Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare carburanti auto pe baza de BVC-uri


Detaliu pentru invitatia numarul 321545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala a Finantelor Publice a judetului Arad
Numar invitatie: 321545/08.03.2012
Denumire contract: Contract furnizare carburanti auto pe baza de BVC-uri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor Publice a judetului AradCod fiscal: 3519704, Adresa: B-dul Revolutiei, nr. 79, Arad, Arad, Telefon: +40 257202700, Fax: +40 257280855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi depuse online pe SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare carburanti auto pe baza de BVC-uri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare produse: , ,carburanti auto, , pe baza de bvc-uri.
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1400 lei se va constitui prin ordin de plata in contul nostru nr. R081TREZ0215005XXX006660, deschis la Trezoreria Municipiului Arad beneficiar: Directia Generala a Finantelor Publice Arad, cod fiscal: 3519704, numerar depus la casieria institutiei sau scrisoare de garantie bancara prezentata in original .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a afertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- art.180 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscalaDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta cf. Ordin ANRMAP nr. 314/12.10.2010Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 69 1 din OUG 34/2006.Marius Draganescu-director executiv, Nicu Stanciu -sef serviciu administrativ, Doru Rosu-coordonator Comp.Achizitii Publice, Covrig Maria -consilier achizitii publice, Mitrea Marcel-inspector Colectare Executare Silita, Lazea Amelia-inspector S.C.M.C.V.B. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii in domeniul ce constituie obiectul licitatiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind lista principalelor prestari de servicii de evaluare efectuate in ultimii 3 ani Documente de certificare ale sistemului de management al calitatii pentru standardul ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe SEAP sau de la sediul DGFP Arad, B-dul Revolutiei nr 79 cam 31.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 08:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer