Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare - Achizitie Autoutilitara furgon


Detaliu pentru invitatia numarul 332585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Numar invitatie: 332585/27.07.2012
Denumire contract: Contract furnizare - Achizitie Autoutilitara furgon
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentru Bugetar de Administrare Crese ClujCod fiscal: 19343123, Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-565587, Fax: 0264-565587
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon: +40 0364116666, fax: +040 0364116667, persoana de contact: Birou Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul Bugetar de Administrare Crese, str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400672, telefon: +40 0364116666, fax: +040 0364116667, persoana de contact: Iuliana Chis
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare - Achizitie Autoutilitara furgon
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare - Achizitia unei autoutilitare furgon
II.1.6) CPV: 34136200-1 - Furgoane carosate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 100, 806 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare este de 1000 lei , reprezentand 1% din valoarea estimata a achizitiei.- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile, de la datalimita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUG nr. 34/ 2006;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน/ OUG nr. 34/ 2006;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/ 2010).-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareIn aplicarea prevederilor art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a preciza in documentatia de atribuire persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire inclusive persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitie publica astfel: Primarul Municipiului Cluj-Napoca: Emil BocDirector executiv Primaria Mun. Cluj-Napoca: Olimpia MoigradanDirector Directia Tehnica Primaria Mun. Cluj-Napoca: Virgil PorutiuDirector C.B.A. Crese: dr. Marioara NeamtContabil sef: Elena GanjSef Serv. T.A.Achizitii : ing. Alexandru FrentInspectori de specialitate: Iuliana Chis, Dorina Trifu, Camelia TusaIn cazul in care ofertantul subcaontracteaza o parte din lucrari, subcontractantul va complete o declarative pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/sau profesional de catre un tert, tertul sustinator va completa documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/sau professional de catre un tert, tertul sustinator va completa documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit. c^1) si lit. d) din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul este sustinut tehnic si/sau professional de catre un tert, tertul sustinator va completa documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1. Pentru persoane juridice/fizice romanePrezentarea de certificate /documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Certificatulconstatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului din care sa rezulte domeniul de activitate care sa confirme autorizareaofertantului pentru desfasurarea activitatii in domeniul obiectului achizitiei. Certificatul constatator depus trebuie sa fie valabil cu cel mult 30de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constator eliberat de ORC in original sau in copie legalizata.Cerinta nr. 2. Persoanele juridice /fizice straine trebuie sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite Prezentarea de documente inconformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul, traduse in limba romana si legalizate . Se solicita un certificat derezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil (copie) sau extrase de bilant pe ultimul an incheiat ?inregistrat si vizat de organele fiscale (2011 sau dupa caz, avand in vederefaptul ca bilantul contabil depus la jumatatea anului financiar nu esteobligatoriu pentru toti operatorii economici, se va permite, pt aceastasituatie, depunerea bilantului aferent anului 2010 ).Cerinta nr. 2Pentru persoanele juridice straine un act doveditor privind situatia financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Se va prezenta Lista principalelor livrari de produse in ultimii treiani, conform Formularului 10 Respectarea standardelor privind asigurarea calitatii.In conformitate cu standardele privind asigurarea calitatii, se vorprezenta in original, copie legalizata/sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificatele emise deinstitutiile acreditate sa elibereze respectivele certificarii: - ISO9001/2008, sau echivalent, in original, copie legalizata/sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pentru domeniul deactivitate care face obiectul contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro; Centrul Bugetar de Administrare Crese, str. Mehedinti nr.15, loc. Cluj-Napoca;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer