Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract executie de lucrari, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT DE IRIGATII SPP5-7 SI SPP5-2, DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SINOE, JUDETUL TULCEA?.


Detaliu pentru invitatia numarul 354617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII "ZMEICA"
Numar invitatie: 354617/10.10.2013
Denumire contract: Contract executie de lucrari, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT DE IRIGATII SPP5-7 SI SPP5-2, DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SINOE, JUDETUL TULCEA?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORGANIZATIA UTILIZATORILOR DE APA PENTRU IRIGATII "ZMEICA"Cod fiscal: RO17895520, Adresa: STR UNIRII NR.1 LOC BAIA JUD TULCEA, Baia, Telefon: +4 0240564670, Fax: +4 0240564670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR 1 DECEMBRIE NR.112 LOC BAIA JUD TULCEA, Baia, Romania, cod postal: 827005, telefon: +4 0240564670, fax: +4 0240564670, persoana de contact: PETRESCU ALEXANDRU IOAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR 1 DECEMBRIE NR.112 LOC BAIA JUD TULCEA, Baia, Romania, cod postal: 827005, telefon: +4 0240564670, fax: +4 0240564670, persoana de contact: PETRESCU ALEXANDRU IOAN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (IRIGATII)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract executie de lucrari, pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT DE IRIGATII SPP5-7 SI SPP5-2, DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SINOE, JUDETUL TULCEA?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie de lucrari pentru obiectivul ?MODERNIZARE PLOT DE IRIGATII SPP5-7 SI SPP5-2, DIN AMENAJAREA DE IRIGATII SINOE, JUDETUL TULCEA?, include: a) Lucrari de construireb) Furnizare si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologicec) Testarea si punerea in functiuneOBIECTELE LUCRARII DE INVESTITIE SUNT: OBIECTI.MODERNIZARE CLADIRE STATIE DE PUNERE SUB PRESIUNE: SPP 5-2OBIECT II.MODERNIZARE STATIE DE PUNERE SUB PRESIUNE SPP 5-2, SI CUVA UMEDAOBIECT III.CONDUCTA DE REFULAREOBIECT IV.MODERNIZARE CANAL DE PRIZA.OBIECTVI.ORGANIZARE DE SANTIERVALOAREA TOTALA ESTIMATA FARA TVAAPROCEDURIIESTE DE 3.942.479LEI CARE CUPRINDE SI PROCENTUL DE 0, 388% REPREZENTAND CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE, CARE SE APLICALA VALOAREAESTIMATA FARA DIVERSE SI NEPREVAZUTE, IN SUMA DE 15.129 LEI.LUCRARILE EXECUTATE IN CADRUL OBIECTELOR I;II;III si V, VOR FI DECONTATE DIN FONDURI FEADRLUCRARILE EXECUTATE IN CADRUL OBIECTULUI IV, VOR FI DECONTATE DIN FONDURI PERENU SE ACCEPTA TRANSFERURI BUGETARE INTRE CELE DOUA FONDURI DE FINANTAREOBIECTUL V. REPARATII RETEA IRIGATII SUB PRESIUNE NU FACE OBIECTUL PREZENTEI PROCEDURI DE ACHIZITIE FIIND FINANTAT DIN FONDURI PROPRII ALE AUTORITATII CONTRACTANTE.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 942, 479 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 75.000, 00 LEI.Garantia de participare se constituie prin virame banc sau printr-un instr de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asig, care se prezinta in orig, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in doc de atribuire, in conformitate cu preved art.86 din HG925/2006.In cazul in care garantia de participare se constituie print-un instr de garantare emis in conditiile legii, instr de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa conform art.86-(3) lit. b, din HG 925/2006.Contul AC, RO60 RZBR 0000 0600 1354 5945 deschis laRAIFFEISEN BANK , Ag BABADAG, Loc BABADAG, Jud TULCEA.Echivalen?a pentru o garan?ie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zileDoc ce dovedesc plata garantiei de participare nu se introduc in plicul/coletul exterior ci se prezinta separat la depunerea ofertei.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea docprevazute in Legea nr.346/2004) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc de atribuire.-Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile.In cazul utilizarii ca instrument de garantare, o scrisoare de garantie bancara in favoarea AC se va utiliza Formularul nr.20;In cazul in care garantia de participare nu este prezentata in forma indicata mai sus, sau cuantumul acesteia este mai mic decat valoarea solicitata, oferta va fi returnata nedeschisa, oferta respectiva fiind respinsa conform art.33, alin (3), lit. B din H.G. 925/2006 actualizata.AC are dreptul de a retine garantia pentru participare in conformitate cu art.87 din H.G. 925/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din sumele de plata pentru facturi partiale, conform art.89 sau art.90 din HG 925/2006 si HG. Nr. 1045/2011.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera / restitui garantia de buna executie conform prevederilor art.92 alin. 3 si 4 din H.G. 925/2006.Garantia trebuie sa fie irevocabilaModel orientativ Formular nr. 21
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorCERINTA nr.1 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 22CERINTA nr 2 -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in baza Ordinului nr. 314/12.10.2010, emis de ANRMAP-Formularul 1CERINTA nr.3 -Declaratie privind eligibilitatea conform art 180 din OUG nr. 34/2006 (actualizata)-Formularul 3Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.3 ) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalCERINTA nr.4 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (actualizata)-Formularul 2-Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sareiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor..Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se vor prezenta toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc.- la plata si ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, pentru bugetul de stat din ultimele trei luni, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) pentru dovedirea eligibilitatii.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006.Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila semnata ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana si legalizata.CERINTA nr.5 -Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respectiv sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, conform art. 69^1/OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Petrescu Alexandru Ioan, Balan Maria, Samata Nicolae, Grasu Gheorghe, Gaga Iancu, Ilie Corina.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta F2, F3 si F4.Subcontractantii vor completa de asemenea F4 Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .CERTIFICAT CONSTATATORPentru persoanele juridice/fizice romane -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original sau copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Pentru persoanele juridice/fizice straine ? documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana ? traducereautorizatasilegalizata.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular.)Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie egalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTA nr.1 Informatii generalePrezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani, care sa fie cel putin egala cu 7.854.700 lei, sau 1.808.172 euro (pentru persoane fizice straine), dublul valorii estimate a lucrarilor de constructii.S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3440 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., CERINTA nr.2 Risc profesionalDeclaratie privind asigurarile, din care sareiasa, ca in cazul atribuirii contractului, operatorul ec. isi asuma obligatia de a incheia inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar puteaaparea in derularea lucrarilor, privind utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele de pe stoc, personalul propriu., CERINTA nr.2 Bonitate / acces la resurseAcces la resurse financiare, resurse reale negrevate de datorii sau credite, linii de credit, alte mijloace financiare necesare pentru sustinereaexecutiei lucrarilor o perioada de 3 (trei)luni, conform graficului de executie fizic si valoric, in suma de 1.472.756 leisau echivalent in euro (pentru persoane fizice straine), la cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie ? 1euro=4.3440 lei.Modalitatea de indeplinireScrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 1.472.756 lei .si pentru o perioada de 3 luni.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Experienta similaraOfertantul va prezenta: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani se vor calcula de la data limita de depunere a ofertelor, in urma).2.Experienta similara pentru executia de lucrari a ofertantului se va demonstra prin prezentarea de contracte de executie lucrari similare : ?Max 3 contracte de lucrari similare din care sa reiasa experienta similararealizata in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula de la data limita de depunere aofertelor in urma) a caror val sa fie cel putin egala (sau mai mare) cu 3.927.350 lei fara TVA, sau echivalent in euro 904.086 euro (pentru persoane fizice straine).S-a luat in calcul cursul BCE valabil pentru data de aprobare a raportului de selectie - 1 euro = 4, 3440 lei. Cursul din aceasta data se va lua in calcul si pentru conversia in lei a altor sume., Cerinta nr.2 Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducereOfertantul va prezenta: Inf privind efectivele medii anuale ale persoanelor angajate si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, conf. art. 188 alin (3) lit. d) din OUG 34/2006-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, conf. art. 188 alin. (3) lit. c) din OUG 34/2006Personal de specialitate minim necesar: -1 Sef de santier inginer absolvent al Facultatii de Imbunatatiri Funciare cu experienta minim 3 ani sau care a mai fost sef de santier la o lucrare similara, in ultimii 3 ani-2 ingineri specialitatea Imbunatatiri funciare, din care cel putin unul sa fie Responsabil Tehnic cu Executia, domeniul VII-1 inginer absolvent al Facultatii de Inginerie Electrica, cu experienta de minim 5 ani in domeniu, autorizat ANRE grad III B-1 reponsabil SSM-1 sudor autorizat in metal-2 sudori autorizati in PEHD, Cerinta nr.3 Declaratie privind utilajeleOfertantul va prezenta: -Declaratie referitoare la utilaje, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, pe specificul prestatiilor., Cerinta nr.4 Obligatii contractuale in derulareOfertantul va prezenta obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, daca exista, Cerinta nr.5 Certificate executieOfertantul va prezenta Certificate executie : Certificat de Atestare eliberat de MADR pentru executia lucrarilor de Imbunatari Funciare in baza Ordinului nr.182/2009 al Ministrului agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale, aflat in termenul de valabilitate, la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr.1 Informatii privind standarde de asigurare a calitatiiImplementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta CertificatdeatestareISO-9001 privindmanagementul calitatii in domeniul privind activitateade I.F. si instalatii electrice si automatizari, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie certificata ?conform cu originalul?sauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene., Cerinta nr.2 Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta CertificatISO 14001 in domeniul privind activitateade I.F. instalatii electrice si automatizari valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie certificata conform cu originalulsauCertificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de garantie acordata lucrarii(luni)
30
Descriere: componenta tehnica
Durata de executie(luni)
20
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.10.2013 09:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer