Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de tiparire si livrare pentru proiectul CONS-TEAM - ,,Consolidarea mediului de afaceri din Romania prin intarirea capacitatii institutionale a organizatiilor patronale?? numar de identificare a contractului : POSDRU /64/3.3/S/31648


Detaliu pentru invitatia numarul 330873
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR)
Numar invitatie: 330873/03.07.2012
Denumire contract: Contract de servicii de tiparire si livrare pentru proiectul CONS-TEAM- , ,Consolidarea mediului de afaceri din Romania prin intarirea capacitatii institutionale a organizatiilor patronale?? numar de identificare a contractului : POSDRU /64/3.3/S/31648
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR)Cod fiscal: RO 5541651, Adresa: Piata W. Maracineanu, nr. 1-3, intrarea 1, etaj 1, sector 1., Bucuresti, Telefon: 0213126893, Fax: 0213126608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dr. Lister, Nr. 51, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050542, telefon: +40 318600497, fax: +40 214108734, persoana de contact: Gabriela Ciuciula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dr. Lister, Nr. 51, Sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050542, telefon: +40 318600497, fax: +40 214108734, persoana de contact: Gabriela Ciuciula
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (asigura reprezentarea unitara a intereselor IMM-urilor si a miscarii patronale a IMM la nivel national si international.)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de tiparire si livrare pentru proiectul CONS-TEAM- , ,Consolidarea mediului de afaceri din Romania prin intarirea capacitatii institutionale a organizatiilor patronale?? numar de identificare a contractului : POSDRU /64/3.3/S/31648
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de proiectare grafica - cod CPV 79822500-7Servicii de tiparire si de livrare - cod CPV 79823000-9.Specificatii tehnice: ? conceptie si executie grafica;? prelucrare foto;? DTP;? trebuie sa reflecte obiectivele, scopul, grupul tinta si activitatile proiectului. Aceste informatii vor fi puse la dispozitia prestatorului, pe suport optic.Ofertantul va prezenta propunerea de concept grafic (macheta) pe tipo-dimensiunea ceruta si va propune cel putin trei variante de layout diferite pentru coperta si continutul volumului, dintre care achizitorul va alege una singura pentru tiparire.Continutul volumului va include ca elementele de identitate vizuala specifice proiectului.Continutul volumului va fi pus la dispozitia prestatorului, pe suport optic.Tiraj: 300 bucati in limba romana si 150 bucati in limba engleza? Format inchis: 200 mm latime x 200 mm inaltime? Format deschis: 400 mm latime x 200 mm inaltime? Suport: - coperte: DCL 300gr/mp, policromie- interior: DCL 100 gr/mp? Nr. de pagini: 80 pag. continut + 4 pag. coperte? Tipar: 4+4? Finisaje: - taiere la format- capsare tip caiet- plastifiere mata coperta- lacuire selectiva coperta- rotunjire colturi exterioare, raza 10mmServiciile trebuie prestate in termen de 5 zile de la data semnarii contractului.
II.1.6) CPV: 79823000-9 - Servicii de tiparire si de livrare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in cuantum de 1.100 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata care se poate constitui prin virament bancar in contul RO54BREL0002000285420100 - Deschis la Libra Bank SMB (dovada platii confirmata de banca) sau un instrument de garantare emis in conditiile legii, prezentat in original in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatie, care sa prevada ca aceasta se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Daca garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (este recomandabil ca instrumentuld e garantare sa fie emisa de catre o banca din Romania), se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada, conform art. 87 alin. 1 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, dreptul autoritatii contractante de a retine garantia pentru participare.si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa poata retine suma prevazuta potrivit art. 2781 alin. 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantului care a depus contestatie la Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor impotriva procedurii de atribuire, contestatie ce a fost respinsa de acesta.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia pentru participare in forma solicitata mai sus (daca se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii) atrage respingerea ofertei conform prevederilor HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executieeste in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului incheiat intre parti si se constituie conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Garantia de buna executie este anexa a contractului si este valabila 60 de zile + 30 de zile termenul de plata al ultimei facturi).Garantia de buna executie se elibereaza, in cel mult 14 zile de la plata facturii finale, daca nu s-a ridicat pretentii asupra ei.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare, in conditiile art. 89-92 din HG nr. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Privind situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDocumente solicitate: a) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art. 181 din OUG nr.34/2006 si eligibilitatea (Formular nr.1)Nota - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180, art. 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.b) Certificatul de participare cu oferta independenta (Formular nr.6)c) Declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formular nr. 7)(Ovidiu Nicolescu, Cristian Ionescu, Oana Bara, Mirabela Jianu, Cosmin Mihail Sirbu, Octavia Ionescu) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).Nota - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.d) Declaratie pe propria raspundere privind conflictul de interese si regimul incompatibilitatilor (conform art. 14-15 din OUG nr.66/2011 si Ordinul nr. 1168/2011 al MMFPS) (Formular nr. 5)Nota - Incadrarea in situatia prevazuta la art. 14-15 din O.U.G. nr. 66/2011atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. a) Forma de inregistrare, ca persoana fizica sau juridica.Documente solicitate(original sau copie legalizata): Persoane juridice/fizice romane: a) a) Certificat constatator emis de Registrul Comertului ? emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate autorizat al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul cererii de oferte;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.Persoane juridice /fizice straine: Certificate constatatoare sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor copie, certificata conform cu originalul de catre ofertant (semnat si stampilat);In situatia in care ofertantul nu are obiectul de activitate autorizat corespunzator obiectului contractului, sau are inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, acesta va fiexclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitiepublica.Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro sau la cerere prin e-mail la adresa [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 19:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer