Achizitie publica - Contract furnizare bunuri bloc alimentar si spalatorie
Detaliu pentru invitatia numarul 303224
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Cod de identificare fiscala: 6247787
Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti
Telefon: 0233244017
Fax: 0233244077
Denumire invitatie: Contract furnizare bunuri bloc alimentar si spalatorie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 39711361-7 - Cuptoare electrice (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Masina de gatit electrica cu 6 plite si cuptor electric cu convectie= 1 buc; 2. Cuptor electric pentru gastronomie cu convectie pe vapori= 1 buc; 3.Masina de spalat vase profesionala= 1 buc; 4.Friteuza electrica cu doua cuve= 1 buc; 5.Masina de gatit electrica cu 4 plite si cuptor electric cu convectie = 1 buc; 6.Masina de taiat legume= 1 buc; 7.Spalator cu 2 cuve inox= 1 buc; 8.Dulap frigorific cu 2 usi capacitate 1400 litri= 2 buc; 9.Uscator profesional= 1 buc; 10. Calandru electric profesional= 1 buc.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.07.2011 12:58
Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul U.M. 02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr. 63, jud. Neamt, Biroul CDC.
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M. 02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr. 63, jud. Neamt.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 158, 382 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratii privind situatia personala;certificat participare la licitatie cu oferta independenta;certificat atestare fiscala - plata taxelor si impozitelor catre stat;certificat plata impozite si taxe locale; fisa de informatii generale.2.Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului.3.Informatii privind situatia economico-financiara: bilanturile pe ultimii doi ani;informatii cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani.4.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: sa dispuna de personal tehnic de specialitate autorizat.Va prezenta: fisa cu informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate; copie de pe documentele prin care personalul este atestat pentru efectuarea activitatilor specificate. Sa fi efectuat 1 sau mai multe contracte si va prezenta: copii de pe contract si documente de constatare(recomandari).5.Certificat ISO 9001 (sau un document similar)- certificat ISO 14001(sau un document similar).
Este atasata la invitatia de participare in SEAP.Cuantumul garantiei de participare este specificat pentru fiecare lot in cadrul sectiunii , ,informatii suplimentare".