Achizitie publica - Contract furnizare autoutilitare
Detaliu pentru invitatia numarul 343945
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343945/15.03.2013
Denumire contract: Contract furnizare autoutilitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIHALASENI JUD. BOTOSANICod fiscal: 3373462, Adresa: Comuna Mihalaseni, Judetul Botosani, Mihalaseni, Telefon: 0231/166108, Fax: 0231/566108
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Mihalaseni, Judetul Botosani, Mihalaseni, Romania, cod postal: 717270, telefon: +40 231166108, fax: +40 231566108, persoana de contact: Crina Botezatu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Mihalaseni, Judetul Botosani, Mihalaseni, Romania, cod postal: 717270,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare autoutilitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare in sistem leasing a unei autoutilitare cu cabina dubla (tip Pick-Up), cu tractiune integrala, 4 x 4
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 803.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va depune garantie de participare in cuantum de 2676 RON. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractantesau -ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca nr. cont: RO10TREZ1195006XXX000066, deschis la Trezoreria orasului Saveni , sau la caseria autoritatii contractante. Dovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior.In conformitate cu prevederile art. 16 alin. (3) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50 % pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie. In acest caz, se va prezenta o declaratie privind incadrarea operatorului economic in categoria IMM. In masura in care CNSC-ul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1338 RON, conform prevederilor art. 278 ^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare formular ?Declaratie de eligibilitate?- prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura"- prezentare formular ?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006"Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34\06 cu complet si modif ulterioare? Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Vieru Maria Aurelia ? presedinte- Hritcu Ilie-membru- Turta Livia-membru- Buraga Gianin Loredan ? primar, - Buraga Andrei Constantin, Hritac Carmen Maria, Chelariu Claudiu Daniel, Chislea Carmen, Ciobanu Mitica, Epure Petronela, Gradinariu Costel Cornel, Grapan Danuta, Lingurariu Ioan, Onofrei Maricel consilieri licali- Botezatu Nicoleta Crina ? inspector contabil, - Gheorghe Gabriela ? secretar Comuna Prezentare Certificat Constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data limita de depunerii ofertelor.Certificatul constatator poate fi prezentat in oricare din formele original sau copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundat comercializarea produselor a caror achizitionare se urmareste.?Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004. Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice straine)?Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1)Prezentare informatii generale ale operatorului economicPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: i)Ofertantul trebuie sa faca dovada experientei similare, respectiv o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. 1.Standarde de asigurare a calitatii ISO 9001.Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor in domeniul ce face obiectul contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2013 12:05