Achizitie publica - CONTRACT ECHIPAMENTE DE PROTECTIE
Detaliu pentru invitatia numarul 296182
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV
Cod de identificare fiscala: 7661840
Adresa: Str. Dr.Victor Babes nr.27, Brasov
Telefon: 0268 411999
Fax: 0268 416411
Denumire invitatie: CONTRACT ECHIPAMENTE DE PROTECTIE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: ECHIPAMENTE DE PROTECTIE
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.05.2011 13:44
Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV, STR. DR. VICTOR BABES NR.27 , BRASOV, JUDETUL BRASOV
Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN BRASOV, STR. DR. VICTOR BABES NR.27 , BRASOV, JUDETUL BRASOV
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 172, 360.55 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
garantia de participare in cuantum de 2% cu valoarea de 3412.00 lei astfel: lot 1 =914.00leilot 2 =222.00leilot 3 =229.00leilot 4 =1567.00 leilot 5 =310.00leilot 6= 170.00leideclaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din oug34/2006, certificat constatator emis de oficiul registruluiComertului, autorizatie de functionare, ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele in drept, completare formular cu lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, copie dupa certificatul de examinare pentru imbracaminte avertizoare eliberat de catre ICSPM-CS, copia buletinului de incercari dupa care s-a facut certificarea de catre ICSPM-CS
GRATUIT DIN SEAP