Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de transport marfa si manipulare a incarcaturilor


Detaliu pentru invitatia numarul 304856
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Cod de identificare fiscala: 4244512
Adresa: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava
Telefon: 0230-210148 int.149
Fax: 0230-222.839;0230-551.735
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de servicii de transport marfa si manipulare a incarcaturilor
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract de servicii de transport marfa si manipulare a incarcaturilor aferente derularii Planului European de Ajutoare pentru Persoanele cele mai Defavorizate din Romania (PEAD 2011)
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 14.07.2011 14:53
Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Suceavamunicipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr. 36.
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Suceavamunicipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr. 36.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 271, 716.46 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neîncadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/20063.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice4.Certificat fiscal eliberat de Primarie5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie7. Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 69?1 din OUG 34/20068. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta9. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului10. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de înregistrare ca persoana juridica conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta Fiscala (evidenta dublei impuneri)11.Informatii privind subcontractantii12.Informatii privind asocierea
Documentatia de atribuire si raspunsurile la clarificari vor fi postate pe SEAP.Garantia de participare: 5400 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer