Achizitie publica - Contract de servicii Revizuirea Studiului ?Managementul integrat al deseurilor in zona Metropolitana?
Detaliu pentru invitatia numarul 353231
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353231/30.08.2013
Denumire contract: Contract de servicii Revizuirea Studiului ?Managementul integrat al deseurilor in zona Metropolitana?
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.09.2013 16:26)
Motive anulare:
Abateri grave de la prevederile legislative afecteaza procedura de atribuire sau este imposibila incheierea contractului
Observatii: Avand in vedere: capentru ?Specialist gestiunea deseurilor? s-a solicitat, dintr-o eroare de redactare, ?experienta in calitate de sef de lucrari?, prevedrile art. 179 alin (4) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareAutotitatea contractanta anuleaza procedura de cerere de oferta conform art.209 alin. 1 lit.c) din OUG 34/2006 cu mod. si completarile ulterioare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, , Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +040 213055530, fax: +040 2130555387, persoana de contact: Directia Proceduri Achizitie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Bucuresti, Bd. Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii Revizuirea Studiului ?Managementul integrat al deseurilor in zona Metropolitana?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de Revizuire a Studiului ?Managementul integrat al deseurilor in zona Metropolitana? Procentul de diverse si neprevazute este de 0 %, respectiv valoarea contractului este de 157.258, 06 lei, iar valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute este 0 lei.
II.1.6) CPV: 71800000-6 - Servicii de consultanta pentru alimentarea cu apa si servicii de consultanta in materie de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 258.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. -Instrument de garantare emis de o societate bancara sau societate de asigurari Formularul nr.18 din Sectiunea Formulare.(care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatie sau OP, fila CEC. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117. Cuantumul garantiei este de 3.145 Lei. Valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la pct. a), b), c)si d) din Formular 9 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr.19 din Sectiunea Formulare(cuantumul garantiei fiind redus la 50%. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM. NOTA: Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 7% din pretul contractului fara T.V.A. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul nr. 22 cu optiunea cu privire la Modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMM-uri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 3, 5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in coformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta: Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere. Formularul nr. 45.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului Bucuresti, Silvia Ioana Barbulescu -Director Executiv DPA, Mincu Daniela- Director General DGA, Iordache Adriana-Director Executiv DJ, Mircea Octavian Constantinescu - Director General D.G.E., Ion Florea ?Director Executiv D.F.C., Gheorghiu Cosmin Flavius -Director Executiv D.I, Iuga Magdalena-Director Executiv Adj D.U.P, Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Consiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele consilierilor generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri : Alexandre-Fontoura Lacramioara, Angelescu Ramiro-Robert-Eduard, Boaja Minica, Bologa Catalin ? Gheorghe, Campeanu Remus ? Catalin, Comanescu Mihai, Comanici Ancuta ? Sorina, Comsa Cornel ? George, Cretu Simona, Darabont Alexandru ? Dan, Deaconescu Ionel ? Cristinel, Dinu Maria ? Mirela, Draghici Aurelia ? Gratiela, Florescu Dragos, Georgescu Bogdan ? Cristian, Ghita Richard ? Vicentiu, Giugula Mihai ? Doru, Iliescu Catalin ?Lucian, Ilina Ion ? Cosmin, Manolache Valeriu ? Marian, Margarit Nicolae ? Sorin, Marin Stefanel ? Dan, Mustaciosu Vlad, Naghi Gabriel, Neacsu Adrian, Nicolae Andrei, Nicolaescu Marcel ? Octavian, Nicolescu Cristina ? Elena, Olteanu Cristian ? Marian, Orzata Radu ? Paul, Peptan Mihai, Pieptea Cornel, Pirvu Cosmin Gabriel, Popa Maria, Popescu Dorin, Popescu Eugenia Ana ? Maria, Popescu Manuela Violeta, Poterasu Cornel ? Constantin, Radulescu Stefan ? Cristian, Raicu Mircea ? Cristian, Rizoiu Mircea, Sava Ioan ? Razvan, Stan Ion, Stetco Ioan, Tache Felix Mihai, Talau Mihnea ? Stefan, Tanase Ion ? Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tugurel Marius ? Cristian, Vaduva Silviu, Voicu Mihai, Zorkoczy JuliaAcest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.- Certificatele se vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana .7.Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)8.Cazier fiscal pentru operatorul economic, eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.) 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/ reale la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii, in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente) Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare cu314.516, 12 lei.Se vor prezenta documente care sa ateste indeplinirea cerintei minime - (Bilanturile contabile/extras bilant//raport al cenzorilor etc) pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, inregistrate la organele competente sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte indeplinirea cerintei minime privind cifra de afaceri globala medie. Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana, a documentelor solicitate mai sus. Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., In cazul in care ofert.isi demonstreaza sit. ec.si financiara invocand sustinerea de catre o alta pers.fizica/juridica (conf.art. 186 din OUG 34/2006, acesta are obligatia de a dovedi sustinerea, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conf.preved.art. 180 si art.181 lit.a), c1)d) si art. 69^1 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Nota: Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a situatiei tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate dein ultimii 3 ani din care sa rezulte ca ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) ca a prestat servicii similare prin cel putin sau la nivelul a cel putin 1 contract, maxim a trei contracte a carui /caror valoare / valoare cumulata a fost de minim 157.000lei, exclusiv TVA(salubrizare/gestionare deseuri), insotita de certificate/documente/contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal de receptie emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: -Nota: Din documenetele ce vor fi prezentate de ofertanti trebuie sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale - copie lizibila conform cu originalul.Nota: in cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.(Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.)Prezentarea personalului responsabil pentru indeplinirea contractului de achizitie publica care trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte minime de calificare: Sef de lucrari: - studii superioare, - experienta in calitate de sef de lucrari de minim 3 ani in domeniul gestionarii deseurilor; - Declaratie de disponibilitate;
- Documente doveditoare ale competentei si experientei profesionale ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului. Se vor prezenta urmatoarele documente suport: -copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii;
- C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, - in CV se va mentiona explicit proiectul in care persoana in cauza a avut experienta in calitatea solicitata cu indicarea urmatoarelor elemente: - titlul proiectului;
- contractul cu date de identificare;
- calitatea detinuta si atributiile derulate in acea calitate- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a atestatelor/certificatelor profesionale/autorizatii/orice alt document echivalent., Specialist gestiunea deseurilor: - studii superioare, - experienta in calitate de sef de lucrari de minim 3 ani in domeniul gestionarii deseurilor; - Declaratie de disponibilitate;
- Documente doveditoare ale competentei si experientei profesionale ale personalului responsabil pentru indeplinirea contractului.Se vor prezenta urmatoarele documente suport: - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a diplomelor de studii;
- C.V.-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, - in CV se va mentiona explicit proiectul in care persoana in cauza a avut experienta in calitatea solicitata cu indicarea urmatoarelor elemente: - titlul proiectului;
- contractul cu date de identificare;
- calitatea detinuta si atributiile derulate in acea calitate- copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, a atestatelor/certificatelor profesionale/autorizatii/orice alt document echivalent obtinut dupa absolvirea, In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006) acesta are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69 1 , art. 180 si art. 181 lit. a), c^1 si d) din OUG 34/2006., In caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere.Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Ofertantii trebuie sa prezinte documentele emise de organism independente nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract, in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Nota: In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantii trebuie sa prezinte documente emise de organisme independente, nationale sau internationale care atesta certificarea sistemului de protectie a mediului a firmelor ofertante, respectiv ISO 14001sau alte certificate echivalent in domeniul de activitate salubritate, depoluare si activitatii similare aferente obiectului prezentului contract, valabile la data limita de depunere a ofertelor;Nota: In cazul unei asocieri, aceasta conditie minima trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organism stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Nota: Atestat eliberat de Ministerul Mediului si Schimbarilor ClimaticeOfertantii trebuie sa prezinte documentele emise de Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice care atesta elaborarea studiilor de evaluare a impactului asupra mediului, in copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2013 09:32