Achizitie publica - Contract de servicii tipografice si servicii conexe pentru realizarea de obiecte promotionale
Detaliu pentru invitatia numarul 329858
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329858/18.06.2012
Denumire contract: Contract de servicii tipografice si servicii conexe pentru realizarea de obiecte promotionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Pentru Dezvoltare Regionala VestCod fiscal: 11354496, Adresa: Str.Proclamatiei de la Timisoara, Timisoara, Telefon: 0256491981, Fax: 0256494981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Proclamatiei de la Timisoara, nr. 5, et. 1, ap. 22, Timisoara, Romania, cod postal: 300054, telefon: +40 256491923, fax: +40 256491981, persoana de contact: Mager Carmen
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Proclamatiei de la Timisoara, nr. 5, et. 1, ap. 22, Timisoara, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare Regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii tipografice si servicii conexe pentru realizarea de obiecte promotionale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In urma derularii procedurii de atribuire se va incheia un contract de servicii tipografice si servicii conexe, in vederea realizarii urmatoarelor obiecte promotionale: Insigne: 600 buc.Ceas perete: 450 buc.Calendare: 300 buc.Pixuri: 4 000 buc.Agende: 200 buc.Plannere: 200 buc.Caiete cu spirala tip blocnotes: 1 700 buc.Memory stick: 784 buc.Mouse-uri optice pe usb: 600 buc.Umbrele: 500 buc.Coperta/carcasa pentru CD/DVD: 250 buc.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 244.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei.?Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. Garantia poate fi constituita si prin virament bancar in urmatorul cont RO56 BACX 0000 0001 8858 7000 deschis la Unicredit Tiriac Bank. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea fara TVA a contractului de servicii Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractul subsecvent. Se poate constitui si prin depunerea la casierie a sumei in numerar. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar al companiei;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006;Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: 1. Sorin Maxim, Director General ADR Vest;2. Mihaela Pirtea, Director DEACF;3. Liliana Birau, Consilier Juridic;4. Miruna Vitcu, Director DIPOR;5. Oana Minescu, Specialist relatii publice;6. Carmen Mager, Consultant achizitii.Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante sunt membrii Consiliului de Dezvoltare Regionala si anume: 1. Constantin Ostaficiuc, membru CDR;2. Mircea Ioan Molot, membru CDR;3. Ionesie Gheorghioni, Vicepresedinte CDR;4. Petru Nicolae Iotcu, Presedinte CDR;5. Gheorghe Ciuhandu, membru CDR;6. Marinel Pasca, membru CDR;7. Vasile Horj, membru CDR;8. Gheorghe Falca, membru CDR;9. Peter Antal, membru CDR;10. Emilia Branet, membru CDR;11. Mihai Stepanescu, membru CDR;12. Simion Iancu, membru CDR;13. Ioan Borduz, membru CDR;14. Mircia Muntean, membru CDR;15. Emil Risteiu, membru CDR;16. Adrian Filip Iovanesc, membru CDR. Pentru dovada formei de inregistrare si a obiectului de activitate al operatorului economic, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / altele echivalente, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care Certificatul constatator ORC se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea in original sau in copie legalizata pentru conformitate.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale Cerinta minima de calificare: Se solicita un nivel al cifrei de afaceri de minim 300 000 lei prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, CV-urile actuale ale personalului desemnat pentru prestarea serviciilor ofertate, Angajamentul de participare al persoanelor desemnate pentru indeplinirea sarcinilor in cadrul contractului, daca ofertantul nu are angajate astfel de persoana/persoane;, Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Portofoliu obiecte promotionale si materiale tiparite anterior, Prezentarea a cel mult trei contracte/procese verbale de receptie care sa confirme prestarea anterioara de servicii in vederea tiparirii / personalizarii de obiecte promotionale in valoare cumulata de minim: 165 000 lei (fara TVA).Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, de la sediul ADR Vest
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2012 15:31