Achizitie publica - Contract executie lucrari
Detaliu pentru invitatia numarul 320843
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320843/27.02.2012
Denumire contract: Contract executie lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetari si Amenajari Silvice - BucurestiCod fiscal: RO 2607964, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 128, Voluntari, Telefon: 021 350 32 45, Fax: 021 350 32 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Eroilor nr. 128, Voluntari, Romania, cod postal: 077190, telefon: +40 213503245, fax: +40 213503245, persoana de contact: Oancea Ionut
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice - BucurestiAdresa: B-dul. Eroilor, nr. 128, localitatea Voluntari, jud.Ilfov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract executie lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia de lucrari de consolidare la obiectivul "Bloc de locuinte Baza Experimentala Cornetu"
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 029.51 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune garantie de participare in cuantum de 1650 lei. In conditiile prevazute de art 2781) din OUG 34/2006, se va retine contestatarului suma de 16, 5 lei din totalul garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Instrument degarantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractantesau -ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de bancanr. cont: RO24BRDE426SV58875744450 deschis la BRD Colentina, sau la caseria ICASDovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, aceasta urmand a fi constituita prin retineri succesive din valoarea facturilor partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34\06 cu complet si modif ulterioare, Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dumitriu Gheorghe ? DirectorCiobanu Cristiana ? Consilier juridicComisia de evaluare oferteMitroi Viorel ? PresedinteIonescu Doina ? MembruBiris Iovu Adrian ? MembruOneata Marian ? MembruPopa Luminita ? MembruOancea Ionut ? SecretarPrezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. si catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidati si catre bugetul local, in copie conform cu originalul, In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mai sus mentionate. De asemenea documentele sus mentionate trebuie prezentate si de subcontractantii declarati in oferta. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data depunerii ofertelorAutoritatea contractanta nu va limita dreptul nici unui operator economic de a participa in cadrul procedurii cu oferta, atat timp cat impotriva acestuia nu exista o sentinta a judecatorului silnic de intrare in faliment.Documentele vor fi prezentate in original sau copie conforma cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat minim un contract de lucrari similare celor supuse prezentei proceduri de achizitie, receptionate a caror valoare sa fie de minim 49500 lei.- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Informatii privind studiile, pregatirea profesionala si de specialitate, calificarea personalului de conducere si a persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului.- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia si un responsabil tehnic cu calitatea atestate in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei - ISO 9001- ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv - 70 puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/pret n)* Pmax, unde Pn este punctaj oferta, pret minim=cea mai mica valoare a ofertei din ofertele prezentate; pret n= valoarea ofertei al carei punctaj se calculeaza; Pmax= punctajul alocat factorului de evaluare, adica 70 puncte
Garantia acordata lucrarii
30
Descriere: Punctajul se va acorda astfel: Pentru garantia lucrarii de 2 ani sau mai mica - 0 puncte; Pentru garantia lucrarii de minim 4 ani - 30 puncte: Celelalte oferte obtin puncte prin aplicarea regulii de trei simple.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din sectiunea "Documentatie si clarificari" a acestui site
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 16:46