Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii de transport terestru de persoane


Detaliu pentru invitatia numarul 352468
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Afacerilor Externe
Numar invitatie: 352468/12.08.2013
Denumire contract: Contract de servicii de transport terestru de persoane
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Modrogan, nr 14, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2302356, Fax: +40 2302179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd-ul. Primaverii nr.22, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011974, telefon: +40 0374203792, fax: +40 0374203795, persoana de contact: Eugen Burcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd-ul. Primaverii nr.22, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011974, telefon: +40 0374203792, fax: +40 0374203795, persoana de contact: Eugen Burcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii de transport terestru de persoane
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de servicii de transport terestru de persoane
II.1.6) CPV: 60170000-0 - Inchiriere de vehicule de transport de persoane cu sofer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 23, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este: 466, 40 lei. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar (in contul RO43TREZ7005005XXX000166 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti, cod fiscal: 4266863.) sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, si va avea valabilitatea mai mare cu 15 zile decat perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare, atunci cand se constituie prin Ordin de plata, se depune astfel incat sa se regaseasca in contul MAE - DPRRP ? pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.. In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia, in original, pe propria raspundere conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004, a reprezentantului legal al intreprinderii. Nota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse conform prevederilor art. 33, alin. 3, lit. b)din H.G. nr. 925/2006 si considerata inacceptabila conform prevederilor art. 36, alin. 1 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea: - Ofertantul nu are dreptul: a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functii de decizie in cadrul Departamentului pentru Romanii de Pretutindeni in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Sorin Moise ? secretar general MAE- Pelmus Pandelea ? secretar general adjunct- Cristian David ? ministru delegat DPRRP- Stejarel Olaru - secretar de stat DPRRP- Alina Hagima ? director general DPRRP- Mioara Bogdan ? director DPC- Mihaela Butariu ? director adjunct DPC- Georgica Fusea -director general DFA- Mihai Coriolan Costa ? director DAPA- Lucretia Tanase ? director DPBCSComisia de evaluare a ofertelor: - Eugen Burcea ? presedinte- Constantin-Valentin Raducanu ? membru- Ionela Marcusanu ? membru- Adelina Cirneanu ? membru de rezerva4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? se va intocmi conform modelului prevazut in anexa la Ordinul nr.314 din 12 octombrie 2010.Neprezentarea prezentei declaratii duce la descalificarea ofertantului.5.Certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor-original sau copie conform cu originalul;6.Certificat de atestare fiscala emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor - original sau copie conform cu originalul. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate. Pentru conformitate, acest document va fi prezentat de catre ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in original sau copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea in copie conform cu originalul a bilantului contabil pe ultimul an financiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, operatorului economic ceurmeaza a fi declarat castigator i se va solicita licenta de transport eliberata de Autoritatea Rutiera Romana. Documente in termen de valabilitate LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR, emise de organisme sistemului calitatii: ISO SR EN 9001- 2008 (ISO 9001:2007) sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 20.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.08.2013 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer