Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare beton


Detaliu pentru invitatia numarul 342445
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SA GIURGIU
Numar invitatie: 342445/06.02.2013
Denumire contract: Contract furnizare beton
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT SA GIURGIUCod fiscal: 27329472, Adresa: str. dan barbilian nr.20, giurgiu, Giurgiu, Telefon: 0246214204/109, Fax: 0246217416
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu, Romania, cod postal: 080027, telefon: +40 246214204/109, fax: +40 246217416, persoana de contact: SC ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SI PRIVAT GIURGIU SA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Aleea Plantelor, nr.25, Giurgiu, Romania, cod postal: 080027,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare beton
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul este de furnizare beton marcile: C 25/30 (B400)=770 mc si C 16/20 (B250)= 1000 mc. Livrarea se va face esalonat, minim 1 mc beton, din fiecare marca, in functie de comenzi.Valoarea minima aintervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Valoarea estimata fara TVA: intre 472.600 si 567.120 Ron.Optiuni: Suplim conf.preved.art.6 din HG nr.925/2006.Elab oferte-fct de val min, val max-cu suplimentari.
II.1.6) CPV: 44114100-3 - Beton gata de turnare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 472, 600 - 567, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 4.730 lei. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile.Valabilitatea gar. de participare se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.Curs referinta BNR leu/euro ladatade 23.01.2013, este de 4, 3727 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea facturilor emise, fara TVA.Se poate constitui in oricare din formele: 1. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; 2. Depunerea la casierie a sumei in numerar; 3. Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta";
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -personele care aproba /semneaza documentele emise si aproba bugetul necesar finantarii contractului de achizitie publica: Administrator Special ?Mihalcea Marian;Director Economic- Ruse Sorin Marian-comisia de evaluare oferte: Presedinte: Vilcan Daniel;Membrii: Rosu Gigi;Berbec Marian;Berhardt Ovidiu;Baciu Elena- Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre: bugetul de stat si cel local.Din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratie privind calitatea de participant. -Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale, din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimii 3 ani., 2. Bilantul contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor livrari de produse, in ultimii 3 ani, continand: cantitati, valori, perioade de livrare, beneficiari., 2.Declaratiereferitoare laechipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., 3. Informatii referitoare lapersonalul/organismultehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de partricipare a fost obtinut de catre ofertant in special pentru asigurarea controlului calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P sau de la sediul autoritatii contractante din Giurgiu, Str.Aleea Plantelor nr.25, prin curierat, in urma platii transportului in contul cont: RO77BTRL01901202M76270XX, deschis la Banca Transilvania
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.02.2013 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer