Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE SERVICII TIPOGRAFICE


Detaliu pentru invitatia numarul 324349
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Numar invitatie: 324349/20.04.2012
Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII TIPOGRAFICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia pentru Dezvoltare Regionala CentruCod fiscal: 11293615, Adresa: STR.DECEBAL NR.12, Alba Iulia, Telefon: 0258-818616, Fax: 0258-818613
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (DEZVOLTARE REGIONALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE SERVICII TIPOGRAFICE
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de grafica ?i tiparire de reviste, brosuri, pliante, calendare si mape de carton
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 210 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
O suma fixa in valoare de 1000 lei;perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.Garantia este irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Cont IBAN RO93 BTRL00101205650583XX Banca Transilvania Suc A. Iulia, CUI: 11293615.Restituirea garantiei de participare: pentru ofertantul castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data semnarii contract sau constituirii garantiei de buna executie;ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Ofertantii tip IMMcare doresc sa beneficieze de prevederile Legii nr. 346/2004 vor depune documentele doveditoare in conformitate cu prevederile legale. Daca nu se face dovada depunerii garantiei de participare pana la data deschiderii ofertelor, oferta va fi considerata inacceptabila si va fi respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 2) din Sectiunea IIINeincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse obligatoriu si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta ca documente edificatoare orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata sau autorizata.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documentele. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 (Formularul nr. 3) din Sectiunea III;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil conform prevederilor legale.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul general consolidat, care sa nu fie eliberat cu mai mult de 30 zile pentru persoane juridice, respectiv 90 zile pentru persoane fizice inainte de data limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile Ordinului nr. 2618/2011: ?Certificatul de atestare fiscala se poate utiliza 30 de zile de la data eliberarii, de catre persoanele juridice sau 90 de zile de catre persoanele fizice.?In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie.4. Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independent? (Formular nr. 5) conform Ordin nr. 314/2010.5. 5. Declaratie privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 18Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie sau care au aprobat/avizat/vizat/semnat documente in ce priveste prezenta achizitie publica sunt: Director General ? Simion CretuDirector Organism Intermediar ? Maria IvanDirector Economic ? Mirela VoicaDirector Programe ? Adriana MuresanExpert juridic ? Andreea SicoeSef Serviciul Relatii Publice si Birou de Informare ? Nicolae MargineanSef Serviciu Asistenta tehnica si Relatia cu AM POR ? Mihaela OroianSef Serviciu Juridic ? Alina MuresanPentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati la tel: 0258818616.6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4)Fara a afecta posibilitatea operatorilor economici de a depune oferta alternativa conform prevederilor art. 173 din OUG nr. 34/2006 sau de a oferta pe mai multe loturi diferite, candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta cu maxim 30 zile inainte de termenul limita pentru depunerea ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte existenta in domeniul de activitate al operatorului economic a codului/denumirii activitatii corespunzator realizarii activitatilor/lucrarilor care fac obiectul cererii de oferta, adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Neindeplinirea conditiei referitoare la existenta codului CAEN corespunzator realizarii activitatilor care fac obiectul procedurii duce la excluderea ofertantului de la procedura de atribuire a contractului.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc, va depune la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea capacitatii economico - financiare generale a ofertantului: ofertantul trebuie sa aiba capacitatea economica necesara pentru desfasurarea in bune conditii a contractului de servicii, Se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 100000 lei.Neindeplinirea conditiilor stabilite (cifra de afaceri etc.) mai sus atrage considerarea ofertei ca inacceptabila si excluderea ofertantului de la procedura de atribuire!
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 3 ani inainte de data limita de depunere a ofertelor a cel putin unui contract de natura si complexitate similare cu cele care obiectul contractului a caror valoare sa fie de cel putin 51000 lei., Ofertantul va face dovada disponibilitatii sau cel putin a dreptului de utilizare a echipamentelor minim necesare pentru buna derulare a contractului de prestari servicii, cel putin pana la data de 31.12.2012Pot fi acceptate doar ofertele care includ echipamente pentru tipar policrom (cel putin sistem de tipar offset), echipament informatice pentru design (cel pu?in un PC sau echivalent ?i cel pu?in o imprimanta format A3 pentru policromie), echipamente pentru taiere coli hartie (fal?uitoare etc), echipamente pentru legatorie (biguire, capsare etc), precum ?i alte echipamente conexe (pentru decupaje, lacuire selectiva etc), dupa caz., Dovada detinerii/dreptului de utilizare de software de specialitate pentru prestarea serviciilor tipografice (spre exemplu, este obligatorie detinerea unui pachet Office si cel putin a unui software dintre urmatoarele: Corel Draw, Adobe Photoshop, Quark Express, sau echivalente), Ofertantul va face dovada disponibilitatii personalului tehnic de specialitate. Personalul cheie minim solicitat este: - 1 Persoana calificata, cu experienta de cel putin 3 ani, in domeniul realizarii de grafica si tehnoredactare computerizata, - 1 Persoana calificata, cu experienta de cel putin 3 ani in tipografie., Se va face dovada capacitatii ofertantului in ce priveste personalul prin precizarea efectivului mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Indeplinirea conditiilor legale privind protectia mediului prin Autorizatia de mediu, valabila la data depunerii ofertei, emisa pentru tipografia unde vor fi prestate serviciile care fac obiectul contractului. Conform Ordin MMDD nr 1798/2007 se solicita in Anexa 1 la art 101, 102 si Anexa nr 2 la HG nr. 856/2002. Implementarea ISO 9001:2008 sau echivalent privind managementul calitatii pentru obiectul contractului., Implementarea ISO 14001 sau echivalent privind masuri de protectie a mediului pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.04.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer