Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de supraveghere tehnica din partea dirigintelui de santier pe intreaga perioada de realizarea a lucrarilor in cadrul obiectivului de investitie ?Modernizarea DJ 178, Ilisesti ? Ciprian Porumbescu, km 36+150.00-44+000.00, judetul Suce


Detaliu pentru invitatia numarul 320158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 320158/13.02.2012
Denumire contract: Contract de servicii de supraveghere tehnica din partea dirigintelui de santier pe intreaga perioada de realizarea a lucrarilor in cadrul obiectivului de investitie?Modernizarea DJ 178, Ilisesti ? Ciprian Porumbescu, km 36+150.00-44+000.00, judetul Suceava?, cod SMIS 1459
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 4244512, Adresa: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Telefon: 0230-210148 int.149, Fax: 0230-222.839;0230-551.735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 230210148, fax: +40 230222839, persoana de contact: Consiliul Judetean Suceava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr 36, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de supraveghere tehnica din partea dirigintelui de santier pe intreaga perioada de realizarea a lucrarilor in cadrul obiectivului de investitie?Modernizarea DJ 178, Ilisesti ? Ciprian Porumbescu, km 36+150.00-44+000.00, judetul Suceava?, cod SMIS 1459
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de supraveghere tehnica din partea dirigintelui de santier pe intreaga perioada de realizarea a lucrarilor in cadrul obiectivului de investitie?Modernizarea DJ 178, Ilisesti ? Ciprian Porumbescu, km 36+150.00-44+000.00, judetul Suceava?, cod SMIS 1459
II.1.6) CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 2000 lei.Valabilitatea garantiei: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate constitui: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-prin ordin de plata sau fila cec, in original, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO32TREZ5915006XXX000185, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244512.-prin depunerea unei sume de bani in numerar la casieria autoritatii contractante.In cazul unei contestatii formulata in cadrul acestei proceduri, care este respinsa de C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 1000 lei, conform art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se va constitui, dupa caz: -prin virament bancar;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-prin retineri succesive, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta.8.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Informatii privind dotarile specifice;
-Echipament IT: minim un calculator PC sau un laptop, dotat cu softuri de baza si minim o imprimanta sau echivalent;
-Cel putin un mijloc de transport care sa fie la dispozitia inginerului.2.Informatii privind resursele umane si structura managementului;1(unu) Diriginte de santier, responsabil cu lucrarile de drumuri si poduri, cerinta - specializare constructii de drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu etc. cu autorizatie de la ISC pentru dirigentie de santier in domeniul drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transport pe cablu, avand autorizatie valabila la data ofertarii; cel putin 3 ani experienta profesionala in domeniul infrastructurii de drumuri si experienta in derularea unor proiecte similare ca natura si complexitate, dovedind implicarea in derularea a cel putin unui contract de modernizare de drumuri. Pentru persoana/persoanele nominalizate se vor prezenta: Curriculum Vitae, copii dupa diploma/diplomele.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer