Achizitie publica - Contract executie lucrari desfiintare cladire si supraetajare cladire existenta
Detaliu pentru invitatia numarul 342851
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342851/19.02.2013
Denumire contract: Contract executie lucrari desfiintare cladire si supraetajare cladire existenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Cercetari si Amenajari Silvice - BucurestiCod fiscal: RO 2607964, Adresa: Sos. Stefanesti nr. 128, Voluntari, Telefon: 021 350 32 45, Fax: 021 350 32 45
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura Cercetare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract executie lucrari desfiintare cladire si supraetajare cladire existenta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari de desfiintare (demolare) si supraetajare cladire existenta sediu ICAS.Valoarea estimata fara TVA a proiectului de executia a lucrarilor la obiectivul sus mentionat este de 1214190.3 lei.Valoarea aferenta cheltuielilor "Diverse si neprevazute " este de 129.850 lei.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 214, 190.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 24283 lei. Echivalenta garantiei de perticipare depusa in euro se va face la cursul euro BNR dinnainte cu trei zile fata de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?, instrument care va fiprezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru depunerea ofertelor.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile ICAS (RO2607964, J40/450/1991): cont RO24BRDE426SV58875744450 ? BRD Colentina; RO46RZBR0000060000681184 ? Raiffeisen Bank Voluntari, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006:4994, 2 lei. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: - Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de participare: 10% din valoarea fara TVA a contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin 1 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie de buna executie?, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original , sau- Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 0, 5% din pretul contractului.Perioada de garantie acordata lucrarilor este de minim 5 ani.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1. - Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 1.821.235, 45 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 6 - Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze., Cerinta nr. 1 - Ofertantul trebuie sa prezinte certificari privin executia in ultimii 5 ani de lucrari similare (lucrari de consolidare, supraetajare), din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor precum si daca lucrarile au fost duse la bun sfarsit - in valoare de cel putin 849.860 leiCerinta nr. 2 Se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 3 - Se va prezenta completat formularul Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate sau in chirie minim urmatoarele utilaje: - macara pe pneuri, - grup termic de sudura, - betoniera cu cadere libera, - ciocan pneumatic, - perforator rotativ, - laborator propriu de incercari Dovada detinerii unui laborator de incercari se poate face si prin prezentarea unui contract/precontract de inchiriereprecum si prezentarea unui angajament., Cerinta nr. 4 - Ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine personal calificat pentru indeplinirea contractului minim: - sef santier cu studii superioare in domeniul constructiilor civile si industriale- inginer instalatii cu studii superioare in domeniul instalatiilor electrice- responsabil tehnic cu executia - atestat- responsabil cu calitatea lucrarilor - atestatCerinta nr. 5 - Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala sicalificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., Cerinta nr. 6 - Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personaluluiangajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. 1. Standarde de asigurare a calitatii - prezentare certificat ISO 9001.2. Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care ofertantul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului - prezentare certificat ISO 14001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.02.2013 10:04