Achizitie publica - Contract de servicii tipografice si servicii conexe pentru realizarea de obiecte promotionale
Detaliu pentru invitatia numarul 355340
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355340/04.11.2013
Denumire contract: Contract de servicii tipografice si servicii conexe pentru realizarea de obiecte promotionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAgentia Pentru Dezvoltare Regionala VestCod fiscal: 11354496, Adresa: Str.Proclamatiei de la Timisoara, Timisoara, Telefon: 0256491981, Fax: 0256494981
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Proclamatiei de la Timisoara, nr. 5, et. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300054, telefon: +40 256491981, fax: +40 256491923, persoana de contact: Sorin Maxim
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ADR Vest din Timisoara, Str.Proclamatiei de la Timisoara, nr. 5, et. 1, jud. Timis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de servicii tipografice si servicii conexe pentru realizarea de obiecte promotionale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In urma derularii procedurii de atribuire se va incheia un contract de servicii tipografice si servicii conexe, in vederea realizarii si personalizarii urmatoarelor obiecte promotionale: Pixuri - 1500 buc.Caiete de tip blocnotes - 1500 buc.Memory stick-uri - 1500 buc.Mape de prezentare - 500 buc.Post-it-uri - 1500 buc.Banner-up-uri - 12 buc.
II.1.6) CPV: 79800000-2 - Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 296, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3000 lei Garantia de particip se constituie in conform. cu preved. HG 925/2006, art 86 alin. (1). In cazul dep. de contestatii, de catre op. economici ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autorit. contractanta va retine din garantia de particip, in conform.cu art. 278^1 din OUG 34/2006 suma de 2967, 74 lei reprezentand 1% din valoarea estimata. Dovada constituirii garantiei de particip trebuie sa fie prezentata/transmisa in original la sediul ADR Vest: Timisoara, Str. Proclamatia de la Timisoara, nr. 5, et. 1, in cuantumul, forma si pentru per. prevazuta in docum. de atribuire cel mai tarziu la data si ora limita pentru deschid. of. Garantia poate fi constituita si prin virament bancar in urm. cont RO56 BACX 0000 0001 8858 7000 deschis la Unicredit Tiriac Bank, CIF 11354496. Garantia de particip trebuie sa fie valabila 90 zile calendaristice de la data limita de primire a ofertei. In cazul dep. de oferte in asociere, garantia de particip trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. economici. Garantia de particip emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana Garantia de particip se va restitui in conform. cu preved. H.G. 925/2006, art. 88. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de particip in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se poate constitui in oricare dintre formele de la art. 90 alin. (1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din HG 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar al operatorului economic (va fi prezentata si de tertul sustinator - daca este cazul), -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (docum. solicit privind neincadrarea in preved art. 181 lit. a), c)1 si d) din OUG 34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul), -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006; Se solicita ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator o declaratie pe propria raspundere cu privire la neincadrarea in prevederile art. 69^1 din ordonanta de urgentaSe va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire sunt: 1. Sorin Maxim, Director General ADR Vest;2. Mihaela Pirtea, Director DEACF;3. Liliana Birau, Consilier Juridic;4. Miruna Vitcu, Director DRUC;5. Oana Minescu, Specialist Relatii Publice;6. Anca Gabor, Consultant Resurse Umane;7. Ciprian Stan, Specialist Relatii Publice;8. Silviu Adamut, Director DIPOSCCE;9. Ramona Farau, Sef Birou Evaluare, Selectie si Contractare POSCCE;10.Florin Casap, Sef Birou Verificare POSCCE;11.Radu Ivan, Sef Birou Monitorizare POSSCE;12. Carmen Ciobanu, Consultant achizitii;13. Dan Stefanescu, Director DIPOR.In caz de asociere fiecare dintre asociati va prezenta documentele aratate mai sus. Pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se va prezenta: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / altele echivalente, in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care Certificatul constatator ORC se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea in original sau in copie legalizata pentru conformitate. Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul (codurile) CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrul Comertului.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Fisa de informatii generale;?Cerinta minima de calificare dovedita prin documente edificatoare: se solicita ca media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, respectiv 2012, 2011, 2010 sa fie cel putin egala cu 300 000 lei. Valorile vor fi exprimate in lei si euro. Cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: pentru 2012 - 4, 4560 lei, pentru 2011 - 4, 2379 lei, pentru 2010 - 4, 2099 lei. Se va utiliza echivalenta altor monede (decat lei sau euro) la cursul valutar mediu anual comunicat de BNR pentru anii 2012, pentru 2011, pentru 2010 si pentru monedele respective. Pentru echivalenta cifrelor de afaceri exprimate in alta moneda se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant: ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, ?Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;?Angajamentul de participare al persoanelor desemnate pentru indeplinirea sarcinilor in cadrul contractului, daca ofertantul nu are angajate astfel de persoana/persoane., ?Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (ultimii 3 ani se vor calcula pana la termenul limita pentru primirea ofertelor) din care sa rezulte ca a prestat servicii similare la nivelul a maxim 5 contracte a caror valoare cumulata a fost de minim 250000 lei (fara TVA), insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar. Certificatele / documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru serviciile prestate. Se vor avea in vedere preved art. 12 Ordinul 509/2011. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru anul 2013, se va utiliza cursul de schimb BNR mediu lunar din septembrie 2013. Cursul mediu anual BNR pentru leu/euro este: 2012 4, 4560 2011 4, 2379 2010 4, 2099., Informatii privind asocierea In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ADR Vest in calitate de autoritate contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului, cu obligativitatea ca in respectivul act sa fie desemnat liderul de asociere si sa fie stabilita in mod clar modalitatea de prestare, facturare si plata a serviciilor catre membrii asocierii., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, ?Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 14:27