Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de servicii de tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 337568
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BUZAU
Numar invitatie: 337568/17.10.2012
Denumire contract: contract de servicii de tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTIA PREFECTULUI JUDETUL BUZAUCod fiscal: 4299437, Adresa: STR. NICOLAE BALCESCU NR. 48, Buzau, Telefon: 0238/726196, Fax: 0238/726196
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd.Nicolae Balcescu nr. 48, Buzau, Romania, cod postal: 120246 Registratura-camera 1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd.Nicolae Balcescu nr. 48, Buzau, Romania, parter-camera 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de servicii de tiparire buletine de vot pentru alegerile parlamentare 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitionarea de servicii tipografice si servicii conexe pentru un numar estimat de 889000 buletine de vot necesare organizarii si desfasurarii alegerilor pentru Camera Deputatilor si Senat din anul 2012, la nivelul judetului Buzau.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 222, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? Garantia de participare va fi in cuantum de 4000lei.-Valoarea care se retine in cazul in care ofertantul depune o contestattie care va fi respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, in temeiul art.278^1 alin.(1) lit.a) din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare este de 2222.50 lei .?Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.-Forma de constituire a garantiei de participare: garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul Institutiei Prefectului ? Judetul Buzau, CUI 4299437, RO33TREZ1665005XXX004257 deschis la Trezoreria Municipiului Buzau;In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din formularul 14.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face in conformitate cu H.G. 925/2006, art.88.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea, respectiv neancadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006- Formularul 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 -Formularul 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Formularul 3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 ?Formularul 4Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?Formularul 5Cerinta nr. 6Informatii generale referitoare la operatorul economic Formularul 6Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat(original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 8Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale ? eliberat de primaria locala (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul). Certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Prefect Gabriel Balta-ordonator de credite, Subprefect Alecu Vasile, Sef serv.Legalitate-M.Buleandra, Sef Serv. Financiar-F.Cojocaru, Expert-Atena Feraru, Consilier-Daniela Pintoiu, Consiler-Buzatu Letitia Certificat constatator ONRCPentru persoanele juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte ca ofertantul are obiectul de activitate necesar desfasurarii activitatii ofertate precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment etcPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducere autorizata si legalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri - Valoarea mediei cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 400.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari din ultimii 3 ani, continand valori, termene, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similaraOfertantul trebuie sa prezinte cel mult doua contracte care au avut ca obiect prestare de servicii de tiparire, furnizare buletine de vot, pliante, ziare, tipizate, etc., Pentru contractele prezentate se solicita recomandari din partea beneficiarilor (semnate si stampilate) privind indeplinirea obligatiilor contractuale pentru servicii similare., Asigurarea cu personal-Informatii referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice- Declaratie care sa contina informatii privind dotarile specifice, echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, inclusiv utilajele de rezerva in caz de accidente tehnice.Utilajele trebuie sa fie specifice activitatii de tiparire si activitatii de servicii conexe tiparirii.Nota: Ofertantul trebuie sa dispuna de utilajele care sa-i permita tiparirea buletinelor de vot pe sortimentele de hartie de ziar puse la dispozitie de beneficiar si precizate in caietul de sarcini;, Declaratie care sa contina informatii privind utilizarea unui spatiu minim de 150 mp pentru procesarea si depozitarea buletinelor de vot tiparite, cu asigurarea conditiilor optime in vederea pastrarii caracteristicilor tehnice ale hartiei si asigurarea conditiilor de securitate a buletinelor de vot pana la livrarea acestora.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer