Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de traducere si servicii de interpretariat in cadrul Proiectului POSDRU/96/6.2/


Detaliu pentru invitatia numarul 319598
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA
Numar invitatie: 319598/17.01.2012
Denumire contract: Contract de servicii de traducere si servicii de interpretariat in cadrul Proiectului POSDRU/96/6.2/
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALACod fiscal: 22970653, Adresa: STRADA PIATA UNIRII NR.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0734222851;0264.563.050, Fax: 0264596030, INT 3052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA PIATA UNIRII NR.1, loc. Cluj Napoca, jud. Cluj, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400133, telefon: +40 264563050, fax: +40 264599316, persoana de contact: AUREL MOCAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Asistenta Sociala si Medicala, Str. ST.O.Iosif nr. 1-3, Loc. Cluj-Napoca, jud. Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de traducere si servicii de interpretariat in cadrul Proiectului POSDRU/96/6.2/
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Avand in vedere activ proiec POSDRU/96/6.2/S/63444 ?Impreuna pentru un inceput sigur!? care se deruleaza in per 1 apr 2011-31 mar 2014, per in cadrul careia vor fi org 11 evenimente se impune achizitia serv de traducere si serv de interpretariat in cadrul proiectului.
II.1.6) CPV: 79530000-8 - Servicii de traducere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 85, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantiei de participare este in suma de 1700 lei si se constituie potrivit prevederilor art. 86 din HG nr.925/2006perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile calendaristice de la termenul limita de depunere a ofertelor, inclusivforma de constituire a garantiei de participare, acceptata de autoritatea contractanta, este: - instrument de garantare irevocabil, emis de o banca sau de o societate de asigurari. Se va mentiona daca plata garantiei se face conditionat sau neconditionat. Scrisoareade garantie bancara de participare trebuie sa contina urmatoarele elemente de conformitate: 1. scrisoarea trebuie prezentata in ORIGINAL si anexata/atasata la coletul cu oferta;2. sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;4. valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente si/sau semnatura autorizata;7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.- virament in contul RO26TREZ21624680220XXXXX deschis la Trezoreria Cluj, titular DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA SI MEDICALA, cod fiscal 22970653;
- plata in numerar la casieria Autoritatii contractante din str. ST.O.Iosif nr. 1-3Ofertele pentru care nu se face dovada constituirii garantiei de participare precum si ofertele pentru care garantia de participare se constituie prin alta modalitate decat cele prevazute in prezenta documentatie vor fi respinse, cu aplicarea prevederilor art. 33 alin. (3) din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului de servicii va fi 5100 lei din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire: document emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, conform prevederilor art. 90 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul 1) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, Formularul 2)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006Formularul 3)Declaratie privind neincadrarea in situatiile care pot duce la excluderea din procedura sau la interdictia atribuirii contractului de achizitie publica-Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat cu sediul/domiciliul persoana juridical/fizica-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale referitoare la plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca nu inregistreaza datorii la bugetul localPentru persoane juridice/fizice straine-Documente constatatoare echivalente emise recent de autoritatile administrative, fiscale sau judiciare din tara unde acesta este stabilit, care sa ateste indeplinirea obligatiilor a caror dovedire a fost solicitata, in cazul in care autoritatile din tara de origine sau provenienta elibereaza astfel de documente.Formularul 4)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 5)?Certificat de participare cu oferta independentaFormularul 6) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Pentru persoanele juridice se vor prezenta urmatoarele documente: 1)Certificat de inregistrare pentru persoane fizice sau juridice eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau echivalent. Documentul va fi prezentat in copie ? conform cu originalul, cu semnatura si stampila.2)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte: -ca obiectul de activitate al ofertantului (dupa caz consortiu/asociere) include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.-ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Cerinta va fi considerata ca indeplinita daca certificatul este emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata. In cazul consortiului/asocierii documentele de mai sus vor fi prezentate de toti membrii consortiului/asocierii.Pentru persoane fizice: Autorizatia sau certificatul de inregistrare, precum si orice alt document relevant considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta de catre ofertant/candidat autorizatiile de functionare necesare in vederea indeplinirii contractului.Se vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea inregistrarii si a obiectului de activitate.Pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ca persoana fizica sau juridica, ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident si Autorizatia de functionare, in original, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Documentele prezentate trebuie sa confirme ca obiectul de activitate al candidatului/ofertantului are corespondent in codul CAEN si corespunde cu obiectul prezentei achizitii publice.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind - Media cifrei de afaceri a exercitiului financiar, al ofertantului pentru ultimii 3 ani fiscali incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract.Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul/candidatul, vizate si inregistrate de organele competente in copie ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila.In cazul in care, ofertantul nu are bilant pentru acesti ani, deoarece a fost infiintat ulterior, cifra medie de afaceri se va raporta la anii in care a avut obligatia depunerii bilantului contabil.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca a prestat, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, servicii similare, prin prezentarea a cel putin 1 (unu) contract, avand ca obiect prestarea de servicii similare celor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire, a carui valoare, sa fie cel putin egala cu 85.000 lei.un 1 (unu) Responsabil coordonator;
- personal de specialitate pentru indeplinirea contractului. Se solicita traducatori autorizati pentru toate limbile nominalizate in Caietul de Sarcini. Ofertantul/candidatul va atasa CV-urile in format Europass atat pentru Responsabilul coordonator cat si pentru personalul de specialitate implicat in indeplinirea contractului. Ofertantul va prezenta copii ale diplomelor de studii relevante privind pregatirea profesionala si calificarea personalului .Formularului nr. 8 si a Anexei la Formular in original, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, contin nu este cazul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 16.01.2012 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer