Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract furnizare carburanti auto pe baza de carduri de credit


Detaliu pentru invitatia numarul 342021
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt.col. Dumitru Petrescu
Numar invitatie: 342021/24.01.2013
Denumire contract: Contract furnizare carburanti auto pe baza de carduri de credit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul pentru Situatii de Urgenta Lt.col. Dumitru PetrescuCod fiscal: 4246300, Adresa: Str. Savinesti Bl. 5 Sc. 4 Et. 3 Ap.15, Targu Jiu, Telefon: 0253211706, Fax: 0253211706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare carburanti auto pe baza de carduri de credit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie carburanti auto pe baza de carduri de creditOptiuni: Aplicarea art.6 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 400, 000 - 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 4000 lei, conform art.86 din HG nr.925/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-se va completa conform Formularului A din sectiunea Formulare;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181-se va completa conform Formularului B din sectiunea Formulare;
-Certificat de atestare fiscala-se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiese plata acestor obligatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
-Certificat de atestare fiscala-se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;
-Certificat de participare cu oferta independenta-se va completa conform Formularului D din sectiunea Formulare;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea la prevederile art.69^1- se va completa conform Formularului E din sectiunea Formulare;
- Persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura in cauza: - Dumitrascu Liviu - inspector sef- Cilibiu Constantin - consilier juridic- Zarescu Valentin - sef serviciu logistic- Catana Veronica - contabil sef- Garaiacu Alin - sef compartiment achizitii publice- Danaiata Marian - sef compartiment tehnic- Neoaga Cristian - subofiter tehnic principal I achizitii publiceNeprezentarea oricarui din aceaste documente sau prezentarea acestora fara respectarea cerintelor impuse, duce la descalificarea participantului.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator- se va prezenta certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Neprezentarea acestui document duce la descalificarea participantului.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil-se va prezenta bilantul contabil la data de 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani, (formularul C)-se va prezenta o lista continand valori, perioade de furnizare, cantitati, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Lista cu punctele de lucru-se va prezenta o lista cu punctele de lucru (statiile) din toate municipiile resedinta de judet si Municipiul Bucuresti;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2013 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer