Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
Detaliu pentru invitatia numarul 323615
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323615/06.04.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTE OFTALMOLOGICECod fiscal: 4505421, Adresa: str. P-ta. Al. Lahovari, nr. 1, sect.1, Bucuresti, Telefon: 319.27.53, Fax: 210.78.64
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE ANTIBACTERIENI PENTRU UZ SISTEMIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare: Lot nr. 1 ? Ampicilina 500 mg, Lot nr. 2 ? Vancomicina (Edicin) 500 mg , Lot nr. 3 ? Axetine 750 mg, Lot nr. 4 ? Metronidazol (Flagil) 250 mg, Lot nr. 5 ? Cefaclor (Ceclor, Ceclodyne, Cloracef) 500 mg, Lot nr. 6 ? Augumentin 1gr.
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 379, 230 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- ofertantii care depun oferte vor afisa in SEAP dovada constituirii garantiei pentru participare, ca urmare a H G 1660/2006 art 17, aliniat (3). In cazul care, din motive tehnice, nu este posibil transmiterea acestui document in format electronic prin nintermediul SEAP, ca urmare a HG 1660/2006, art. 17, aliniat (4), dovada constituirii garantiei de participare se va transmite pana la data limita mentionata in invitatia de participare la REGISTRATURA( biroul secretariat) SpitaluluiClinic de Urgente Oftalmologice, Str. P-ta. Alexandru Lahovari; nr. 1; Sector 1 ; Bucuresti, in plic inchis pe care se va mentiona titlul procedurii: ?Cerere de ofertaAmpicilina 500 mg, Vancomicina (Edicin) 500 mg, Axetine 750 mg, Metronidazol (Flagil) 250 mg, Cefaclor (Ceclor, Ceclodyne, Cloracef) 500 mg, Augumentin 1gr? impreuna cu inscriptia ?A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA DE precizata in invitatia de participare?.- se solicita garantiae de participare in valoare totala de 7, 550.00 RON- 2% - din valoarea estimata a lotului de produs ofertat.- garantia de participare se depune pentru fiecare lot pentru care se depune oferta. Garantia de participare defalcata pe loturi sunt urmatoarele: 1Ampicilina 500 mg 40.002Vancomicina (Edicin) 500 mg 1, 850.003Axetine 750 mg3, 280, 004Metronidazol (Flagil) 250 mg180.005Cefaclor (Ceclor, Ceclodyne, Cloracef) 500 mg 2, 120.006Augumentin 1gr80.00Garantia de participare se va depune prin: - scrisoare de garantie bancara (nu se admite scrisoare de recomandare bancara)- prin OP in contul de trezorerie RO54TREZ7015005XXX006987, TREZORERIA SECTOR 1 BUCURESTI, COD FISCAL 4505421Termen de valabilitate garantie de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
se va constitui conform prevederilor art. 90 din HGR nr. 925/2006Modalitatea de constituire: a) scrisoare de garantie bancara de buna executie (nu se admite scrisoare de referinta bancara)b) prin OP in contul de trezorerie RO54TREZ7015005XXX006987, TREZORERIA SECTOR 1 BUCURESTI, COD FISCAL 4505421
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEAModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 1 din sectiunea 3.Cerinta nr. 2DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din sectiunea 3.Cerinta nr. 3DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69^1 DIN OUG 34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? completata pe propia raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din sectiunea 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Manager ? Prof. Dr. Monica Pop, Director Economic Ec. Ianus Zoita, Membrii comisiei de evaluare ? Farm. Violeta Popescu, As. Zegheru Vera, Lupascu-Vardala Sorin.Cerinta nr. 4DECLARATIE PE PROPIA RASPUNDERE CONFORM, ORDIN A.N.R.M.A.P. NR. 314 DIN 12 OCTOMBRIE 2010Se solicita ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? completata in conformitate cu Formularul nr. 6 din sectiunea 3 Cerinta nr. 1- AUTORIZATIA DE DISTRIBUTIE AGRO EMISA DE AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI, in termen de valabilitate, conform Ordinului nr. 1.1964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie agro de medicamente de uzumanModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii ? fiind vorba de o cerere de oferta desfasurata integral online ? Documentatia de calificare se depune in SEAPCerinta nr. 2- CERTIFICATUL DE INREGISTRARE EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUIModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii -fiind vorba de o cerere de oferta desfasurata integral online ? Documentatia de calificare se depune in SEAP
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia ofertantului pe propia raspundere ca detine AUTORIZATIA DE PUNRE PE PIATA pentru produsul oferit , in termen de valabilitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.04.2012 08:18