Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de supraveghere a executiei tehnice


Detaliu pentru invitatia numarul 270763
Autoritate contractanta
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Cornu Paltinului
Cod de identificare fiscala: 24494467
Adresa: Strada Principala nr. 100, Calatele
Telefon: 0264/352560
Fax: 0264/352560
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de servicii de supraveghere a executiei tehnice
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contractul are ca scop supravegherea executiei tehnice pentru lucrarile de investitie din cadrul proiectului?Dezvoltarea infrastructurii si a serviciilor de baza, precum si valorificarea patrimoniului cultural in zona Calatele-Margau? lucrari ce vizeaza conform Caietului de sarcini: 1. Modernizare drum comunal DC 123 si drum vicinal Calatele-Ciuleni ( lungime :9.597 m)2. Alimentare cu apa in localitatea Finciu, comuna Calatele (lungime totala :7.800 m)3. Reabilitare alimentare cu apa in localitatea Calatele, comuna Calatele (lungime totala :17.000m)4. Canalizare menajera si statie de epurare in localitatea Finciu, comuna Calatele ( lungime totala :3.000 m)5. Extindere si modernizare centru administrativ in comuna Margau6. Infiintare centru de zi pentru persoane varstnice in comuna Margau7. Reabilitare camin cultural in localitatea Calata, comuna Calatele8. Reabilitare camin cultural in localitatea Calatele, comuna Calatele
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 01.11.2010 13:51
Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura ? ADI Cornu Paltinului, Loc. Calatele, Str. Principala, Nr.100, Jud. Cluj, Cod postal: 407135
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul ADI CORNU PALTINULUI, localitatea Calatele, strada Principala nr. 100, jud. Cluj.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 349, 612 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform Fisei de date
Prin descarcare din SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer