Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de servicii servicii de publicitate media prin presa scrisa pentru Programul Opera?ional Regional in perioada 2013-2015


Detaliu pentru invitatia numarul 355198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Numar invitatie: 355198/31.10.2013
Denumire contract: Contract de servicii servicii de publicitate media prin presa scrisa pentru Programul Opera?ional Regional in perioada 2013-2015
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala CentruCod fiscal: 11293615, Adresa: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Telefon: +40 258818616, Fax: +40 258818613
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii servicii de publicitate media prin presa scrisa pentru Programul Opera?ional Regional in perioada 2013-2015
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Concep?ie grafica, tiparire ?i publicare de machete de presa (comunicate/anun?uri/materiale informative de presa editate conform cu MIV REGIO) ce con?in informa?ii despre Programul Opera?ional Regional, in publica?ii cotidian cu profil generalist de la nivel local ?i/sau regional.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 016 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
O suma fixa in valoare de: lot 1 ? 720 lei, lot 2 ? 550 lei, lot. 3 ? 430 lei, lot 4 ? 430 lei, lot. 5 ? 680 lei, lot. 6 ? 540 lei, lot 7 ? 650 lei sau echivalentul in valuta la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor; perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia este irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata in original la sediul autoritatii contractante din Alba Iulia, Str. Decebal nr. 12 pana la termenul limita de depunere a ofertei, avand in vedere ca procedura se desfa?oara online ?inu exista etapa ?edin?ei de deschidere a ofertelor, ?i copie in SEAP. Cont IBAN RO93 BTRL00101205650583XX BT Suc A. Iulia, CUI: 11293615. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile legii. Ofertan?ii tip IMMcare doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr. 346/2004 vor depune documentele doveditoare in conformitate cu prevederile legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 2) din Sectiunea 3Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitiepublica.Documentele solicitate pentru verificarea neincadrarii in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta ca documente edificatoare orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau autorizata.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documentele. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 3) din Sectiunea III;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul, conform Legii nr. 279/2011.3. Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor si care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil conform prevederilor legale.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente la bugetul general consolidat la la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situa?iei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declara?ie pe proprie raspundere potrivit art. 11 alin. 4 din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situa?ie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ordinul nr. 509/2011.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? (Formular nr. 17) conform Ordin nr. 314/2010.6. Declaratie privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 5 depusa de catre ofertant/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul (Ordin nr. 170/2012)Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie sau care au aprobat/avizat/vizat/semnat documente in ce priveste prezenta achizitie publica din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Director General ? Simion CretuDirector Organism Intermediar POR ? Maria IvanDirector Programare ?i Rela?ii Publice ? Adriana Mure?anDirector Economic ? Mirela Emanuela VoicaSef Serviciu Asistenta tehnica si Relatia cu AM POR ? Mihaela Leontina OroianSef Serviciu Juridic ? Alina Daniela MuresanSef Serviciul Rela?ii Publice ?i Birou de Informare ? Nicolae MargineanExpert rela?ii publice ? Mirela GrozaExpert juridic ? Dan Vasile AlexandruIn conformitate cu prevederile art. 9 alin. 1 lit. n din Legea nr. 315/2004 ADR Centru elaboreaza propunerile anuale ale bugetelor proprii de venituri si cheltuieli destinate desfasurarii activitatilor prevazute prin prezenta lege si le supune aprobarii Consiliul de Dezvoltare Regionala Centru, alcatuit din presedintii consiliilor judetene si din cate un reprezentant al fiecarei categorii de consilii locale municipale, orasenesti si comunale din fiecare judet al regiunii. Conform Hotararii CDR Centru nr. 7/12.09.2012, modificata prin Hotararea nr. 1/06.03.2013, a fost stabilita componen?a CDR Centru. Hotararea poate fi descarcata la adresa: http: //www.adrcentru.ro/Detaliu.aspx?t=CDRHotarari&eID=15037. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4)Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta. Informa?iile cuprinse in Certificatul Constatator este obligatoriu sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului/denumirii activitatii corespunzator realizarii activitatilor/lucrarilor care fac obiectul cererii de oferta, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN corespunzator realizarii activitatilor care fac obiectul procedurii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta privind cifra de afaceriSe solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: pentru LOT 1 ? 72.000 leipentru LOT 2 ? 55.032 leipentru LOT 3 ? 43.000 leipentru LOT 4 ? 43.000 leipentru LOT 5 ? 68.000 leipentru LOT 6 ? 54.000 leipentru LOT 7 ? 65.000 lei.Neindeplinirea conditiilor stabilite (cifra de afaceri etc.) mai sus atrage considerarea ofertei ca neconforma si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta privind experien?a similaraPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul a maxim 3 contracte, a caror valoare cumulata pentru serviciile similare a fost de minim: pentru LOT 1 ? 36.000 leipentru LOT 2 ? 27.516 leipentru LOT 3 ? 21.500 leipentru LOT 4 ? 21.500 leipentru LOT 5 ? 34.000 leipentru LOT 6 ? 27.000 leipentru LOT 7 ? 32.500 leiPentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Cerinta privind profilul publica?iei/publica?iilor selectatePublica?ia selectata trebuie sa fie cotidian generalist dedicat publicului larg, cu aparitie de cel putin 4 zile in intervalul Luni - Sambata, pana la sfarsitul perioadei de derulare a contractului., Cerin?a privind aria de difuzarePrecizarea ariei de difuzare a fiecarei publicatii selectate, fie la nivelul Regiunii Centru, fie pentru fiecare din judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures si Sibiu, prin declaratii pe propria raspundere. Aria de difuzare trebuie sa fie prezentata explicit, incluzand cel pu?in 10 localita?i de la nivelul fiecarui jude? din Regiunea Centru, dintre care ?i municipiul re?edin?a de jude?., Cerin?a privind tirajul mediu difuzat pe edi?ie al publica?iei ofertate/lotPentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa precizeze tirajul mediu difuzat pe editie pentru minim 3 luni din ultimul an calendaristic, pentru fiecare publicatie propusa.. Acesta se va demonstra prin prezentarea unui studiu specializat sau a unui certificat de masurare a audien?ei presei scrise sau a unei declara?ii de difuzare certificata de catre un organism independent (inclusiv firme de audit, institute de cercetare de pia?a)Nu vor fi considerate conforme ofertele in care tirajele medii difuzate de mai sus sunt mai mici de: LOT 1 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului AlbaPublicatie cu tiraj difuzat ? 2.000 exemplareLOT 2 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului Bra?ovPublicatie cu tiraj difuzat ? 2.000 exemplareLOT 3 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului CovasnaPublicatie cu tiraj difuzat ? 2.000 exemplareLOT 4 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului HarghitaPublicatie cu tiraj difuzat ? 2.000 exemplareLOT 5 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului Mure?Publicatie cu tiraj difuzat ? 2.000 exemplareLOT 6 ? Aferent publicarii de machete de presa pe raza judetului SibiuPublicatie cu tiraj difuzat ? 2.000 exemplareLOT 7- Aferent publicarii de machete in prima pagina a publica?iei cu cel mai mare tiraj mediu difuzat la nivelul unui jude? din Regiunea Centru.Publicatie cu tiraj difuzat ? 15.000 exemplare.Exceptie privind criteriul "tiraj mediu", fac cazurile privind privatizarea, acolo unde intr-un judet nu exista nici un cotidian local care sa fie auditat. Pentru a se publica un anunt intr-un astfel de cotidian, reprezentantii legali vor prezenta o declaratie pe propria raspundere privind tirajul, insotita de documente financiar-contabile justificative privind tirajul inregistrat in ultimele 3 luni calendaristice., Cerinta privind capacitatea de realizare a conceptiei grafice si a publicariiInformatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune editorul fiecarei publicatii pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii-cel pu?in un sistem de editare computerizata-cel pu?in un sistem de tiparire, Cerinta privind personalulSpecificarea disponibilitatii de catre fiecare ofertant a cel putin unei persoane pentru legatura cu Autoritatea Contractanta Aceasta persoana (sau echipa, dupa caz) trebuie sa aiba experienta de minim 1 an in productia de materiale / machete de presa (editare grafica).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2013 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer