Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare " PUIETI SALCAM "


Detaliu pentru invitatia numarul 331857
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURI
Numar invitatie: 331857/18.07.2012
Denumire contract: Contract furnizare" PUIETI SALCAM "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA JUDETEANA DE DRUMURI SI PODURICod fiscal: RO 2749993, Adresa: Str. BARBU ST. DELAVRANCEA nr. 14, Constanta, Telefon: 0788350813, Fax: 0241630696
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. CELULOZEI nr. 15A, Constanta, Romania, cod postal: 900155, telefon: +40 241630696, fax: +40 241630696, persoana de contact: jr. RODICA LAPUSTE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada CELULOZEI nr. 15 A Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare" PUIETI SALCAM "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare puieti salcam = 1.000.000 bucati
II.1.6) CPV: 03450000-9 - Produse de pepiniera (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de5.000, 00 leise va constitui printr-un instrument de garantare - Formularul 11- emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, emisa in favoarea autoritatii contractantecare se va prezenta in original la deschiderea ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta la art. 16 alin. (2) din legea mentionata.Se va retine din garantia de participare, in raport de valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art. 278^1 din OUG. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ( 2.500, 00lei ).
Garantie de buna executie
- 5 % din valoarea totala a contractului ? se va constitui conf. art. 90 (1) din HG nr. 925/2006 - garantia de bunaexecutie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de osocietate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 : Se va completa si prezenta - Declaratie privind eligibilitatea-Formular12ANota: a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Cerinta nr. 2 : Se va completa si prezenta - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 -Formular 12BNota: a) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune/sustinuta financiar si/sau profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei (neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 lit. ?a? , ?c^1 si ?d? din OUG nr. 34/2006).b) In situatia in care ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute deart. 181din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 3 : Se va completa si prezenta - Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Formular 12CCerinta nr. 4 : Se va completa si prezenta - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? Formular 12LNota: a) Vor depune declaratie pe proprie respundere toti ofertantii, subcontractantiisi tertiisustinatori.b) Persoanele cu functie de decizie din cadrul RAJDP Constanta, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire (respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentruprocedura de atribuire) sunt : - Director General : ing. Adrian-George Gambuteanu- Director Executiv Economic : ec. Constantin Jipa- Director Executiv Tehnic ? Productie : ing. Marin Dima- Director Executiv Juridic : ec. Niculae Gheorghe- Sef Birou Achizitii publice : jr. Rodica LapusteCerinta nr. 5 : Se va prezenta - Certificatul de participare cu oferta independenta ( Ordinul nr. 314/2010)- Formular 12K Cerinta nr. 1 : Pentru persoanele juridice/fizice romanese vor prezentacertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale catre stat inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile componente) : -Certificat emis de MFP ? DGFPa judetului unde isi desfasoara activitatea de plata a datoriilor catre bugetul consolidat de stat.-Certificat emis de Serviciul Public de impozite si taxe si alte venituri ale bugetului local din Cadrul Consiliului Local de plata adatoriilor catre bugetele locale.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Se vor prezenta alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se sccepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Notaa) Certificatele se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea? conformcu originalul ?.b) Din certificatele fiscale sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c)Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.d) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la art.182, alin. (1).e)In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2 : Se va prezenta -Cazierul fiscal al ofertantului.Cerinta nr. 3 : Pentru persoanele juridice/fizice romane: Se va prezenta -Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, emis cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de de depunere a ofertelor, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, precum si ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la : punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, condamnarea penalaprevazute la art. 21 lit.?e?si ?g?din Legea nr.26/1990 ; reorganizarea si lichidarea judiciara, dizolvarea firmei.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana, Notaa) Certificatul constatator se va prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ? conformcu originalul ?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Informatii privind situatia economico ? financiaraAutoritatea contractanta stabileste, ca cerinta minima pentru operatorul economiccare participa la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, prezentarea urmatoarelor documente prin care sa faca dovada situatiei saleeconomice si financiare: a) Fisa de informatii generale -Formular 10D : - cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani ;b) Bilantul contabil la 31.12.2011vizat si inregistrat de organele competente ?copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor livrari de produseultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate saude clientul beneficiarCerinta nr. 2.Experienta similaraSe solicita prezentarea unor documente (contracte, procese verbale de receptie )din ultimii3 ani, insotite de recomandari sau certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor din partea beneficiarilor.Cerinta nr. 3.PersonalSe va prezenta o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniNota: Documentele se vor prezenta in oricare din formele : in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea? conformcu originalul ?. Cerinta nr. 1SR EN ISO 9001:2008Se solicita certificatul sistemului de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2012 08:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer