Achizitie publica - Contract Furnizare Autovehicol 4x4
Detaliu pentru invitatia numarul 348939
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348939/20.06.2013
Denumire contract: Contract Furnizare Autovehicol 4x4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC JUDETEAN SALVAMONT SIBIUCod fiscal: 14387919, Adresa: str. Campului nr. 11-13, Sibiu, Telefon: +40 269216477, Fax: +40 269216477
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Protectie civila)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract Furnizare Autovehicol 4x4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste achizitia unui autovehicol 4x4 conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 34114000-9 - Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare este in cuantum de 2000 lei Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile- Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90 zile de la data limita de primire a ofertei;
- Garantia de participare va fi constituita: a) - sub forma de scrisoare de garantie bancara. Scrisoarea de garantie bancara se va depune scanata in SEAP iar originalul va fi transmis la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor in SEAP.b) - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in contul de garantie al Serviciului Public Judetean Salvamont Sibiu RO 58 TREZ 5765 006X XX00 3848, deschis la Trezoreria Sibiuc) - sau prin orice alt instrument bancar de plata. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia, atat in SEAP cat si originalul scrisorii bancare la sediul SPJ Salvamont Sibiu, atrage dupa sine respingerea ofertei. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006 si art.278 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006
Garantie de buna executie
Se constituie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA, prin depunere in cont deschis la Trezoreria Statului sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentul de garantare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: David Adrian-Ioan, Puscas Mioara, Stef Adrian-Calin, Nistor Ioan, Tanase Ovidiu;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006;
- Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat de reprezentantul legal al societatii, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 (formular nr. 2). Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului pe coduri CAEN /Autorizatie de functionare / altele echivalente.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorCerinte: - Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC; - scopul eliberarii certificatului constatator.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara. Cerinta: Sa fi inregistrat inultimii 3 ani o cifra medie globala de afaceri egala sau mai mare de 240.000RONSe vor prezenta: 1. Fisa de informatii generale (model formular 3) original2. Bilantul contabil la 31.12.2012, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedicapacitatea economico-financiara ? copie cu mentiunea ?conform cu originalul? semnat de reprezentantul legal al societatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 14:48