Achizitie publica - Contract furnizare camion cu platforma si macara
Detaliu pentru invitatia numarul 325056
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325056/26.04.2012
Denumire contract: Contract furnizare camion cu platforma si macara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. PIETE SIBIU S.A.Cod fiscal: RO 27249764, Adresa: Sibiu, str. Calea Surii Mari nr. 16A, Sibiu, Telefon: 0269210539, Fax: 0269231368
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sibiu, str. Calea Surii Mari nr. 16A, Sibiu, Romania, cod postal: 550089, telefon: +40 269210539, fax: +40 269231368, persoana de contact: Alexandru Hlenschi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, str. Calea Surii Mari nr. 16A, Judetul Sibiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (gestionarea prin concesiune a serviciului public de intretinere, administrare si exploatare a pietelor agroalimentare si a targurilor din Municipiul Sibiu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare camion cu platforma si macara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare camion cu platforma si macara
II.1.6) CPV: 34134100-6 - Camioane cu platforma (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 390, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3900 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire este conform art. 86 alin (1) din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cunatum de 10% din valoarea contractului se va retine din contravaloarea facturii initiale si se va depune in contul deschis la Trezoreria Sibiu de contractant la dispozitia SC Piete Sibiu SA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va completa Formularul F 2 "Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006"Se va completa Formularul F 3 "Informatii Generale"Se va completa Formularul F 8 "Certificatul de participare cu oferta independenta"Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG 34/2006 se va solicita tuturor participantilor la procedura: ofertant, asociat, subcontractant, tertul sustinator(daca e cazul). Aceasta va fi raportata la urmatorii angajati ai autoritatii contractante: director general-Birt Teodor Ioan, director economic Popp Diana Iacobina, sef serviciu juridic control Hlenschi-Stroie Alexandru si sef serciciu tehnic administrativ Reimer Alexandru. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - nu mai vechi de 30 de zile
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim 780000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizarea in ultimii trei ani a minim doua produse similare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara. Modul de calcul al acestui punctaj este prevazut in caietul de sarcini
Termen de livrare
20
Descriere: Modul de calcul al acestui punctaj este prevazut in caietul de sarcini. Termenul de livrare este exprimat in zile lucratoare. Termenul minim de livrare considerat realist sub care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 2 zilelucratoare si termenul maxim de livrare acceptat peste care oferta va fi declarata neconforma este de 30 zile lucratoare urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
Termen de garantie
10
Descriere: Modul de calcul al acestui punctaj este prevazut in caietul de sarcini. Termenul de garantie este exprimat in luni calendaristice. Termenul de garantie minim acceptat sub care oferta va fi declarata neconforma este de 24 luni iar termenulde garantie maxim acceptat peste care oferta nu va fi punctata suplimentar este de 120 luni, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publica in SEAP la sectiunea General
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 10:08