Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de supraveghere a executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul? Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni ? judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 321815
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL TOPOLOVENI
Numar invitatie: 321815/14.03.2012
Denumire contract: Contract de servicii de supraveghere a executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul? Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni ? judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL TOPOLOVENICod fiscal: 4229725, Adresa: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Topoloveni, Telefon: 0248666259, Fax: 0248666469
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CALEA BUCURESTI, NR.111, Topoloveni, Romania, cod postal: 115500, telefon: +40 248666259, fax: +40 248666469, persoana de contact: GHEORGHITA BOTARCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante -strada Calea Bucuresti nr.111, Oras Topoloveni, judetul Arges- sala de sedinte a consiliului local al orasului Topoloveni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de supraveghere a executiei lucrarilor prin diriginti de santier pentru proiectul? Modernizarea si reabilitarea retelei de strazi urbane in orasul Topoloveni ? judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Scopul contractului de servicii de supraveghere a executiei lucrarilor prin diriginti de santier este sa asigure Beneficiarul ca Antreprenorul General efectueaza lucrarile in conformitate cu specificatiile contractului de finantare nerambursabila nr. 1533 din 06.05.2011 , in special cu privire la incadrarea in valoarea contractului de lucrari , durata de executie , cantitatea si calitatea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 71521000-6 - Servicii de supraveghere a santierului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 159.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constituii o garantie de participare in cuantum de 1500 LEIPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile .Perioada garantiei de participare va trebui sa acopere perioada de valabilitate a ofertei . In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei , perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate potrivit prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : -Virament bancar in contul autoritatii contractante ? Oras Topoloveni ? cod fiscal 4229725 ? cod IBAN RO42TREZ0515006XXX000214deschis la Trezoreria Topoloveni . In aceasta situatie se prezinta ordinul de plata confirmat de banca ofertantuluisau-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Indiferent de forma de constituire a garantiei de participare , dovada constituirii se prezinta in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri , Scrisoare de garantie bancara, sau orice alta modalitate de constituire a acesteia , va fi emisa de Liderul Asociatiei.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata vor fi respinse.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform prevederilor art. 90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie , oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Daca un grup de operatori economici depun o oferta comuna , aceste cerinte trebuiesc indeplinite de fiecare membru al grupului.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile /formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic , se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr.1: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-formular nr.1 -original.Tertul sustinator (daca este cazul ) nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta nr.2: Certificat de atestare fiscala emis de Administratia financiara din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor ? original/copie legalizata sau copie conformata cu originalulCerinta nr.3: Certificat de atestare fiscala emis de autoritatea publica localadin care sa reiasa indeplinrea obligatiilor fiscale exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor ? original/copie legalizata sau copie conformata cu originalulCerinta nr.4: Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular nr.2Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru al grupuluiCerinta nr.5: Se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)?formular nr.3.Perosanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Primar Botarca Gheorghita, Viceprimar Ene Emilian, Secretar oras Ungureanu Doina, Director economic Vinatoru Monica, inspectori de specialitate: Marica Daniela, Posa Felicia, Gulie Catalin, Dina Daniela, Stirbescu Maria, Paunescu Mihaela, Pisicaru Doina.Cerinta nr.6: Se va completa si se va prezenta o Declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta ? formular nr. 4Nota : - Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta-ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul general consolidat sau catre bugetul local vor fi respinse-In cazul in care intara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se accepta o declaratie pe propria raspundere sau dupa caz o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profersionale care are competente in acest sens. Pentru persoane juridice/fizice romane.Persoanele juridice romane vor prezenta : Certificat constatator emis oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor ?in original sau copie legalizata din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice ;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare , administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna , acesta cerinta trebuie sa fie indeplinita de fiecare membru.Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate legalizate a documentelor solicitate mai sus.Observatie: In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inaintea de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Bilant aferent anului 2010 vizat si inregistrat la organele competenta
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similaraSe va prezenta obligatoriu dovada prestarii in ultimii 3 ani de servicii de dirigentare de lucrari cel putin in valoare de 85.000 lei, 2.Dotari, 3.Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani si acele resurse proprii propuse a fi angajate in cadrul contractului de servicii-formular 8Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurat urmatorul personal cu contract de munca sau de colaborare: -1 diriginte de santier autorizat ISC pt domeniul?Drumuri poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu de interes local?cod 3.3;
-1 diriginte de santier autorizat ISC pt domeniul ?Constructii civile, industriale si agricole??cod 2.1;
-1 diriginte de santier autorizat ISC pt domeniul?Lucrari hidrotehnice??cod 5;
-1 diriginte de santier autorizat ISC pt domeniul?Constructii edilitare si de gospodarie comunala-cod 6;
- 1 diriginte de santier autorizat ISC si ANREpt domeniul?Retele electrice? ?cod 9.1;
- 1 diriginte de santier autorizat ISC si ANRE pt domeniul?Retele de gaze naturale??cod 9.4;
-1 specialist topometrist.Se accepta si pers.autorizat pt mai multe domenii, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze(daca este cazul), Informatii privind asocierea(daca este cazul) Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii- se va prezenta cerificat ISO 9001 sau echivalent pentru serviciile acoperite de contract, Cerinta nr.2Standarde de protectia mediului - se va prezenta cerificat ISO 14001 sau echivalent pentru serviciile acoperite de contract
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer