Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare , instalarea si punerea in functiune a aparaturii medicale:linie laparoscopie(una buc) si videogastroendoscop-colonoscop(una buc).


Detaliu pentru invitatia numarul 338372
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL OLTENITA
Numar invitatie: 338372/29.10.2012
Denumire contract: Contract furnizare , instalarea si punerea in functiune a aparaturii medicale: linie laparoscopie(una buc) si videogastroendoscop-colonoscop(una buc).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL OLTENITACod fiscal: 4294138, Adresa: Str.Argesului 134, Oltenita, Telefon: +40 242515931, Fax: +40 242510673
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Argesului 134, Oltenita, Romania, cod postal: 915400, telefon: +40 242515931, fax: +40 242510673, persoana de contact: LUCIAN MARINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL OLTENITAStr.Argesului 134, Mun. Oltenita, Jud. Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare , instalarea si punerea in functiune a aparaturii medicale: linie laparoscopie(una buc) si videogastroendoscop-colonoscop(una buc).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, instalarea si punerea in functiune a aparaturii medicale: - linie laparoscopie- videogastroendoscop-colonoscop
II.1.6) CPV: 33161000-6 - Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.7080.00 lei (2% din valoarea totala estimata) valabila 90 de zile de la data primirii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO35TREZ2025006xxx001842 deschis la Trezoreria Oltenita, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) panala data si ora limita de primire a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original pana la data si ora limita de primire a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului , fara TVA. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiprin virament bancar in contul: RO35TREZ2025006xxx001842 deschis la Trezoreria Oltenita sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, formular 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, formular 6*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractanteManager: Dr. Liana PetculescuDirector Medical: Dr. Tudor VioricaDirector Financiar-Contabil: Ec. Camelia DobreCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea si prezentarea Formularului nr. 8 ?Fisa de informatii generale?? din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, din care sa reiasa cifra de afaceri globala a ofertantului pe cel mult ultimii 3 ani, calculata in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Prezentarea Bilanturilor contabile pe cel mult ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de catre organele competente (copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie referitoare la asigurarea cu utilaje, echipamente tehnice si mijloacele de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului., Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantiepentru fiecare dintre echipamentele ofertate, -Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul a beneficiat de instruire si este calificat pentru activitatile de instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie., Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cuDirectiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical., Completarea si prezentarea Formularului nr.13?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani? - din Sectiunea III a prezentei documentatii de atribuire, -Ofertantul va prezenta cel putin o recomandare pentru bunuri similare (de la unitatile specificate in declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani) , in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006 Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, caredemonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, Spitalul Municipal Oltenita va acceptacertificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevanteinsotite de traduceri autorizate in limba romana.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de primire a ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer