Achizitie publica - Contract furnizare , instalarea si punerea in functiune a aparaturii medicale:linie laparoscopie(una buc) si videogastroendoscop-colonoscop(una buc).
Detaliu pentru invitatia numarul 338372
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338372/29.10.2012
Denumire contract: Contract furnizare , instalarea si punerea in functiune a aparaturii medicale: linie laparoscopie(una buc) si videogastroendoscop-colonoscop(una buc).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL OLTENITACod fiscal: 4294138, Adresa: Str.Argesului 134, Oltenita, Telefon: +40 242515931, Fax: +40 242510673
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Argesului 134, Oltenita, Romania, cod postal: 915400, telefon: +40 242515931, fax: +40 242510673, persoana de contact: LUCIAN MARINESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL MUNICIPAL OLTENITAStr.Argesului 134, Mun. Oltenita, Jud. Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare , instalarea si punerea in functiune a aparaturii medicale: linie laparoscopie(una buc) si videogastroendoscop-colonoscop(una buc).
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, instalarea si punerea in functiune a aparaturii medicale: - linie laparoscopie- videogastroendoscop-colonoscop
II.1.6) CPV: 33161000-6 - Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 354, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.7080.00 lei (2% din valoarea totala estimata) valabila 90 de zile de la data primirii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul: RO35TREZ2025006xxx001842 deschis la Trezoreria Oltenita, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractante (Biroul Achizitii) panala data si ora limita de primire a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original pana la data si ora limita de primire a ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa fie constituita in cuantumul sumei fixe precizata mai sus;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa contina in mod explicit prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.Dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului , fara TVA. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractuluiprin virament bancar in contul: RO35TREZ2025006xxx001842 deschis la Trezoreria Oltenita sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului . Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea , formular 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, formular 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, formular 6*Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractanteManager: Dr. Liana PetculescuDirector Medical: Dr. Tudor VioricaDirector Financiar-Contabil: Ec. Camelia DobreCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte: - obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator, - adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii, - numele asociatilor, (se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare si distribuitie pentru categoria produselor ofertate, conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 13:28