de constructii prin diriginti de santier si personal de specialitate aferent proiectului?Trafic management si supraveghere video? , cod SMIS 40398, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini. Valoarea contractului este de 283.534, 20 lei fara TVA. In conformitate cu devizul general aprobat, pentru aceste servicii procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0%.
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 283, 534.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 5670lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor mentionata in invitatia de participare.. Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: Municipiul Timisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Garantia trebuie sa fie irevocabila, conform art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa si in euro/alta moneda, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR la data de 28.06.2013..In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art. 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG 925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM a ofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69ยน din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimar: Dan Aurel Diaconu, Stoia Traian ConstantinDirector economic-Smaranda Haracicu;consilieri locali: Birsasteanu Florica, Ciprian Bogdan; Dorel Boglut; George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca;; Geana Nistor Pavel; Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici; Romanita?Adina?Delia Jumanca; Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu; Adrian Romita Orza; Andrei?Romulus Petrisor; Octavian Mircea Purceld; Vasile Ruset; Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan; Alfred?Robert Simonis; Lucian Taropa; Adelina-Larissa Tirziu; Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa; Elena Wolf;Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Titualari: Membrii: Danut PobegaConsilier Compartiment Iluminat PublicSteliana StanciuSef Serviciu BugetCorina RaduSef Serviciul Achizitii PubliceNastasia MirceaResponsabil JuridicMEMBRII DE REZERVA: Presedinte: Chis CulitaDirector Directia TehnicaMembrii: Lidia VilceanuConsilier Birou TransporturiRadu RamonaConsilier Serviciu BugetCrenguta OpreaConsilier Serviciul Achizitii PubliceAdina BaloghConsilier JuridicExperti cooptati: TITULARI: Andrei Gabriel SanmarghitanMEMBII DE REZERVA: Valentin Alexandru Stan5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?-semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana. 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Serviciile similare aferente prezentei proceduri, sa aiba corespondent in domeniile de activitate din certificatul constatator emis de ONRC?(document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta poate fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se vor demonstra (dupa caz) prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 565.000 lei. Pentru demonstrarea cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), ofertantul va completa formularul de informatii generale(Formular B1), luand in considerare cifra de afaceri anuala pentru fiecare din cei trei ani si aplicand media la suma acestora. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Daca este cazul, cerinta poate fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Resurse umane: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului FORMULAR 12 J. In cadrul acestuia vor fi nominalizate doarpersoanele responsabile strict cu prestarea serviciilor care fac obiectul prezentei proceduri.Pentru oferta comuna-depusa de mai multi operatori .economici., cerinta privind resursele umane, se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pt.toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare) si/sau de un tert sustinator cf.art.190- OUG 34/2006 (prin cumul)., Ofertantul va dispune de minim: a) Diriginte/diriginti pentru prestarea serviciilor de asistenta tehnica prin diriginti de specialitate pentru domenii/subdomenii, conform Ordin 1496/2011 astfel: drumuri, poduri, tunele ? cod domeniu 3; retele electrice ? cod domeniu/subdomeniu 9.1.; retele telecomunicatii - cod domeniu/subdomeniu 9.3.Un diriginte de specialitate poate fi autorizat pe unul sau mai multe dintre domeniile/subdomeniile solicitate.Pentru diriginte/dirigintii nominalizati se vor prezenta urmatoarele documente: - CV-ul (Anexa 1 la formular 12 J), document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul?;
- copie atestare diriginte de santier in domeniul pentru care persoana este alocata- documente justificative din care sa rezulte forma de colaborare dintre persoana nominalizata si ofertant (copii CIM, contract servicii, accord colaborare, etc)- declaratia privind disponibilitatea semnata in original ( anexa 2 la formularul 12J)., b) Un inginer constructii civile pentru care se vor prezenta urmatoarele documente: - copie diploma inginer constructii.- CV-ul (anexa 1 la formular 12J), document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul? din care sa reiasa experienta generala de minim 5 ani si cea specifica de minim 3 ani- documente justificative din care sa rezulte forma de colaborare dintre persoana nominalizata si ofertant (copii CIM, contract servicii, accord colaborare, etc)..- declaratia privind disponibilitatea semnata in original ( anexa 2 la formularul 12J)., c) Un inginer specialist centre de comanda si monitorizare rutiera pentru care se vor prezenta urmatoarele documente: - copie diploma inginer in domeniul electronicii aplicate sau similar- copii diploma, adeverinte, certificate, etc., care demonstreaza ca acesta a participat la cursuri/training-uri/specializari, etc privind sistemele electronice pentru centre de comandasi respectiv privind sistemele de monitorizare sau supraveghere video.- CV-ul (anexa 1 la formularul 12J), document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul? din care sa reiasa participarea acestuia in cel putin un proiect pe o pozitie similara.- documente justificative din care sa rezulte forma de colaborare dintre persoana nominalizata si ofertant (copii CIM, contract servicii, accord colaborare, etc)..- declaratia privind disponibilitatea semnata in original (anexa 2la formularul 12J)., d) Un inginer specialist sisteme de autorizare rutiera rutiera pentru care se vor prezenta urmatoarele documente: - copie diploma inginer in domeniul electronicii aplicate sau similar- copii diplome, adeverinte, certificate, etc., care demonstreaza ca acesta a participat lacursuri/training-uri/specializari, etc privind domeniul transporturilor si respectiv privind sistemele electronice de conectare si comunicatii pentru automatizari.- CV-ul (anexa 1 la formularul 12J), document semnat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si de ofertant cu mentiunea?conform cu originalul? din care sa reiasa participarea acestuia in cel putin un proiect pe o pozitie similara.- documente justificative din care sa rezulte forma de colaborare dintre persoana nominalizata si ofertant (copii CIM, contract servicii, accord colaborare, etc).- declaratia privind disponibilitatea semnata in original (anexa 2 la formularul 12J)., 2) Experienta similara -Se va prezenta o declaratie insotita de lista principalelor servicii similare prestatein ultimii 3 ani, perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor care sa contina valori, perioada de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -Formular 12E.Ofertantul va face dovada ca, in ultimii trei ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor) au dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte de servicii similare cu obiectul prezentei procedure si a caror valoare cumulate sa fie de minim 283.534 lei fara TVA.Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea de: - Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Formular experienta similara (formular ES) pentru fiecare contract prezentat pentru demonstarea experientei similare.In cazul unei oferte.comune depusa de mai multi operatori.economici. cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurs.tuturor membrilor grup.(cumulat.pentru.toti operatorii.economici.semnatari ai acordului de asociere).Se poate opta pentru indeplinirea integrala a cerintei de catre un tert sustin., cf.art.190 din OUG 34/2006. Pentru indeplinirea cerintei valorice impuse, echivalenta in euro se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei http: //www.bnr.ro , pentru fiecare an in parte., 3) Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul): a)Declaratia si lista cuprinzand subcontractatii, conform Formular 12G, precum si acordurile de subcontractare Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica;b)Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun), incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului - Formular 14. Asociatul va completa si Formularul 12C in calitatea sa de participant la procedura Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent, pentru prestarea de servicii similare, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta copiile certificatelor ISO 9001/echivalent In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatele mentionate, pentru partea din contract pe care o realizeazaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 03.07.2013 07:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer