Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare -Motorina euro diesel


Detaliu pentru invitatia numarul 321806
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: APAREGIO GORJ S.A.
Numar invitatie: 321806/13.03.2012
Denumire contract: Contract furnizare -Motorina euro diesel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPAREGIO GORJ S.A.Cod fiscal: RO20415711, Adresa: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Targu Jiu, Telefon: 0253 211308, Fax: 0253 211457
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Alecsandri, nr. 2, Tg-Jiu, Romania, cod postal: 210185, telefon: +40 0253217653, fax: +40 0253211457
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. APAREGIO GORJ S.A., str. Vasile Alecsandri, nr. 2, Tg-Jiu, jud. Gorj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare -Motorina euro diesel
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in livrarea la Sediul APAREGIO GORJ S.A., str.Vasile Alecsandri, nr.2, Targu Jiu a cantitatii de 50000 litri motorina euro diesel, in transe lunare stabilite de comun acord furnizor-beneficiar.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in valoare de 4500lei, Formularnr.3.Garantiade particpare, se va constitui conform prevederilor art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Ofertantii care se prezinta la procedura in calitate de IMM vor prezenta documente ce dovedesc incadrarea in aceasta categorie(conform Legii 346/2004, anexa 1, 2).Perioada de valabilitate a garantiei de participare?va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art 180 din OUG 3472006. Completare Formular nr.4(Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul);II.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art 181 din OUG 3472006. Completare Formularnr.5(Se va completa si de tertul sustinator, daca este cazul);III.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor Art. 69 1(persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Direcotr General ing. Ion Popescu, Director Comercial ing.ec. Tiberiu Albu, Resp. Achizitii ing. Mihail Draghici, Sectie Transport-Automs. Ovidiu Bularda, Birou Aprovizionare sing. Gabriel Popescu). Completare Formularnr.7 (Se va completa si de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul).IV.Certificat de participare cu oferta independenta.Completare Formular nr.6;Ofertantii care se prezinta la procedura in calitate de IMM vor prezenta documente ce dovedesc incadrarea in aceasta categorie(conform Legii 346/2004, anexa 1, 2). I.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(nu mai vechi de 60 zile) sau autorizatie de functionare sau documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.II.Informatii generale Completare Formular nr.8.Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: I.Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: I.Cel putin o recomandare din partea unor beneficiari/clienti. I.Certificare SR ISO 9001:2008 pentru ofertant.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau prin solicitare scrisa catre autoritatea contractanta.Documentatia de atribuire se asigura gratuit.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 14:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer