Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii lucrari de prestatie exploatare forestiera la partizile 362979, 498561 si 498560.


Detaliu pentru invitatia numarul 338659
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OCOLUL SILVIC CIUCAS R.A.
Numar invitatie: 338659/02.11.2012
Denumire contract: Contract de servicii lucrari de prestatie exploatare forestiera la partizile 362979, 498561 si 498560.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOCOLUL SILVIC CIUCAS R.A.Cod fiscal: RO18333164, Adresa: str. Zizinului, nr. 2, Tarlungeni, Telefon: 0268365556, Fax: 0268365557
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Zizinului, nr. 2, Tarlungeni, Romania, cod postal: 507220, telefon: +40 268365556, fax: +40 268365557, persoana de contact: BOGDAN DUMITRU EFTIMIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Ocolului Silvic Ciucas R.A., comuna Tarlungeni, strada Zizinului, nr.2, judet Brasov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si alte activitati forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii lucrari de prestatie exploatare forestiera la partizile 362979, 498561 si 498560.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: SE VOR INCHEIA TREI CONTRACTE DE PRESTARI SERVICII LUCRARI DE PRESTATIE EXPLOATARE FORESTIERA LA PARTIZILE 363979, 498561 si 498560.
II.1.6) CPV: 77211100-3 - Servicii de exploatare forestiera (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 436, 031 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4360 lei, respectiv 1% din valoarea estimata cumulata a celor trei contracte , constituita prin virament bancar in contul RO44RZBR0000060007880172, numerar la caseria autoritatii contractante sau prin scrisoare de garantie bancara in original. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egela cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 10 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului incheiat pentru fiecare partida in parte.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G 34/2006 (eligibilitatea-formular nr.1), aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicatapentru atribuirea contractelor de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani a fost condamnat prin hotarare judecatoreasca definitiva, pentru participare la activitati criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau spalare de bani.2) Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G 34/2006( formular nr.2), aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006. Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicatapentru atribuirea contractelor de achizitie publica orice ofertant despre care are cunostinta ca : a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindicnu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale din Romania. In acest sens ofertantul va prezenta un certificat de atestare fiscala valabil prin care dovedeste ca nu se afla in aceasta situatie.In ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarului contractelor.a fost condamnat in ultimii 3 ani prin hotarare judecatoreasca definitiva a unei instante pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale, sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta in scopul demonstrarii criteriilor de calificare.3) Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (formularul nr.3).4) Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1( formular nr.4 ? evitarea conflictului de interese) din O.U.G 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006. Incadrarea in aceasta situatie atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractelor.5) Prezentarea declaratiei pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta(formular nr.5), conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. 1) Ofertantul va prezenta copie conforma dupa Certificatul de Inregistrare la Registrul Comertului, 2) Ofertantul va prezenta copii conforme dupa Certificatul de Atestare pentru Exploatare Forestiera valabil si Cazierul tehnic de exploatare, 3) Ofertantul va prezenta un Certificat Constatator in original emis de Oficiul Registrului Comertului conform Legii 26/1990, nu mai vechi de 60 zile sau copie conforma a Certificatului Constatatoremis conformlegii 359/2004.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin cerere scrisa adresata autoritatii contractante sau electronic din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2012 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer