Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT FURNIZARE CARBURANTI AUTO - MOTORINA


Detaliu pentru invitatia numarul 282598
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SEMENIC" CARAS SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 3472091
Adresa: STRADA CASTANILOR NR.123, Resita
Telefon: 0255/211213;211214
Fax: 0255/215326
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONTRACT FURNIZARE CARBURANTI AUTO - MOTORINA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE CARBURANTI AUTO -MOTORINA, livrabila en-gros si sub forma de bonuri valorice carburanti auto, in procent de maxim 30% din valoarea contractului, in functie de nevoile autoritatii contractante.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 10.03.2011 13:59
Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SEMENIC", STRADA CASTANILOR NR.123, C.P.320030, ORAS RESITA, JUDETUL CARAS-SEVERIN
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SEMENIC", STRADA CASTANILOR NR.123, C.P.320030, ORAS RESITA, JUDETUL CARAS-SEVERIN
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 207, 270 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
ATENTIE! Valoarea estimata pâna la 31.12.2011, fara suplimentare, este de: 141120 lei, conform documentatiei de atribuire.Criteriile de calificare sunt conform documentatiei de atribuire, din care: - cifra medie de afaceri, calculata pe ultimii 3 ani, în lei si euro;
- ultimul bilant contabil depus si înregistrat la organele competente;
- lista cu principalele livrari de produse efectuate în ultimii 3 ani;
- declaratie referitoare la dotarea cu echipamente tehnice;
- autorizare pentru livrarea produselor;
- recomandari din partea altor beneficiari/clienti;
- lista cu statiile de distributie a carburantilor unde se poate alimenta pe baza de B.V.C.A.
-DIN SEAP-Garantia de participare se constituie conf. doc. de atrib., în cuantum de 2072, 70lei, reprez. 1% din val. estimata a contr., cu o valab. cel putin egala cu per. minima de valab. a ofertei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer