Achizitie publica - Contract furnizare carne de pui grill
Detaliu pentru invitatia numarul 328058
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328058/29.05.2012
Denumire contract: Contract furnizare carne de puigrill
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCantina de Ajutor Social GalatiCod fiscal: 3952197, Adresa: str. Brailei, nr 136, Bl. B3, Ap. 3 Galati, Galati, Telefon: 0236318409, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Dogariei nr.26A, Galati, Galati, Romania, cod postal: 800011, telefon: +40 0236460079, fax: +40 0236460079, persoana de contact: Marin Adriana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cantina de ajutor Social Galati, str. Dogariei nr.26A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract furnizare carne de puigrill
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare carne de pui grill necesara hranei persoanelor care fac parte din programul de asistenta sociala.Valoarea estimata a contractului pentru 2012 este de 180.000 lei, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: 3600 LEIConform art.278/1 din OUG nr.34/2006 modificata, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar CNSC Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare precizata mai sus suma de 1800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -FORMULAR 1 - ORIGINAL-Declaratie privind eligibilitatea;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.-FORMULAR 2 - ORIGINAL-Declaratie privind neincadrarea in sit. prevazute la art.181 /HG 34;
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul");
-Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul");Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art.181 a OUG 34/2006.-FORMULAR 3 -ORIGINAL -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69.1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: ART.69IND.1OUG34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cumsunt acestea prevazute la art.69 lit.a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie: Croitoru StericaCostin JenicaSider StelaMarin Adriana-FORMULAR 4-ORIGINAL: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.-FORMULAR 5-ORIGINAL: Declaratie privind calitatea de participant la procedura -se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului;FORMULAR 6-ORIGINAL : Declaratie privind partea din contract indeplinita de subcontractanti -se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului;FORMULAR 8-ORIGINAL : Fisa de informatii generale-se solicita formularul datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului; Persoanele juridice romane vor depune: -Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu max 30 zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei (original sau copie xerox conform cu originalul;
-Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta Certificatul Constatator in copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, la cererea comisiei de evaluare a autoritatii contractante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Se solicita informatii privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.Media solicitata este de minim 300.000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Experienta similara: se solicita lista princip. livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, benef., indiferent daca acestia sunt autorit. contractante sau clienti privati prin prezentarea a max 5 documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror valoare sa fie in cuantum de 100.000 lei (carne de porc si carne vita la un loc)., NOTA: Ofertantii au obligatia prezentarii de mostre pentru produsele solicitate in anexa la caietul de sarcini.Ofertantul care nu va depunemostre pentru toate produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire.Mentionam ca pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta com de BNR/BCE., Informatii privind capacitatea tehnica: -Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca are asigurate (in dotare proprie., prin contracte sau prin conventii de inchiriere etc. )utilajele, mijl. de transport si dotarile necesare indeplinirii contractului de furnizare., intocmai cum este solicitat in specificatiile tehnice. de la procedura de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 08:26