Achizitie publica - Contract de servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier la proiect ?Imbunatatirea accesibilitatii Euroregiunii Ruse - Giurgiu cu Coridorul 9 Pan ? European de transport?
Detaliu pentru invitatia numarul 347884
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347884/03.06.2013
Denumire contract: Contract de servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier la proiect ?Imbunatatirea accesibilitatii Euroregiunii Ruse - Giurgiu cu Coridorul 9 Pan ? European de transport?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: +40 0246213588, Fax: +40 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 0246213588, fax: +40 0246215405, persoana de contact: Mihaila Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, sala Parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de supraveghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier la proiect ?Imbunatatirea accesibilitatii Euroregiunii Ruse - Giurgiu cu Coridorul 9 Pan ? European de transport?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, servicii de supraverghere a lucrarilor de constructii prin diriginti de santier pentru asigurarea urmaririi executiei lucrarilor de reabilitare a unor segmente de drum ce leaga zona de frontiera Giurgiu ? Ruse cu centrul orasului Giurgiu , din cadrul proiectului ?Imbunatatirea accesibilitatii Euroregiunii Ruse _ Giurgiu cu Coridorul 9 Pan ? European de transport?. Valoarea estimata a acestor servicii este de104.549, 20 lei (fara TVA).In conformitate cu devizul generalaprobatpentru aceste servicii procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute este de 0%
II.1.6) CPV: 71247000-1 - Supraveghere a lucrarilor de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 549.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de1.046 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 50 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile.Sau : - virament bancar in contul de garantie de participare RO54TREZ3215006XXX00136 deschis la Trezoreria Municipiului Giurgiu; se prezinta OP confirmat de banca emitenta ( copia documentului)Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care ofertantul este IMM , acesta poate beneficia de prevederile Legii 346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in careacestava depune toate actele legale care sa-i ateste calitatea de IMM. In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM ? urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile Legii 346/2004.Ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare. Banca la care se va face raporatrea leu/valuta este Banca Centrala Europeana .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 , cu ultimele completari si modificari.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 12A) / Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.12B)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiNota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.20)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 12 D )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ? Barbu NicolaeViceprimar: Vladu Alexandru , Popazu Liviu; Administrator Public : Vuca Emil Gabriel; Secretar: Rosu PetreDirector executiv Directia Economica - Cristea Ioana;Director executiv Directia Dezvoltare : Florentina PopescuIonete Ralica, Chitu AlicePersoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Vladu Alexandru(Presedinte comisie evaluare), Ion Anghel (membru Comisie de evaluare), Gherghe Cornel (membru Comisie de evaluare), Comanescu Carmen(membru Comisie de evaluare), Leafu Marius(membru Comisie de evaluare), Ghincea Vasile (membru Comisie de evaluare), Badita Violeta (membru de rezerva Comisie de evaluare), Goia Mirel (membru de rezerva Comisie de evaluare), Mihaila Mihaela (secretar Comisie de evaluare si responsabil organizare, derulare, finalizare procedura);consilieri locali: Badea Ionut Mugurel, Balaneanu Viorel, Catojan Dan ? Liviu, Cepraga Cornel Sorin, Cioaca Ionut, Ciobanu George ? Daniel, Dinu Elena Cristina, Dinu Ionel, Gadea Gheorghe, Ilie Clement, Maroiu Marin, Oprisan Gigi, Petcu Florian Toma, Pirlea Victor Constantin, Popazu Liviu, Spoiala Slav Gheorghe, Stanciu Marius Viorel, Truica Liliana Gabriela, Velicu Florian, Vladu Alexandru Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice/persoane fizice autorizate , romanea/ pentru persoane juridice se vor prezenta : Documente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.b/ pentru persoane fizice autorizate ( daca este cazul)se va prezenta : certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau dupa caz autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Datele/informatiile precizate in aceste documente sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 (trei) ani sa fie de cel putin 209.000 leiPentru persoane fizice autorizate se considera ca venitul brutanual mentionat prin ?Declaratia privind veniturile realizate din Romania ( Declaratia 200) este echivalentul Cifrei de afaceriDeclaratie privind cifra de afaceri (Completare Formular nr. B1Pentru conversia in RON, daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.Documente relevante: - bilanturilecontabile pe ultimii trei ani sau extrase de bilanturi inregistrate la organele competente, rapoarte de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente.- Declaratia privind veniturile realizate din Romania( Declaratia 200) pentru PFA, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr.34, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul 12 Asi Formular 12B .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Resurse umane : Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului ? Formularul 12JIn cadrul acestui formular va/vor fi nominalizata/ nominalizate doar persoana/persoanele responsabile strict cu prestarea serviciilor ce fac obiectul prezentei proceduriOfertantul va fi sau va dispune de diriginte/diriginti de santierautorizati conform Ordinului 1496/2011 cu modificarile ulterioare, pentru urmatoarele domenii : ? Drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu? cod domeniu 3 ( cel putin 3.3. ? de interes local);? Constructii edilitare si gospodarie comunala ? cod domeniu 6Pentru persoana/persoanele , nominalizata/nominalizate se vor anexa urmatoarele documente : ? Copie lizibila dupa autorizatiade diriginte de santier semnata de ofertant, cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasaatestarea pentru domeniul/domeniile care fac obiectul contractului;? CV-ul , document semnat in original, din care sa reiasa experienta profesionalaUn diriginte de santier poate fi autorizat pe unul sau mai multe dindomeniile solicitate.Pentru oferta comuna depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului . Cerinta poate fi indeplinita si de subcontractant (pentru partea sa de implicare), 2. Experienta similara : - se va prezenta o declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii trei ani , perioada raportata la data limita de depunere a ofertelor ( Formularul ES)- Pentru una sau mai multe din serviciile din lista, se vor anexa formularul ES - Experienta Similarasi certificari de buna executie , continand beneficiari ( pot fi AC sau clienti privati), valori, perioade de prestarePentru oferta comuna depusa de mai multi operatori economici, cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, 3) Informatii privind subcontractantii/asociatii (daca este cazul)a) Declaratia si lista privind subcontractantii , conform Formularului 12G , precum si acordurile de subcontractare(Formular 15; Ofertantii sunt obligati sa precizeze : partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/ le contracteze; In cazul in care , parti din contractul de achizitie urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofetantul castigator are obligatia de a prezenta , la incheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in ofeta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu ofeta si se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica;b) Acordul de asociere (in cazul ofertei depuse in comun) , incheiat in vederea participarii la procedura de incheiere a contractului ? Formularul 14.In masura in care se opteaza pentru orice calitate de participant la procedura prevazute la punctele a) sau b) , se vor prezenta toate documentele aferente , solicitate la cap. III.2. din prezentul documentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 09:26