Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii: "Revizuire proiect (PT+DE) reexpertizare si asistenta tehnica bloc de locuinte PR6 Sat Ghermanesti"


Detaliu pentru invitatia numarul 340607
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BUCURESTI
Numar invitatie: 340607/06.12.2012
Denumire contract: Contract de servicii: "Revizuire proiect (PT+DE) reexpertizare si asistenta tehnica bloc de locuinte PR6 Sat Ghermanesti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +04 213055530, fax: +04 213055587, Directia Proceduri Achizitie, etaj 10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 291-293, SECTOR 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +04 213055530, fax: +04 213055587, Directia Proceduri Achizitie, etaj 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii: "Revizuire proiect (PT+DE) reexpertizare si asistenta tehnica bloc de locuinte PR6 Sat Ghermanesti"
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Revizuire proiect (PT+DE) reexpertizare si asistenta tehnica bloc de locuinte PR6 Sat Ghermanesti"
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 736 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 15, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Sau ordin de plata, sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca beneficiarului pana la data deschiderii ofertelor. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 2100 lei. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 15 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 14 (declaratie IMM), cuantumul garantiei fiind redus la 50%.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului, fara T.V.A. si se constituie conform prevederilor contractuale.Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.Conf. art. 92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si completari ulterioare.Nota: Se va prezenta formularul 22 cu optiunea cu privire la Modul de constituire a garantiei de buna executie. In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.) Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)3.Cazier fiscal pentru operatorul economic, valabil la data limita dedepunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)4.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document). Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)6.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.7.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiMircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E.Ec. Daniela Mincu - Director General D.G.A.Jr. Silvia Barbulescu - Director Executiv D.P.A.Adrian Iordache - Director ? D.J.Ion Florea ?Director Executiv D.F.C.Bogdan Sosoaca ? Director Executiv D.I.Corina Popa Balan - Director Executiv adjunct D.ILuiza Matheas ? Sef Serviciu - Lucrari InvestitiiVera Popa ? expert - Serviciu Lucrari InvestitiiElena Plugariu ? expert D.P.A.Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/ConsilieriAlexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.Acest document va fi prezentat de Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator.8.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competenteprivind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cumentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.c)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana 1. Pentru persoane fizice/juridice romane: - Certificat constatator emis de ONRC- in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ? din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONCR, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelorNota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: Informatii generale, cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, care sa fie egala sau mai mare cu 160.000 lei. Nota: Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte: Anul 2009:1 Euro = 4, 2373RON ; Anul 2010 1 Euro = 4, 2099RON; Anul 2011 1 Euro = 4, 2379RON; Nota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante. Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor/documente din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus., Capacitatea economica si financiara a unui ofertant poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica, in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Sustinatorul financiar nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit. a, c^1 si d din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., In cazul in care Asocierea beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la art. 186 alin. (2) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Fisa privind experienta similara Ofertantul (op ec sau membri asocierii impreuna) trebuie sa demonstreze exp. in domeniu prin prezentarea a maximum 3 contr. care sa confirme prestarea de serv. simil. in val. totala egala sau mai mare cu 90.000 lei exclusiv TVA., Se vor anexa, in copie lizibila cu mentiunea ?cf cu orig.?: copii ale ctr.sau ale pag.din ctr. din care sa rezulte partile contractante, obiectul ctr, durata ctr, pretul ctr. precum si pag. finala cu semnaturi, precum si orice alte parti din ctr. pe care of.le considera relevante pentru demonstrarea exp. sim., proces verbal de receptie sau certificate/doc. emise sau contrasemnate de o autorit. contract. ori de catre clientul privat benef, continand val. perioada, locul prestarii serv.Recom din partea benef, conf. Form 9 din Sect. Form. (Autorit. contractanta accepta prez. recomand. din partea benef.si in alta forma decat cea prez. in Form. nr. 9, cu conditia ca Recom. sa cuprinda datele de identif.ale ctr. perioada de derulare a acestuia precum si modul in care au fost indepl.oblig contractuale).Nota: Daca din doc. anexate Form.9, rez. ca of.nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos oblig cont, acesta va fi exclus din proced de atrib, in cf cu art.181 lit.C1 din OUG34/2006, Pt. contractele prezentate in alta moneda se va utiliza cursul mediu de schimb calculat de BNR pt anul respectiv Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 RON; Anul 2010; 1 Euro = 4, 2099 RON; Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 RON Nota: Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata/ legalizata, Informatii privind capacitatea profesionala : Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii Of.va prezenta o decl. prin care reprez. legal al acestuia se angajeaza ferm sa asigure urmatoarele: -Disponibil. pers.respons. pt indeplinirea ctr. pe toata durata ctr. in conf. cu graficul de realizare a obiec. ctr, asumat prin oferta; -Pastrarea pers.propuse pe toata perioada de derulare a ctr Nota: -Inlocuirea acestor pers.daca este cazul, se va face numai cu acordul prealabil al Autoritatii contractante. Acordul Autoritatii Contractante pentru modif.propusa va fi conditionat de prez.de catre of. a doc.care sa ateste ca preg.prof.a pers. propuse este echiv.cu cea a pers. inlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertei si ca pers. propuse detin autorizatiile/atestatele specificate, valabile la data inlocuirii., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarile persoanelor responsabile pentru. indeplinirea contractului: Sef proiect- Studii universitare de licenta sau echivalente- Experienta de minimum 3 ani in domeniul proiectarii si asigurarii asistentei tehnice pentru executia lucrarilor de constructii civile si/sau industriale si/sau social culturale., Arhitect- Studii superioare de specialitate membru UAR/OAR.- Experienta in domeniul proiectarii si asigurarii asistentei tehnice pentru executia lucrarilor de constructii civile si/sau industriale si/sau social culturale.Inginer constructii civile- Experienta in domeniul proiectarii si asigurarii asistentei tehnice pentru executia lucrarilor de constructii civile si/sau industriale si/sau social culturale., Inginer instalatii electrice- Experienta in domeniul proiectarii si asigurarii asistentei tehnice pentru executia lucrarilor de constructii civile si/sau industriale si/sau social culturale.Inginer instalatii sanitare, termo - ventilatii- Experienta in domeniul proiectarii si asigurarii asistentei tehnice pentru executia lucrarilor de constructii civile si/sau industriale si/sau social culturale.Inginer instalatii gaze naturale- Experienta in domeniul proiectarii si asigurarii asistentei tehnice pentru executia lucrarilor de constructii civile si/sau industriale si/sau social culturale.Expert tehnic- Atestare MDRT pentru rezistenta si stabilitate., Pentru persoanele prezentate mai sus se vor prezenta urmatoarele documente: NOTA: 1.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. 2.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. - Diploma de inginer/arhitect - CV-ul persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului - Angajamentul de participare a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului (daca ofertantul nu are angajate astfel de persoane).NOTA: C.V.-ul va fi completat in format european (Europass), datat si semnat pe fiecare pagina. C.V.-ul prezentat va purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective si va avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul C.V. sunt corecte si corespund realitatii?., -Documentele emise in alta limba decat cea romana se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autentificata /legalizata in limba romana . - Documentele prezentate de ofertantii nerezidenti vor fi insotite de o traducere autorizata autentificata / legalizata in limba romana, Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Lista cuprinzand subcontractantii, cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, datele de recunoastere ale acestuia/acestora precum si specializarea acestora insotita de acordurile de subcontractate. Observatii: In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale., Nota: Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Capacitatea tehnica si profesionala a unui ofertant poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant. Sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica, in sensul art. 190 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Sustinatorul nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 si art.181 lit. a, c^1 si d din O.U.G. 34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, In cazul in care Asocierea beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la art. 190 alin.(2) din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Inf privind asig calitatii, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echiv in domeniul aferent obiectului prezentului contract. documentele emise de org independente nation sau internat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul in care oper econ nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de AC, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de op.econ. respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel coresp al calitatii.In conform cu principiul recunoasterii reciproce, AC va accepta certificate echiv emise de organisme stabilite in alte state ale UE.In cazul unei asoc, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asoc in parte;fiecare membru va prezenta certific pentru partea din contract pe care o realizeaza., Inf privind masurile de protectie a mediului, respec ISO 14001:2008 sau echiv in domeniul aferent ob prezentului contract.documentele emise de organ independ nationale sau internat in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.In cazul in care op econ nu detine un certificat astfel cum este solicitat de AC, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate conf asig unui nivel corespunzator. In conf cu principiul recunoasterii reciproce, AC va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE. In cazul unei asoc, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asoc in parte;fiecare membru va prezenta certif pt partea din contract pe care o realizeaza.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer