Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract executie de lucrari, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT IRIGATIISPP4 DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SUD RAZELM, JUDETUL TULCEA?.


Detaliu pentru invitatia numarul 352867
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII"GOLOVITA"
Numar invitatie: 352867/21.08.2013
Denumire contract: Contract executie de lucrari, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT IRIGATIISPP4 DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SUD RAZELM, JUDETUL TULCEA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII"GOLOVITA"Cod fiscal: RO17895512, Adresa: STR UNIRII NR.1, Baia, Telefon: +4 0240564670, Fax: +4 0240564670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR 1 DECEMBRIE NR.112, Baia, Romania, cod postal: 827005, telefon: +4 0240564670, fax: +4 0240564670, persoana de contact: PETRESCU ALEXANDRU-IOAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR 1 DECEMBRIE NR.112, Baia, Tulcea , Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (IRIGATII)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract executie de lucrari, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT IRIGATIISPP4 DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SUD RAZELM, JUDETUL TULCEA?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT IRIGATII SPP4 DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SUD RAZELM, JUDETUL TULCEA?, include: a) Lucrari de construireb) Furnizare si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicec) Testarea si punerea in functiuneOBIECTELE LUCRARII DE INVESTITIE SUNT: OBIECT - I.MODERNIZARECLADIRE STATIE DE PUNERE SUB PRESIUNE: SPP 4OBIECT - II.MODERNIZARE STATIE DE PUNERE SUB PRESIUNE SI CUVA UMEDAOBIECT - III.REABILITARE CANAL DE ADUCTIUNEOBIECT - IV. MODERNIZARE RETEA DE IRIGATIIOBIECT ? V. ORGANIZARE DE SANTIERPROCENTUL DE 6% AFERENT CHELTUIELILOR DIVERSE SI NEPREVAZUTE REPREZINTA SUMA DE 217.119 LEI CARE SE APLICA LA VALOAREA ESTIMATAA CONTRACTULUI FARA DIVERSE SI NEPREVAZUTE.LUCRARILE EXECUTATE IN CADRUL OBIECTELOR I;II;V, VOR FI DECONTATE DIN FONDURI FEADRLUCRARILE EXECUTATE IN CADRUL OBIECTELOR III si IV, VOR FI DECONTATE DIN FONDURI PERENU SE ACCEPTA TRANSFERURI BUGETARE INTRE CELE DOUA FONDURI DE FINANTAREVALOAREA TOTALA ESTIMATA FARA TVAAPROCEDURIIESTE DE 3.883.228 LEI CARE CUPRINDE SI PROCENTUL DE 6% REPREZENTAND CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE, CARE SE APLICALA VALOAREAESTIMATA FARA DIVERSE SI NEPREVAZUTE, IN SUMA DE 217.119 LEI.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 883, 228 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 72.000 LEI.Garant de partic se constituie prin viram banc sau printr-un instr de garant emis in condit legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in orig, in cuantumul si ptr perioada prevazuta in doc de atribuire, in conf cu preved art.86 din HG925/2006.In cazul in care garan de part se constituie print-un instr de garant emis in cond legii, instr de garant trebuie sa prevadaca plata garant se va executa conf art.86-(3) lit. b, din HG 925/2006.Contul autoritatii contractante, RO03 RZBR 0000 0600 1354 5904 deschis laRAIFFEISEN BANK, Ag BABADAG, Loc BABADAG, Jud TULCEA.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zileDoc ce dovedesc plata garant de part nu se introduc in plicul/coletul ext ci se prezinta separat la depunerea ofertei.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docum prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc de atribuire.-Per de valab a garantiei ptr participare va fi cel putin egala cuper de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.In cazul utilizarii ca instrument de garantare, o scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractantese va utiliza Formularul nr.20;In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicata mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respectiva fiind respinsa conform art.33, alin (3), lit. B din H.G. 925/2006 actualizat.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art.87 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele de plata pentru facturi partiale, conform art.90 din HG 925/2006 si HG. Nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin. 3 si 4 din H.G. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabilaModel orientativ Formular nr. 21
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorCERINTA nr.1 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 22CERINTA nr 2 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP-Formularul 1CERINTA nr.3 -Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata)-Formularul 3Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalCERINTA nr.4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (actualizata)-Formularul 2-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sareiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele.Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.CERINTA nr.5 -Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1/OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Petrescu Alexandru Ioan, Balan Maria, Samata Nicolae, Grasu Gheorghe, Gaga Iancu, Ilie Corina.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta F2, F3 si F4.Subcontractantii vor completa de asemenea F4 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .CERTIFICAT CONSTATATORPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului, Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCPentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducereautorizatasilegalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA nr.1 Informatii generalePrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 7.332.218 lei, sau 1.687.895 euro (pentru persoane fizice straine), dublul valorii estimate a lucrarilor de constructii.S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3440 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., CERINTA nr.2 Risc profesionalDeclaratie privind asigurarile, din care sareiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar puteaaparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., CERINTA nr.3 Bonitate / acces la resurseAcces la resurse financiare, resurse reale negrevate de datorii saucredite, linii de credit, alte mijloace financiare necesare pentru sustinereaexecutiei lucrarilor o perioada de 3 (trei)luni, conform graficului de executie fizic si valoric, in suma de 1.374.790 leisau echivalent in euro (pentru persoane fizice strine), la cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie ? 1euro=4.3440 lei.Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de1.374.790 lei .si pentru o perioada de 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similaraOfertantul va prezenta: 1. -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor, in urma).2. -Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se vademonstra prin prezentarea de contracte de executie lucrari, avand ca obiect : ? min.1 contract lucrare reabilitare statii de pompare, din care sa reiasa experienta similara realizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data limita de depunere aofertelor in urma) a caror val sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 3.666.109 lei fara TVA, sau echivalent in euro 843.948 euro (pentru persoane fizice straine).S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3440 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., Cerinta nr.2 Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducereOfertantul va prezenta: Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006Personal de specialitate minim necesar: - Sef de santier inginer absolvent al Facultatii de Imbunatatiri Funciare cu experienta minim 3 ani sau care a mai fost sef de santier la o lucrare similara, in ultimii 3 ani- 2 ingineri specialitatea Imbunatatiri funciare, din care cel putin unul sa fie Responsabil Tehnic cu Executia, domeniul VII- 1 inginer absolvent al Facultatii de Inginerie electrica, cu specializarea electromecanica, cu experienta de minim 5 ani in domeniu, autorizat ANRE gard III B- 1 reponsabil SSM- 1 sudor autorizat in metal- 2 sudori autorizati in PEHD, Cerinta nr.3 Declaratie privind utilajeleOfertantul va prezenta: -Declaratie referitoare la utilaje, instalatii, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, pe specificul prestatiilor., Cerinta nr.4 Obligatii contractuale in derulareOfertantul va prezenta obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, Cerinta nr.5 Certificate executieOfertantul va prezenta Certificate executie : Certificat de Atestare eliberat de MADR pentru executia lucrarilor de Imbunatari Funciare aflat in termenul de valabilitate. Cerinta nr.1 Informatii privind standarde de asigurare a calitatiiImplementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantu va prezenta CertificatdeatestareISO-9001privindmanagementul calitatii in domeniul privind activitateade I.F. si instalatii electrice si automatizari, valabil la data deschiderii ofertelor, in copie certificata ?conform cu originalul?sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene., Cerinta nr.2 Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta CertificatISO 14001 in domeniul privind activitateade I.F. instalatii electrice si automatizari valabil la data deschiderii ofertelor, in copie certificata conform cu originalulsauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
2.Durata de executie (luni)
30
Descriere: componenta tehnica
3.Durata de garantie acordata lucrarii(luni)
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2013 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer