Achizitie publica - Contract de servicii publicitate media prin bannere electronice in mediul online pentru promovarea Programului Opera?ional Regional in perioada 2013-2015
Detaliu pentru invitatia numarul 356480
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356480/16.12.2013
Denumire contract: Contract de servicii publicitate media prin bannere electronice in mediul online pentru promovarea Programului Opera?ional Regional in perioada 2013-2015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala CentruCod fiscal: 11293615, Adresa: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Telefon: +40 258818616, Fax: +40 258818613
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Romania, cod postal: 510093, telefon: +40 258818616, fax: +40 258818613, persoana de contact: Alina Muresan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (DEZVOLTARE REGIONALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii publicitate media prin bannere electronice in mediul online pentru promovarea Programului Opera?ional Regional in perioada 2013-2015
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de: concep?ie, produc?ie ?i publicare de bannere electronice in mediul on-line, ce con?in informa?ii ?i imagini referitoare la Programul Opera?ional Regional, prin intermediul a cel pu?in cate unui site destinat informarii generale a publicului larg din fiecare judet al Regiunii Centru.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
O suma fixa in valoare de 800 lei sau echivalentul in valuta la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante din Alba Iulia, Str. Decebal nr. 12 pana la termenul limita de depunere a ofertei, avand in vedere ca procedura se desfa?oara online ?inu exista etapa ?edin?ei de deschidere a ofertelor, ?i copie in SEAP. Cont IBAN RO93 BTRL00101205650583XX BT Suc A. Iulia, CUI: 11293615. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile legii. Ofertan?ii tip IMMcare doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr. 346/2004 vor depune documentele doveditoare in conformitate cu prevederile legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta privind cifra de afaceriSe solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 80.000 leiNeindeplinirea conditiilor stabilite (cifra de afaceri etc.) mai sus atrage considerarea ofertei ca neconforma si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta privind experien?a similaraPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare a caror valoare cumulata pentru serviciile similare a fost de minim: 40000 lei. Valoarea se calculeaza prin insumarea a maxim 3 contracte pentru servicii similare.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Declaratieprivindlista principalelor prestari, similare cu obiectul achizitiei, dinultimii3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari (Formularulnr.7).Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte prestarea serviciilor., Cerinta privind profilul site-urilor selectateProfilul si publicul-tinta al fiecarui site unde vor fi inserate bannerele electronice web trebuie sa fie de informare, dedicat publicului general, iar con?inutul sau sa fie editat cel pu?in in limba romana (se accepta denumirile de categorie tip ?generalist? sau ??tiri generale?). Site-urile ofertate trebuie sa fie incadrate la categoria ??tiri locale?, ??tiri generale?, ?economic/financiar?, ?tiri/mass-media, portaluri., Cerin?a privind audien?a website-ului - trafic mediu (trafic sau afi?ari)Precizarea audien?ei medii (care reprezinta indicator de performan?a) nu se cumuleaza cu criteriul experien?ei similare, fiind un criteriu referitor la capacitatea tehnica a ofertantului de a asigura intrunirea condi?iilor minime privind audien?a (gradul de accesare/citire) publica?iei on-line ofertate.Studiile de Audienta si Trafic Internet ofera informatii cu privire la traficul, audienta si profilele sociodemografice ale site-urilor web.Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada audien?ei medii (trafic sau afi?ari), precum ?i a numarului de vizitatori/clien?i unici, certificate de o institutie sau entitate specializata, pentru cel pu?in 3 luni din ultimul an calendaristic, pentru fiecare site propus. Audien?a medie se calculeaza ca fiind media pe trei luni a numarului de afi?ari a site-ului. Numarul mediu de vizitatori/clien?i unici se calculeaza ca fiind media pe trei luni a numarului de vizitatori unici ai site-ului. Pentru site-urile locale Ofertantul va insuma cifrele de audien?a medii ?i de vizitatori/clien?i unici pentru fiecare din judetele Regiunii Centru.2a. In cazul in care nu exista o astfel de certificare a audien?ei, aceasta poate fi inlocuita de o declaratie pe propria raspundere a ofertantului de servicii, pentru fiecare site vizat, in fiecare judet, insotita de un extras al unei analize de trafic de la Societa?i independente, sau de la site-uri specializate.2b. In cazul site-urilor locale vor fi considerate eligibile ofertele pentru care audien?a medie lunara certificata/declarata de mai sus este mai mare de 2.000.000 de afi?ari, insumat pentru toate site-urile propuse din jude?e, ?i, concomitent, numarul mediu de vizitatori/clien?i unici este de peste 300.000, insumat pentru toate site-urile propuse din jude?e. Nu se accepta ofertele in care audien?a medie certificata/declarata este mai mica de 10.000 afi?ari, pentru mai mult de un site/judet.2c. In cazul site-urilor na?ionale vor fi considerate eligibile ofertele ce inregistreaza o audien?a medie lunara de minim 2.000.000 per luna ?i, respectiv, un numar de minim 500.000 de vizitatori unici per luna., Cerin?a privind disponibilitatea spa?iului de publicitateSe va face dovada disponibilitatii spatiului de publicitate pe site-ul vizat sau dovada dreptului de administrare a site-ului vizat, cel putin pana la finalizarea contractului. Dovada dreptului de administrare/disponibilita?ii spa?iului de publicitate a site-urilor vizate, se va face prin declaratie pe propria raspundere, accept de difuzare/contract ?i prezentarea inregistrarii domeniului (RoTLD - Romania Top Level Domain sau la alta organizatie/institutie care confera drepturi de utilizare a unui anumit domeniu web)., Cerinta privind capacitatea de realizare a conceptiei grafice si a publicariiSe vor specifica dotarile cu echipamente existente pentru productia bannerelor electronice web. Echipamentele disponibile minimale trebuie sa includa cel putin un sistem de editare grafica video si animatie asistata de calculator., Cerinta privind personalul de specialitateDesemnarea cel putin a unei persoane, cu competentele necesare, care va reprezenta prestatorul in relatia cu autoritatea contractanta, pentru derularea contractului. Se va anexa CV al persoanei respective.Desemnarea cel putin a unei persoane, cu competentele necesare pentru implementarea intregului proiect: conceptie grafica, realizare materiale, distribuire in vederea difuzarii/afisarii etc. Aceasta persoana (sau echipa-dupa caz) trebuie sa aiba experienta de minim un an in derularea de campanii de publicitate in mediul on-line. Se va anexa CV al persoanei/echipei respective. Ofertantul de servicii va anexa CV si al persoanelor care asigura productia materialului filmat sau a unor fotografii, daca este cazul, pentru realizarea bannerelor web, de unde sa rezulte experienta acestora in domeniu.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2013 16:14