Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare branule


Detaliu pentru invitatia numarul 331326
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Numar invitatie: 331326/06.07.2012
Denumire contract: Contract furnizare branule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"Cod fiscal: 4208463, Adresa: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Oradea, Telefon: +40 0259267903, Fax: +40 0259267903
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare branule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Branule 18G, 20G, 22G, 24G, 26GBranule radioopace cu valva antireflux, aripioare laterale pentru o fixare usoara, ac siliconizat din otel inoxidabil, slefuit triplu fatetat, foarte ascutit pentru punctionare nedureroasa (back cut), cu diametru exterior 0, 40 mm, varf conic aliniat cu tesitura acului pentru o trecere usoara de la ac la cateter, camera transparenta de retur pentru confirmarea imediata a punctionarii venei. Materialul cateterului va fi fluoro polimer radioopac plan dublu striat, biocompatibil, din material rezistent, cu suprafete interne si externe extrem de fine si diametrul exterior de1, 3- 0, 7 mm. Lungimea cateterului 45 mm-19 mm si o rata de curgere a solutiei de 90-15 ml/min. Port de conectare luer lock. Branula de 26G, pentru nou nascuti va fi cu aripioare laterale pentru o fixare usoara, simplu, acul va avea diametrul exterior de 0, 4 mm, varf conic, camera transparenta de retur pentru confirmarea punctionarii, materialul cateterului va fi fluro polimer radioopac simplu, cu diametru exterior de 0.5 mm si o rata de scurgere 13 ml/min, si lungimea de 19 mm, biocompatibil, cu port de conectare luer lock. Sterile, ambalate individual inscriptionat CE.Valoarea minima a intervalului (143550.00 lei)reprezinta valoarea estimata prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima (200970.00 lei)reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 33141327-8 - Ace cu orificiu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 970 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% adica in valoare de 2870 lei. Modul de constituire in conditiile legislatiei in vigoare: 1.Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ). Perioada de valabilitatea ofertelor este de 90 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.In masura in care CNSC respingecontestatia ca fiind nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art 278^1 din OUG nr34/2006 aferenta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-anexat in formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-anexat in formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager -Dr. Pop Ovidiu LaureanDirector financiar contabil-Ec. Brad AncaAs. Mateas Olimpia-Director de ingrijiriSef Serv Administrativ-Ing. Tarta NicolaeSef Birou Achizitii-Ec Poinar MirelaAsistent Sef ATI-Szalo CristinaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta -anexat in formularul 5 corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul va fi prezentat in copie lizibila semnat si stampilat pentru ?conformitatecu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei.Autorizatie de functionare avizata de Ministerul SanatatiiDocumentele vor fi atasate online in seap sub forma scanata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele DirectiveiConsiliului 93/42/CEE - Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei93/42 CE) Mostre din fiecare produs in vederea dovedirii capacitatii tehnicede a livra produse similare celor care fac obiectul contractului ISO 9001:2008 sau echivalent valabil la data depunerii ofertelorDocumentul va fi atasat online in seap sub forma scanata
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer