Achizitie publica - Contract furnizare alimente
Detaliu pentru invitatia numarul 344700
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344700/03.04.2013
Denumire contract: Contract furnizare alimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE TULGHESCod fiscal: 4367728, Adresa: STR. CENTRU NR.342, Tulghes, Telefon: +40 266338188, Fax: +40 266338033
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Centru, NR.342, Tulghes, Romania, cod postal: 537330, telefon: +40 266338188, fax: +40 266338033, persoana de contact: Morosanu Gabriel.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Psihiatrie Tulghes, -Harghita.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare alimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare alimente: Legume congelate, Tocana de legume 720gr, Zarzavat ciorba 720gr, Rosii in bulion 720gr, Pasta de tomate, Marmelada, Ulei comestibil 1 litru, Margarina 500gr, Faina alba, Gris, Malai, Paste scurte, Taitei lati, Taitei subtiri, Paste fainoase cu ou, Fasole boabe, Mustar, Adaos pentru mancaruri, Orez, Zahar, Oua de consum si Paine.Valoarea estimata este prezentata sub forma de interval: minima-maxima.Valoarea estimata minima in suma de 192800 lei reprezinta valoarea estimata pana la 31.12.2013, iar valoarea maxima in suma 289200 lei reprezina valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor, conform art.6, alin 3 din H.G. nr.925/2006.Optiuni: Prelungire contract conform art.6, alin (3) din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 192, 800 - 289, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este prevazuta pentru fiecare lot in parte in cadrul anexei B "Informatii privind loturile" din fisa de date. Garantia de participare va fi insotita de un centralizator cu loturile pt. care s-a depus garantie. Modul de constituire: Virament bancar, orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunere de numerar la caseria unitatii. Contul IBAN al Autoritatii Contractante este RO26TREZ3545041XXX000724 deschis la Trezoreria Toplita. Valabilitatea garantiei pentru participare este 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia pentru participare se retine in cazurile prevazute de: - art.87 din H.G.nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. I.M.M.-urile prezinta declaratia pe propria raspundere conform modelului formularul 7 din Sectiunea Formulare.Se va prezenta impreuna cu dovada constituirii garantiei de participare.Instrumentul de garantare trebuie: - sa fie prezentat in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita, care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa mai sus;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei;
- sa contina parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnatura autorizata;Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.
Garantie de buna executie
Modul de virare: a) garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA.b) modul de constituire a garantiei de buna executie: - Virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire in favoarea Autoritatii Contractante pentru suma reprezentand 5 % din valoarea contractului, constituita in max 5 zile de la semnarea acestuia. In cazul in care nu se face dovada constituirii garantiei de buna executie, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a rezilia unilateral contractul.- Restituirea garantiei de buna executie a contractului: Se face in termen de 14 zile de la data finalizarii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare.2.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de la art. 181 din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea Formulare.3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: - Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele se depun in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Completare model de Formular 3 din Sectiunea Formulare.5.Declaratie de participare cu oferta independenta - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare model Formular 4 din Sectiunea Formulare.6.Declaratie de neincadrare in prevederile art.69 ¹ din OUG 34/2006 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Spitalului de Psihiatrie Tulghes in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Ec.Csibi Veronica, membrii comisie de achizitii: Marc Elena, Morosanu Gabriel, Dacau Mihaela si Bustihan Maria.Completare model Formular 5 din Sectiunea Formulare. 1. Documente privind forma de inregistrare>Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila marcata conform cu originalul (semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului), informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificat trebuie sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea si/sau comercializarea de alimente.2.Documente privind forma de inregistrare>Persoane juridice /fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.04.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 07:37