Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE APARATURA DE LABORATOR
Detaliu pentru invitatia numarul 337387
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337387/15.10.2012
Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE APARATURA DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE MEDICINA LEGALACod fiscal: 13708611, Adresa: Campului, 233, Cluj-Napoca, Telefon: +40 744692889, Fax: +40 264597010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Clinicilor, 3-5, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400686, telefon: +40 744692889, fax: +40 264597010, persoana de contact: Ioana Felecan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri, Terminal Cluj, B-dul.Nicolae Titulescu, Nr.4, Parter, Cod Postal 400420
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT FURNIZARE APARATURA DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare aparatura de laborator necesara desfasurarii activitatii in cadrul laboratoarelor de biologie moleculara, toxicologie, histopatologie, prosectura avand ca scop prelucrarea pieselor histologice prin includerea in parafina, determinarea concentratiei si puritatii AND-ului, determinarea continutului de medicamente si insecticide din probe biologice, omogenizare prin vortexare a cromosomului Y, procesarea probelor PCR, cantarirea substantelor active, obtinerea apei distillate si bidistilate, determinarea alcoolului in sange prin metoda titrimetrica, inactivarea aerului din laboratoare .- LOT 1 - Sistem (Statie) includere in parafina;
- LOT 2 - Nanofotometru UV ? VIS;
- LOT 3 - Centrifuga de laborator;
- LOT 4 - Centrifuga placute;
- LOT 5 - Centrifuga digitala cu racier pentru tuburi Eppendorf;
- LOT 6 - Vortex mixer cu adaptor circular;
- LOT 7 - Hota PCR/DNA;
- LOT 8 - Balanta digitala analitica;
- LOT 9 - Cantar organe;
- LOT 10 - Distilator apa;
- LOT 11 - Biureta digitala;
- LOT 12 - Cutie de vid pentru coloane SPE si Pomp vid;
- LOT 13 - Purificator de aer.
II.1.6) CPV: 33000000-0 - Echipamente medicale, produse farmaceutice si produse de ingrijire personala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA. Ofertantul castigator care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderiilor mici si mijlocii, beneficiaza de o reducere de 50% a acestei sume , conform art.16, alin. 2), din L.346/2004.Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art.90 alin.(1) si (2) din HG nr.925/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare.Garantia de buna executie se va constitui in maxim 5 zile de la data semnarii contractul
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind eligibilitatea ?Formularul nr. 2 din fisierul ?Modele de formulare? (ofertant/asociat) ? in original;b) Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si complectarile ulterioare - Formularul nr. 3 din fisierul ?Modele de formulare? (ofertant/asociat) ? in original atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin (1) din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul nr. 4 din fisierul ?Modele de formulare? (ofertant/asociat) ? in original Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Institutului de Medicina Legala Cluj-Napoca: - Dr. Costel Siserman ? director, Ec. Ioana Felecan ? contabil sef , Ec. Leuce Viorica ? Sef Birou Financiar Contabilitate si Administrativ cu sarcini in domeniul achizitiilor publice. Bugetul aferent Institutului de Medicina Legala necesar finantarii contractelor de achizitie publica se intocmeste de catre director Dr.Costel Siserman si contabil sef Ec.Ioana Felecan si se aproba de catre ordonatorul principal de credite, respectiv Ministerul Sanatatii. Comisie evaluare oferte: Dr.Stefan Anitan - Sef Lab.Examinari Complementare ? presedinte comisie, Dr.Horea Vladi Matei? medic primar de laborator ? membru , Dr. Muresan Romulus ? medic primar legist - membru, Farm.Rodica Boian ? farmacist ? membru, Dr. Cristian Gherman ? medic primar legist ?membru.d) Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), din luna anterioara celei in care se depun ofertele, original sau copie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente, Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local, original sau copie conform cu originalul eliberat de organele abilitate. Certificatele trebuie sa evidentieze faptul ca operatorul nu are restante la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei. Certificatele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.e) Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se completeaza Formularul nr.5 din fisierul ?Modele de formulare? (ofertant/asociat) ? in originalf) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului 314/2010 Se completeaza Formularul nr.6 din fisierul ?Modele de formulare? (ofertant/asociat) ? in original a) Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului, original sau copie ?conforma cu originalul?, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate comertul cu autoturisme si autovehicule Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.b) Ofertantii incadrati ca I.M.M. beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. Pentru a se dovedi statutul de IMM este obligatoriu sa se prezinte urmatoarele: - in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune: ? declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei nr.1 din fisierul ?Modele de formulare? - O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.- in cazul intreprinderilor partenere- se vor depune: ? declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei nr.1 din fisierul ?Modele de formulare? - O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, ? Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate conform Anexei nr.2 din fisierul ?Modele de formulare?, ? Fisa de Parteneriat conform modelului din fisierul ?Modele de formulare?, ? Intreprinderi partenere conform modelului din fisierul ?Modele de formulare?, - in cazul intreprinderilor legate ? se vor depune: ? declaratia pe propria raspundere completata conform Anexei nr.1 din fisierul ?Modele de formulare? - O.G. 27/26.01.2006 privind modificarea si completarea Legii 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, ? Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate conform Anexei nr.2 din fisierul ?Modele de formulare?, ? Intreprinderi legate conform modelului din fisierul ?Modele de formulare?, ? Fisa privind legatura dintre intreprinderi conform modelului din fisierul ?Modele de formulare?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Indeplinirea in ultimii 3 ani a minim un contract similar .b. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor, "marcaj CE". Documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru furnizarea produselor similare conform ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Publicat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 12:06