Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de servicii de transport aerian


Detaliu pentru invitatia numarul 293811
Autoritate contractanta
JUDETUL VASLUI
Cod de identificare fiscala: 3394171
Adresa: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui
Telefon: 0235361088
Fax: 0235361090
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Servicii dirigentie de santier retele de apa si canalizare mun. Vaslui
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Urmarirea executie lucrarilor in cadrul proiectului "Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epuarare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Birlad, Husi si orasul Negresti, judetul Vaslui" - ETAPA II-a, Municipiul Vaslui, contract de lucrari "Retele de apa si canalizare - II, rezervoare de apa si statii de pompare apa bruta si ape uzate, Lot nr. 1 si Lot nr. 2" si contract de lucrari "Retele de apa si canalizare - II, municipiul Vaslui"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.05.2011 13:03
Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, CP 730168, mun. Vaslui, jud. Vaslui.
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, municipiul Vaslui, judetul Vaslui.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 30, 750 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a)situatia personala a ofertantului: decl. de eligib.; decl.neîncadrare în prev. art. 181 din OUG nr. 34/2006; cert. const. privind plataimpoz. si taxelor la bug.stat si bug. local; decl. priv. cal. de participant la procedura.b)capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: cert. constatator ORC; cert. de înregistrare.c)situatia economico - financiara: inf. generale.d)capacitatea tehnica si/sau profesionala: decl. privind ef. medii anuale ale pers. angajat si cadrelor de conducere; lista contr.serv. din ultimii 3 ani, - cel putin un contractserv. similarefinalizat în ultimii 3 ani; lista pers. resp. cu îndepl. contr.; minim: 1 dir. sant.dom. 2.3 - constr. civile, ind. si agr., cat. de imp. B; 1 dir. sant.dom. 6 - constr. edilitare si de gosp. comunala; 1 dir.sant. dom. 8.1 - Inst. el.
Documentatia de atribuire disponibila în SEAP atasata invitatiei.Garantia de participare: 500 lei;Alegerea procedurii: conform prevedeilor art. 28, alin. (3) din OUG nr. 34/2006.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer