Achizitie publica - Contract de servicii realizare materiale de promovare in cadrul proiectului:?Promovarea produselor turistice naturale si antropice din comuna Miroslava, judetul Iasi prin actiuni integrate de marketing si comunicare?
Detaliu pentru invitatia numarul 336818
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336818/08.10.2012
Denumire contract: Contract de servicii realizare materiale de promovare in cadrul proiectului: ?Promovarea produselor turistice naturale si antropice din comuna Miroslava, judetul Iasi prin actiuni integrate de marketing si comunicare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIROSLAVACod fiscal: 4540461, Adresa: Loc. Valea Ursului, com. Miroslava, jud. Iasi, Valea Ursului, Telefon: 0741632596, Fax: 0232236860
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Loc. Valea Ursului, com. Miroslava, jud. Iasi, Valea Ursului, Romania, cod postal: 707318, telefon: +40 0741632596, fax: +40 0232236860, persoana de contact: ELENA BURCUTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Miroslava, str. Constantin Langa nr. 93, localitatea Miroslava, comuna Miroslava, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii realizare materiale de promovare in cadrul proiectului: ?Promovarea produselor turistice naturale si antropice din comuna Miroslava, judetul Iasi prin actiuni integrate de marketing si comunicare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizare materiale de promovare: Fluturasi / flyere A5, Afise A3, Invitatii A4, Brosuri de prezentare, Mape de prezentare, Plicuri format A6, foi volante cu antet, CD-uri, Insertii publicitare, Roll-up, Banere, Mesh-uri, Pliante, Album de prezentare, Cataloage turistice, DVD-uri, Realizare clipuri si spoturi audio si video.
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 448, 240 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8000 lei - constituita conform art.86 din HG 925/2006.Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei(90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Formele de constituire care vor fi acceptate: 1.prin virament bancar in contul RO 70TREZ4065006XXX018246, deschis la Trezoreria Iasi, 2.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 4.228, 23 lei.In cazul constituirii sub forma de virament, dovada constituirii o reprezinta fie extrasul de cont, fie ordinul de plata vizat de banca, ambele in copii certificate ?conform cu originalul? iar in cazul constituirii sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, dovada constituirii o reprezinta originalul instrumentului de garantare.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in forma, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu.Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si/sau forma solicitata si/sau neprezentarea dovezii de constituire (conform solicitarilor anterioare) cel mai tarziu pana la deschiderea ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. De asemenea, in cazul constituirii a 50% din valoarea garantiei si neprezentarea dovezii privind incadrarea in IMM impreuna cu dovada garantiei, echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare in cuantumul solicitat, si atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
in cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pt. IMM cf. Legii nr.346/2004)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3, in original. Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4, in original.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, da dreptul autoritatii contractante sa excluda ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.3. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".4. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice - din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal) - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Cerintele de la punctele 3 si 4 sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Toate certificatele/documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul ofertelor, in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana si trebuie sa fie valabile la data deschiderii.5.Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.5.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6, in original5.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular 5, in original5.3. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din Ordonanta nr. 34/2006 - Formular 7, in originalPersoanele care detin functii de decizie in cadrul in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire, sunt: Dan Nita - primar, Vasile Bulbasa-viceprimar, Elena Florea- secretar, Rusu Ilie- sef Compartiment financiar contabilRobert Ionut Rusu? consilier, Compartiment financiar contabilAnton Finatti ? consilier, Compartiment urbanismElena Burcuta, sef Birou achizitii publice investitiiAndrian Neculai- consilier localApostol Ilie- consilier localCojocaru Gheorghe- consilier localCostin Ilie- consilier localIftimie Gheorghita- consilier localIlie Vasile- consilier localLupu Radu- consilier localFrunza Florin ? consilier localMertic Constantin- consilier localPopescu Anina- consilier localPopescu Nicolae- consilier localTanana Mihai- consilier localTunza Viorel- consilier localVelescu Laura- consilier localVicol Gheorghe- consilier localVieru Alexandru- consilier localPersoanele care asigura sustinerea financiara si/sau a capacitatea tehnico-profesionala respectiv subcontractan?ii vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta nr. 34/2006.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus, la punctele 1 - 5. a)Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii , prezentat in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ? conform cu originalul ?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata, daca nu a fost depus initial in una dintre aceste variante.In cazul unei asocieri, asociatii trebuie sa aiba obligatoriu codurile CAEN aferente partii din contract pe care o realizeaza fiecare dintre acestia.b)Pentru persoane fizice romane: Certificat de inregistrare si Autorizatie de functionare/altele echivalente precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentele vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;c)Pentru persoanele juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde ofertantul este rezident. De asemenea ofertantii vor prezenta Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri)valabil pentru anul calendaristic in curs.Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele se vor prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se vor anexa traducerile autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie si o lista a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, prin care se demonstreaza experienta similara, Formular 9 - in original, Cerinta nr.2 Prezentare Fisa privind experienta similara, conform Formular 10, pentru un numar maxim de 2 contracte, in original, care sa confirme prestarea de servicii similare, in valoare cumulata de minim 448.000 lei fara TVA., Cerinta nr.3 Prezentarea de procese verbale de receptie/ recomandari/ certificate constatatoare, pentru serviciile similare prezentate pentru indeplinirea cerintelor nr.1 si nr.2 privind experienta similara. Din acestea trebuie sa reiasa toate informa?iile necesare pentru demonstrarea indeplinirii cerin?elor nr.1?i 2.Acestea vor fi prezentate in copie conforma cu originalul., Cerinta nr. 4 Se solicita o declaratie cu privire la personalul implicat in derularea si indeplinirea contractului, Formular 11, in original., Cerinta nr.5 Se solicita minim urmatorii specialisti implicati in derularea si indeplinirea contractului: - 1 coordonator proiect, cu studii superioare, avand experienta specifica prin coordonarea a minim un proiect similar.- 1 designer grafica cu experienta specifica de min. 3 ani- 1 copywriter cu experienta specifica de min. 3 ani- 1 regizor film, cu studii superioare de specialitate in domeniul regiei de film si cu experienta specifica de minim 3 ani- 1 expert video cu experienta specifica de min. 3 ani - 1 specialist in turism cu experienta specifica de min. 3 ani- 1 expert in biodiversitate si situri Natura 2000 cu experienta specifica de min. 3 ani- 1 expert etnograf care sa detina atestat de expert etnograf emis de catre Ministerul Culturii si Cultelor pentru zona Moldovei, Cerinta nr.6 Pentru fiecare specialist propus pentru derularea si indeplinirea contractului, conform Cerintei nr.5, se solicita: - C.V., in original, din care sa reiasa cerintele solicitate pentru acestia. Se solicita, - documente din care sa reiasa cerin?ele solicitate pentru fiecare expert, in copie conforma cu originalul. In cazul in care specialistul nominalizat nu are calitatea de angajat al ofertantului, se solicita angajament ferm privind implicarea in realizarea obiectului achizitiei, conform specialitatii avute, Formular 12, in original., Cerinta nr. 7 Se solicita o declaratie cu privire la logistica, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si dotarile de care dispune sau poate dispune operatorul economic si care urmeaza a fi folosite efectiv pentru indeplinirea contractului de achizitie publica, Formular 13, in original, cu prezentarea de documente relevante din care sa reiasa forma de detinere/utilizare a fiecaruia., Cerinta nr. 8 Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii/posibilitatii de a detine minim urm. resurse tehnice necesare pentru indeplinirea contractului: utilaj de tipar pentru imprimat coli prin procedeul off-set; utilaj de taiat hartia;masina de filmat placi off-set;masina pentru plierea colilor de hartie; masina de developat/ imprimat placi off-set;tableta specializata pentru lucrari grafice;dotare completa studio foto profesional; detinere licente prelucrare grafica; Existen?a resurselor tehnice se va dovedii cu copii ale facturilor fiscale/alte doc. just. de achizitie pentru fiecare resursa tehnica in parte, semnate si stampilate conform cu originalul;In cazul in care resursele nu apartin op. ec. se va prezenta declaratia proprietarului privind punerea la dispozitie a acestora pentru realizarea contractului., Cerinta nr. 9 Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, acordurile subcontractantilor propusi, conform Formular 14, in original In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alte persoana fizica/juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Pentru oferta conforma cu cel mai mic pret se vor acorda 50 de puncte. Punctajul celorlalte oferte conforme se va calcula conform formulei : (Pret minim / pret oferta analizata) x 50
Durata de realizare a principalelor etape din cadrul contractului, exprimata in zile calendaristice
30
Descriere: Reprezinta insumarea duratei maxime de realizare a machetelor materialelor de promovare+duratei max. de realizare a tipariturilor + duratei max. necesare pentru amplasarea rollupurilor, banerelor, meshurilor;Durata va fi expr. in zile calend. si se va calcula conf.Formular 2D;In stabilirea duratelor din form. 2D, ofertantul va avea in vedere ca mat. de prom. se vor realiza in aceiasi perioada, indiferent de scopul si destinatia mat., exceptie facand doar CD?urile de prezentare a evenimentului specific.Durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 20 de zile, iar durata minima sustenabila, sustinuta si fundamentata de ofertant, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, este de 5 zile.Pentru oferta conforma cu durata cea mai mica se vor acorda 30 de puncte. Pentru celelalte oferte conforme, punctajul pentru acest factor se va calcula conform form. : (Durata minima / duratade realizare oferta analizata) x 30.
Propuneri pentru un caracter eco ? friendly al serviciilor/produselor solicitate
20
Descriere: Se vor puncta numai prop.care asigura un carac.eco cu ref.la caract.fizico-tehnice ?i chimice ale mat. ?i/sau mod. de produc?ie, si fara a fi inf.cerintelor minime ale CS ?i care vor fi aplicate, dupa caz, la toate mat. cu intreg tirajul, conform urmatorilor subfactori: 1.Folosirea de hartie ?i carton ob?inute 100%din fibre reciclate?8 puncte;2.Folosirea de cerneluri ecologice?6pc.;3.Lacuire ecologica (folosirea de lacuri ecologice ?i a unui procedeu tehnologic cu caracter eco)?3pc.;4.Laminare ecologica (folosirea de materie prima ecologica ?i a unui procedeu tehnologic cu caracter eco)?3 pc.Lipsa oricarei prop. va duce la punctare cu 0 a subfac.respectiv. Pentru a se acorda punctajul aferent fiecarei prop., of.trebuie sa descrie ?i argumenteze in detaliu mat. ?i procedeele ecologice folosite cu aplicabilitatea efectiva a acestora asupra mat. obiect al prezentului contract ?i cu prezentarea de doc.justif. care sa ateste caracterul eco al mat. precum ?i posib.de achizi?ie a acestora
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata invitatiei de participare din SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 04.10.2012 19:13