Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract executie lucrari ? componente artistice - Salistea de Sus


Detaliu pentru invitatia numarul 335912
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National al Patrimoniului
Numar invitatie: 335912/24.09.2012
Denumire contract: Contract executie lucrari ? componente artistice - Salistea de Sus
Stare procedura: Suspendata(din 05.10.2012 11:34)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National al PatrimoniuluiCod fiscal: 10444949, Adresa: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Telefon: 3365424, Fax: 3365069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040157, telefon: +40 213365424, fax: +40 213365069, persoana de contact: Andra Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INP - strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti - Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (restaurare monumente istorice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract executie lucrari ? componente artistice - Salistea de Sus
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de conservare si restaurare - pictura pe lemn (distempera)
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 290, 368 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei pentru participare: 13.000, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile (incepand cu data limita de primire a ofertelor).- Modul de constituire a garantiei pentru participare: SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, ORDIN DE PLATA, SAU ORICE ALT INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARIGarantia pentru participare (daca este constituita prin Ordin de Plata) va fi depusa in contul: RO86 TREZ 7045005X XX004479 deschis la TREZORERIA SECTOR 4 ? Bucuresti, CIF - 10444949Se vor prezenta documentele justificative IN ORIGINAL !In cazul contestatiilor respinse de C.N.S.C. ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 5.070, 37 lei !
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea fara TVAa contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari ? conf.HG 925/2006, art. 90, alin. 1;
- garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive conform art. 90, alin. 3, din HG nr. 925/2006- contractantul va constitui, in termenul legal de 15 zile de la semnarea contractului, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE, - dupa constituirea garantiei de buna executei, executantul are obligatia de a nu schimba sau modifica contul pana la receptionarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006 ?Formular 16, Formular 12A/12B- Comisia de Evaluare: Adrian GUGA? ROMANUL, Mihaela PETRESCU, Andra NEAGU, Luana VISESCU, Vlad SAFTA.- Persoane responsabile de semnarea contractului: Cristian Vasile PETCU (director general), Mihaela PETRESCU (director DTRMI), Gabriela TULAI (director economic), Luana VISESCU, Anca BOGDAN, Letitia CIOBANU- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 17- Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat ? prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011).- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, ? prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011).- Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social ? prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011).- Certificatele vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator, prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, nationala sau teritoriala.Ofertantul situat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, va avea obligatia prezentarii Certificatului, in original sau copie legalizata, la cererea autoritatii contractante, inaintea intocmirii raportului procedurii.CONFORM LEGII NR. 422/2001, REPUBLICATA, POT PARTICIPA LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA, NUMAI OPERATORI ECONOMICI - DE PROFIL (proiectare si executie lucrari - componente artistice- pictura pe lemn), RESPECTIV CARE AU CA ACTIVITATE INSCRISA IN CERTIFICATUL CONSTATATOR - COD CAEN: 9003, 9102 sau 9103 !
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri ? globala, aferenta ultimilor 3 ani: - minim 2.580.000, 00 lei.Conversia in lei (pentru operatori economici straini), se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei aferent anul fiecarui an, astfel: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 lei, Situatia financiara (inclusiv bilantul contabil) aferenta ultimilor3 (trei) ani (2009 รท 2011), inregistrata la autoritatile competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Se vor prezenta 1, maximum 2 contracte similare, derulate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.290.368lei fara TVA. Oferta depusa de un operator economic care nu poate face dovada derularii unuia, sau a cel mult 2 contracte similare derulate in ultimii 5 ani va fi declarata inacceptabila si se va respinge conform legii.Se considera contract similar contractul incheiat in vederea executarii aceluiasi tip de lucrari (conservare si restaurare ? pictura pe lemn - distempera), pe obiective monumente istorice de aceeasi categorie (ex: A, B, UNESCO) si sistem constructiv. Vor fi acceptate ca similare, contracte incheiate pentru obiective clasificate in categorii superioare, dar nu si cele clasificate in categoriile inferioare monumentului istoric care face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.NOTAConform Dictionar Explicativ al Limbii Romane: SIMILAR = analog, ASEMANATOR, asemenea, corespondent, inrudit, de acelasi fel, de aceeasi natura., Asigurarea de catre ofertant cel putin a unui expert / specialist atestat C.A.D.M.I. - M.C.P.N. in domeniul conservarii ? restaurarii monumentelor istorice -pictura pe lemn ? se va prezenta declaratia de disponibilitate pentru personalul atestat, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii3 (trei) ani, al personalului angajat - asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor afectate lucrarii precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului.Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului, nominalizate in Anexa Formulrului 12 I, se vor prezenta diplomele, cv-urile, contractele de munca, precum si pagina/paginile din Registrul General de Evidenta a Salariatilor (reglementat prin H.G. nr. 161/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), aferente respectivului contract, semnate si stampilate ?conform cu originalul? ? sau alte forme de contractare a resursei umane.Declaratie de disponibilitate pentru personalul care nu are calitatea de salariat, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., Lista cuprinzand subcontractantii, Prezentarea angajamentelor privind sustinerea financiara si / sau sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, precum si declaratiile completate de ?tertul? sustinator tehnic si profesional - in cazul indeplinirii criteriilor de calificare cu ajutorul unui tert sustinator ? daca este cazulDeclaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006, ,Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copie dupa parti relevante din contract(e) / proces(e) verbal(e) RTL si fotografii inainte, in timpul si (eventual) la finalizarea lucrarilor.(fotografii realizate de catre restauratorul de specialitate, OBLIGATORIU, in conformitate cu prevederile legislatiei din domeniul monumentelor istorice si ale Metodologiei de Restaurare a Componentelor Artistice MC/I-A/2000)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
durata de executie - luni
25
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer