Achizitie publica - Contract furnizare camion cu platforma si prelata.
Detaliu pentru invitatia numarul 350710
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350710/19.07.2013
Denumire contract: Contract furnizare camion cu platforma si prelata.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE PRESTARI SERVICII TIMISCod fiscal: 12397649, Adresa: Piata Regina Maria nr. 3, Timisoara, Telefon: 0256241539, Fax: 0256241539
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare camion cu platforma si prelata.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona un autocamion cu platforma si prelata care va asigura activitatea Directiei de Prestari Servicii Timis.
II.1.6) CPV: 34134100-6 - Camioane cu platforma (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare, se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor, adica 3 (trei) luni de la data limita de depunere a ofertelor iar echivalenta leu/ alta valuta se va face pe data de 04.06.2013 iar contul in care se poate depune este RO56TREZ6215004XXX000224.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completarea Formularului 2 din sectiunea Formulare-declaratie privind eligibilitatea ( neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.Completarea Formularului 3 din sectiunea Formulare-declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular. -Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local de la autoritatile locale unde ofertantul are sediul social al firmei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( fara sedii secundare/puncte de lucru);
-Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat eliberat de Agentia de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice de pe raza careia societatea are sediul social din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele( fara sedii secundare/puncte de lucru).In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte aceste documente.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, precum si a obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale.- Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Completarea Formularului 4 din sectiunea Formulare ?certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?. In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular. Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69, lit. A, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire. In acest sens se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere-Formularul 5. Persoanele cu functii de decizie sunt: Doros Martian Corneliu-Director Director DPS TIMIS-Reprezentant legal- semneaza contractul;Boceanu Edith Cristina-Director Economic DPS TIMIS-semneaza contractul;Metea Georgeta-Jurist DPS TIMIS-semneaza contractul, Comisia de evaluare este compusa din: Nicoara Mihai-Sef birou administrativ-Presedinte comisie;Dugaci Livius -Dimitrie-Director Ajunct DPS TIMIS-membru;Metea Georgeta-Jurist DPS TIMIS -membru;Cizmas Mihaela-Referent IA-membru;Malac Romeo-Sef Serviciu administrare stadion-membru. Conform Ordinului Presedinte ANRMAP 509/2011Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca ofertantul desfasoara activitati similare cu cele care fac obiectul prezentei achizitii;Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea Contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventie sau , dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident- Solicitat pentru persoanele juridice/fizice strainedocumentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Fisa de informatii generale cu declaratie privind cifra medie de afacere globala care vizeaza activitatea "din cel mult ultimi 3 ani" 2010-2012.Cifra medie de afaceri globala din cel mult ultimi 3 ani, sa fie cel putin egala cu 401.600 lei.In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr.681 / 29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri Liderul asociatiei, singur sau impreuna cu asociatii trebuie sa asigure aceasta cifra medie de afaceri. Conversia leu-valuta se face prin raportarea la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte. Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani Acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus a CA. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor furnizari in ultimii 3 ani ce va contine valori, perioada de prestare, beneficiar indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau operatori economici- ?Declaratie privind lista principalelor furnizari de produse in ultimii 3 ani? Prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sau echivalent sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. Avand in vedere prevederile Art. 193/OUG34/2006conform caruia in cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitati - in acest sens, orice document in care se precizeaza ca auditul de certificare, in cazul unui operator economic, a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriuzisa, poate constitui dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii si in concluzie va fii acceptat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 08:53