Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii ?Intretinerea, dezvoltarea si amenajarea parcurilor si spatiilor verzi din orasul Sulina, judetul Tulcea?.


Detaliu pentru invitatia numarul 321872
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)
Numar invitatie: 321872/15.03.2012
Denumire contract: Contract de servicii ?Intretinerea, dezvoltarea si amenajarea parcurilor si spatiilor verzi din orasul Sulina, judetul Tulcea?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)Cod fiscal: 4321410, Adresa: str. a I-a nr.180, Sulina, Telefon: 0240543003, Fax: 0240543661
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. a I-a nr.180, Sulina, Romania, cod postal: 825400, telefon: +40 240543003, fax: +40 240543661, persoana de contact: ALINA PICU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei orasului Sulina, str.a-I-a, nr. 180, judetul Tulcea.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii ?Intretinerea, dezvoltarea si amenajarea parcurilor si spatiilor verzi din orasul Sulina, judetul Tulcea?.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia tuturor serviciilor de intretinere, dezvoltare si amenajare a parcurilor si spatiilor verzi din orasul Sulina, judetul Tulcea prevazute in documentatia de atribuire.
II.1.6) CPV: 77310000-6 - Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, astfel: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau b)prin virament bancar cu OP in contul nr. RO44TREZ6445006XXX000175 deschis la Trezoreria Sulina, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, sau c) la caseria autoritatii contractante. Valoarea garantiei de participare este de 2016 lei. Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Suma ce va fi retinuta de catre autoritatea contractanta, in cazul in care contestatia depusa de catre ofertant va fi respinsa de CNSC ca nefondata va fi de 2016 lei. Garantia de participare se restituie conform art. 88 din HG 925/2006. In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), garantia de particpare se reduce cu un procent de 50% din cuantumul precizat. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci reducerea de 50% se va aplica numai in cazul in care asocierea este alcatuita exclusiv din intreprinderi mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute de Legea nr. 346/2004), indiferent daca acestea sunt persoane fizice sau juridice romane sau straine.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1)Declaratieprivindeligibilitatea - privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. Se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 2. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul, cu referiere doar la pct. a, c1 si d.3) Certificat de atestare fiscala emis de catre Administratia Finantelor Publice privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat al statului si certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale eliberat de catre Organele Administratiei locale (Directia taxe si impozite locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertei(prezentate in original, copie legalizata saucopie conforma cu originalul). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 3. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.5) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- se va completa si prezenta, in original, Formularul nr. 4. In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie.6) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ca nu are persoane in cadrul Consiliului de Administratie / organ de conducere sau de supervizare si / sau actionari ori asociati persoane care sunt sot / sotie, ruda sau afin pana la gradul al-IV-lea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. Se va completa si va prezenta, in original, Formularul nr. 5. (Persoanele ce detin functii de decizie si conducere cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dimitriu Aurel ? Primar, Popa Sorin ? Viceprimar , Picu Alina ?Secretar).In cazul unei asocieri, toti asociatii vor prezenta aceasta declaratie. Declaratia va fi prezentata si de tertii sustinatori sau subcontractanti, daca este cazul.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare pentru demonstrarea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele emise in alta limba vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ certificatele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru persoane fizice/juridice romane: Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie conforma cu originalul din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat. Autoritatea contractanta, va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca acesta prezinta copie, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC, in original sau copie legalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare, codul unic de inregistrare; sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic; domeniul de activitate principal/secundare; situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolvenaa, faliment sau suspendare temporara a activitatii). In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Documentele emise in alta limba vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul, insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si/sau sa prezinte documentele/ certificatele/ formularele solicitate mai sus. Nu se accepta completarea ulterioara, cu exceptia situatiei prevazute la art. 11 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Prezentare bilant contabil la 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 sau31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011., Cerinta 2: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010 sau 2009, 2010, 2011) . Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani in valoare de minim 200.000 lei., Nota
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au experienta, in ultimii 3 ani, in cel putin un contract prin care sa se confirme prestarea de servicii similare cu cele care fac obiectul acestei proceduri de achizitie, in valoare de cel putin 200.000lei, fara TVA., Cerinta 2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului (de conducere si specialitate) responsabilpentru indeplinirea contractului., Cerinta 3.Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul.Pentru indeplinirea contractului ofertantii trebuie sa faca dovada ca detin cel putin: - o motopompa;
- un mototrimer;
- o motocoasa;
- un motocultor;
- o motosuflanta;
- o drujba, Cerinta 4: Atestate, certificate privind capacitatea tehnica si/sau profesionala: Autorizatie de mediu / permis pentru desfasurarea activitatii, activitatilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica, pe teritoriul RBDD (Rezervatiei Biosferei Delta Dunarii), sau declaratie notariala ca se obliga ca in termen de 30 de zile de la semnarea contractului va solicita si va obtine permisul / autorizatia de mediu conform solicitarilor de mai sus., Cerinta 5Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Subcontractantii vor depune declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006., Nota
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro., anexata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 13:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer