Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract Furnizare Autoutilitara 4x4


Detaliu pentru invitatia numarul 324787
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC JUDETEAN SALVAMONT SIBIU
Numar invitatie: 324787/23.04.2012
Denumire contract: Contract Furnizare Autoutilitara 4x4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC JUDETEAN SALVAMONT SIBIUCod fiscal: 14387919, Adresa: str. Campului nr. 11-13, Sibiu, Telefon: 0269216477, Fax: 0269216477
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Protectie civila)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract Furnizare Autoutilitara 4x4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste achizitia unei autoutilitare 4x4 conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 115, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este in cuantum de 2000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de primire a ofertei;
- Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara. Scrisoarea de garantie bancara se va depune scanata in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Serviciului Public Judetean Salvamont Sibiu RO 58 TREZ 5765 006X XX00 3848, deschis la Trezoreria Sibiuc) - sau prin orice alt instrument bancar de plata. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia, atat in SEAP cat si originalul scrisorii bancare la sediul SPJ Salvamont Sibiu, atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006 si art.278 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, prin depunere in cont deschis la Trezoreria Statului sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: David Adrian-Ioan, Puscas Mioara, Stef Adrian-Calin, Nistor Ioan, Tanase Ovidiu;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;
- Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat de reprezentantul legal al societatii, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010(formular nr. 2). Certificat deinregistrare si Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului pe coduri CAEN, certificatul constatator emis cu cel mult o luna inainte de data limita de depunere a ofertelor /Autorizatie de functionare / altele echivalenteCerinte: - ca obiectul de activitate al societatii ofera posibilitatea achizitiei publice pentru aceste produse; - ca nu exista mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre administrator judiciar sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii ; - scopul eliberarii certificatului constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani mai mare de 231000 RON. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat de reprezentantul legal al societatii., Fisa de informatii generale (model formular 3) original
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii generale despre ofertantExperienta similaraCerinte minime: - se va completa formularul nr. 4 si formularul nr. 5?Fisa de informatii privind experienta similara?, Ofertantul va prezenta o lista a principalelor contracte din ultimii 3 ani din care sa reiasa experienta in domeniul vanzarilor de autoturisme.Cerinte: -se va completa declaratia ce va cuprinde listaprincipalelor livrari de produse in ultimii 3 ani de catre ofertant, continand valori, perioade de livrare, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati - conform Formularuluinr. 5
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.04.2012 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer